TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עיריית בני ברק תשלם פיצויים של מיליוני שקלים ליורשיו של עו"ד משה שוב ז"ל


עוד שמואל שוב צילום סטודיו תומס
אחרי שהוכיחו שהעירייה נמנעה במכוון מלתת לאביהם היתר בנייה
עיריית בני ברק תפצה ב-כ-2.5 מיליוני שקלים את יורשיו של עו"ד משה שוב ז"ל, לאחר שבסירובה להעניק לו היתר בנייה לפרויקט תמ"א 38 משך מספר שנים - למרות אזהרות, פסקי דין שניתנו נגדה ואפילו החלטות המחייבות אותה בהנפקת היתר - היא סירבה ובכך נהגה כלפיו שלא כדין ובנקמנות, וגרמה לנזקים כספיים כבדים.

הסיפור החל בשנת 2013, עו"ד משה שוב ז"ל קידם פרויקט של תמ"א 38 לגבי נכס בבעלותו ברחוב הרצל 91 בבני ברק. כתנאי למתן ההיתר, עיריית בני ברק דרשה להקצות לטובת העיריה שטח ציבורי בקומת הקרקע, דרישה לא חוקית לויתור על שטח אשר משמעותה אף שהבעלים יהיה חייב לבנות קומה תת קרקעית לחניה.

כבר בעבר בית המשפט קבע שדרישתה של העירייה אינה חוקית ובמספר החלטות במספר ערכאות משפטיות נפסק כי על העירייה לספק לעו"ד שוב ז"ל את ההיתר כמבוקש. למרות ההחלטות העירייה הערימה קשיים נוספים ולא הנפיקה את ההיתר משך יותר מ-7 שנים, ואף סירבה לשלם הוצאות משפט שנפסקו ב-4 הליכים שונים.

בעקבות העיכובים החליט עו"ד משה שוב ז"ל באמצעות עוה"ד שמואל שוב וליאור קיל להגיש נגד הוועדה המקומית תביעה כספית בגין הנזקים שנגרמו לו כתוצאה מהעיכוב בהוצאת היתר הבנייה.

בית המשפט המחוזי בת"א, כב' השופט דורון חסדאי קיבל בימים האחרונים את התביעה וקבע כי "התנהלותה של עיריית בני ברק לקתה בחוסר תום לב בלשון המעטה, תוך התעלמות מהחלטות ועדת הערר, ויכול מתוך רצון 'לנקום' בתובע ו'לבוא עימו חשבון' כיוון שסירב לחתום על כתב ההתחייבות להקצות שטחי מהפרויקט לעירייה".

ביהמ"ש חייב את עיריית בני ברק לשלם לתובעים פיצוי בסך של כ-2.2 מיליון שקל בצירוף הפרשי הצמדה וריבית מיום 15.2.17. בנוסף, נפסק כי על העיריה לשלם שכר טרחת עורך דין בסך 80 אלף שקל, וכן החזר הוצאות משפט ששילמו במשך השנים – תשלומי אגרה, תשלומים למומחים ולאנשי מקצוע.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il