TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Google Cloud משיקה פתרונות חדשים לאבטחה וניתוח דאטה לסביבת מולטי-קלאוד באירוע הענן השנתי שלה Next OnAir 2020


BigQuery Omni, המבוסס על Anthos, מספק יכולת ניתוח אחודה בפלטפורמות ענן שונות; פורטפוליו מוצרי Confidential Computing מאפשר להצפין מידע תוך כדי השימוש בו

 


Google Cloud פתחה היום (ג') את אירוע הענן השנתי שלה, Next OnAir 2020, וחשפה סדרת פתרונות חדשים בתחום האבטחה וניתוח הדאטה. הפתרונות החדשים מסייעים להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחות באמצעות מחשוב ענן. 


 


BigQuery Omni פתרון חדש וגמיש המספק יכולת ניתוח מתקדמת בפלטפורמות ענן שונות



אחד הנכסים החשובים ביותר לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית הוא הדאטה, אבל לא פעם הוא מאוחסן במאגרים נפרדים, ומתפרש על פני סביבות ענן שונות, מערכות קנייניות, ומערכות מקומיות במשרדי הלקוח. BigQuery Omni הוא פתרון לניתוח דאטה בסביבת מולטי-קלאוד, המאפשר ללקוחות למנף את היכולות המתקדמות של BigQuery לניתוח דאטה המאוחסן
בסביבות
Google Cloud, AWS ובקרוב גם ב-Azure.


BigQuery Omni, הפועל על תשתיות Anthos, יאפשר ללקוחות להתחבר ישירות לדאטה שלהם בסביבות Google Cloud, AWS ו-Azure ולנתח אותו בקלות, בלי להעביר או להעתיק מאגרי נתונים ממקום למקום. הלקוחות יוכלו לנתח את הדאטה שלהם ישירות באתר שבו הוא מאוחסן, באמצעות ממשק משתמש אחד, וכך ליהנות מיכולת ניתוח אחודה. 


בסקר Voice of the Enterprise שערכה לאחרונה חברת המחקר 451 Research, השיבו 85 אחוז מהמשתתפים כי אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת פלטפורמת מידע חדשה היא האפשרות להריץ את אותו בסיס נתונים על גבי סביבות ענן שונות ובסיסי נתונים שונים.


בועז מעוז, מנהל פעילות Google Cloud בישראל: "הענן ההיברידי ומערכות מולטי-קלאוד הופכים לסטנדרט, ולכן לארגונים חשוב יותר ויותר למצוא מוצרים ופתרונות שיעניקו להם חוויית שימוש רציפה ויפחיתו את רמת המורכבות של השימוש במספר סביבות ענן. בה בעת, חשוב להם לשמר את ההשקעה הקיימת שלהם בתשתיות מחשוב. ההשקה של BigQuery Omni היא ציון דרך שמבטא היטב את האסטרטגיה של Google Cloud לסייע ללקוחות לפעול ביעילות בסביבות מרובות-עננים".


Confidential Computing – פורטפוליו חדש המאפשר להצפין מידע תוך כדי השימוש בו


אחד האתגרים הגדולים הניצבים בפני ארגונים המעלים נתונים לענן הוא לעבד דאטה רגיש ולהגן עליו תוך כדי עיבודו. Google Cloud אמנם מצפינה את כל הדאטה בצד שלה, גם כשהוא במנוחה וגם כשהוא בתנועה, אבל עד היום הלקוחות היו חייבים להסיר את ההצפנה כדי לעבד את הדאטה. 


פורטפוליו מוצרי Confidential Computing מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך, אשר מצפינה את הדאטה תוך כדי השימוש בו – כלומר ממש תוך כדי עיבודו. סביבות Confidential Computing מבטיחות שהדאטה יהיה מוצפן בתוך הזיכרון (in-memory) ובכל מקום אחר שמחוץ ליחידת העיבוד המרכזית (ה-CPU). טכנולוגיה זו משנה לחלוטין את האופן שבו ארגונים מעבדים דאטה בענן, מפני שהיא מעניקה להם שליטה מלאה על מאגרי הנתונים שלהם ויכולת לאבטח אותם בכל שלב ושלב. 


