TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

השפעת התפרצות הקורונה על ענף המלונאות


התפרצות מחלת הקורונה עשויה להשפיע לשלילה על אספקטים כלכליים רחבים, הכוללים בין היתר שינוי בתחזיות הצמיחה ופגיעה בפעילות הכלכלית הגלובלית, ובכך להשליך על סיכון האשראי של ענפי פעילות וחברות, בישראל וברחבי העולם. בשלב זה מוקדם עדיין להעריך את כלל ההשלכות של התפרצות הקורונה על הפעילות הכלכלית, אולם ניתן לראות את הפגיעה המיידית בענפי התיירות השונים, בכלל זה בענף המלונאות.
כפי שעולה מדיווחים מיידים של חברות בענף המלונאות, צפויה ירידה מהותית בהכנסות במהלך החודשים הקרובים, עקב ביטול הזמנות קיימות לצד ירידה בהזמנות עתידיות. הרחבת איסור הכניסה ממד ינות אירופה והמזרח הרחוק, ביטולי טיסות בישראל וברחבי העולם, לצד הרחבת היקפי הבידוד הביתי ומגבלות התנועה וההתכנסות בישראל ובעולם, צפויות להחריף את המגמה כבר בימים הקרובים.



מידרוג מעריכה כי תוצאות הפעילות של החברות בענף ברבעון הראשון וברבעון השני של השנה יהיו חלשות ביחס לתחזיות קודמות. להערכתנו, כי ההשפעות יהיו מורגשות במרבית הכלכלות בהן פועלות חברות המלונאות המדורגות. היקף הפגיעה יושפע בעיקר ממשך הזמן שיידרש עד להשתלטות המדינות על התפרצות הנגיף, כך, שככל שהמגבלות יוסרו בחודשים הקרובים והחזרה לשגרה תתרחש לפני חודשי הקיץ, השפעת ההתפרצות על סיכון האשראי תהיה מצומצמת.



כך למשל, התפרצות מחלת ה SARS בשנת 2003 הביאה בטווח הזמן המיידי לצמצום משמעותי בהיקפי התעבורה האווירית ולפגיעה ב הכנסות מגזרי התעופה והתיירות, אולם עם ההשתלטות על המחלה, ההתאוששות הענפית הייתה מהירה.



מנגד, התמשכות האירועים מעבר לרבעון השני עלולות להוות גורם שיש בו כדי להשפיע לשלילה על דירוג החברות העוסקות בענף, במצב זה, רמת ההשפעה תבחן בהתאם לפרופיל העסקי והפיננסי של כל חברה וחברה.



יצוין כי שיקולי הדירוג בדירוגי חברות הפועלות בתחומי המלונאות, לרבות חברות נדל"ן מניב למלונאות, כוללים התייחסות לכך שענף המלונאות הינו ענף תנודתי המושפע מאירועים גלובליים ואזוריים וממגמות מאקרו כלכליות, ובהתאם לכך מאופיין ברמת סיכון ענפי גבוהה, בהשוואה לענפים אחרים. בהתאם לכך תרחישי הבסיס של מידרוג כוללים תרחישי רגישות מסוימים לתוצאות הפעילות המלונאית ולשווי הנכסים.



מידרוג תמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בנושא ואופן התמודדות החברות וככל שיהיו השפעות מהותיות לטווח הבינוני והארוך תיתכן השפעה שלילית על החברות הפועלות בענף


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il