Confidential VMs הוא המוצר הראשון בפורטפוליו החדש של Cloud Confidential Computing. תשתית הענן של Google כבר כוללת מגוון רחב של טכניקות בידוד ופתרונות sandboxing, שמטרתם להעלות את רמת האבטחה של הארכיטקטורה. המוצר החדש Confidential VMs, הזמין בגרסת בטא, הוא השלב הבא באבטחה, בזכות יכולתו להצפין את המידע בתוך הזיכרון. יכולת זאת מאפשרת ללקוחות לבודד אף יותר את ה-workloads בענן. 


Google Cloud היא ספקית הענן הגדולה הראשונה שמציעה ללקוחותיה אבטחה ובידוד ברמות כה גבוהות. הפתרונות החדשים קלים לשימוש, ואינם מחייבים את הלקוחות לשנות את הקוד באפליקציות או להתפשר על רמת הביצועים. Confidential VMs זמינים ב-CPUs של חברת AMD ומנצלים את יכולות הווירטואליזציה המוצפנת שנתמכת בדור השני של יחידות AMD EPYC CPU


"עמידה ברגולציה ואבטחת מידע בענן הם אתגרים מורכבים ללקוחות מכל המגזרים, ובפרט מגזרים מפוקחים כמו שירותים פיננסיים, מדעי החיים ורשויות ממשלתיות," אומר סוניל פוטי, סגן נשיא לאבטחה ב-Google Cloud. "חברות מהמגזרים האלה רוצות לאמץ את טכנולוגיית הענן הכי מתקדמת, אולם דרישות אבטחה קפדניות ורגולציה מחמירה עלולות למנוע מהן לעבור לטכנולוגיות המתקדמות. Confidential VMs יעזרו לנו לשרת בצורה טובה יותר לקוחות מהמגזרים אלה, ויאפשרו ללקוחות לנצל בצורה מאובטחת את מיטב החדשנות בענן ובה בעת גם לפשט את פעולות האבטחה שלהם". 


"אנחנו ב-Google Cloud סבורים שטכנולוגיות מחשוב הענן הולכות ומתקדמות לכיוון שירותים מוצפנים ומאובטחים יותר, שיכולים להעניק למשתמשים את מירב הביטחון והשליטה ברמת האבטחה של הדאטה שלהם", מוסיף בועז מעוז. "בהקשר זה, הפורטפוליו של Confidential Computing פותח פתח לתרחישי מחשוב שלא היו אפשריים בעבר".


BigQuery Omni זמין כבר עכשיו בגרסת Private Alpha למשתמשי AWS S3, ובקרוב יתמוך גם ב-Azure. BigQuery Omni תומך ב-Avro, CSV, JSON, ORC, ו-Parquet. בנוסף, Confidential VMs זמין כעת בגרסת בטא.


הישארו מעודכנים עם Next OnAir 2020
Google Cloud Next OnAir הוא סדרה בת תשעה שבועות של אירועים דיגיטליים מעמיקים, אשר מתחילים ב-14 ביולי. ההשתתפות באירועים היא ללא תשלום, וניתן להירשם כאן ליותר מ-200 פעילויות, החל מהרצאות של מנהלים בכירים ומובילי תעשייה ועד לסשנים טכנולוגיים במגוון נושאים עם המפתחים של Google.


אודות Google Cloud


Google Cloud מספקת לארגונים תשתית מחשוב מתקדמת, יכולות של פלטפורמה, ופתרונות ממוקדי תעשייה. פתרונות הענן הארגוניים שלנו מושתתים על הטכנולוגיה המתקדמת של Google ומסייעים לחברות להתייעל, להסתגל לצרכים משתנים ולבנות בסיס איתן לקראת העתיד. לקוחות ביותר מ-150 מדינות רואים ב-Google Cloud שותף מהימן לפתרון הבעיות העסקיות הקריטיות ביותר שלהם.


 


 




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il