TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

צ'קמרקס מפשטת את האוטומציה של בדיקות האבטחה


צילום: ינאי רובחה
צ'קמרקס מפשטת את האוטומציה של בדיקות האבטחה ליישומים (AST) עבור סביבות פיתוח ו-DevOps היכולות החדשות מאפשרות הטמעה חלקה של אוטומצית AST משלב הסריקה עד ל-ticketing בכדי ליעל את "הזרימה" בתהליכי ה- DevOps.
צ'קמרקס (Checkmarx), המובילה העולמית בפתרונות אבטחת תוכנה (Application Security Testing) ל-DevOps, הכריזה היום על שיפורים חדשים בפלטפורמת אבטחת התוכנה המאפשרים הטמעה חלקה יותר ואוטומציה של בדיקות אבטחה ליישומים (AST) בסביבות מודרניות של פיתוח ו-DevOps .

Checkmarx ‘Flow’ (CxFlow), הזמין כבר כעת, הנו מודול אורקסטרציה (orchestration) עבור פלטפורמת אבטחת התוכנה של צ'קמרקס אשר מייצר אינטגרציה הדוקה בין הפלטפורמה לבין כלים לניהול , מעקב, שיחרור ותכנון של אפליקציות. התוצאה היא שיפור תפעולי ב "זרם" של פיתוח תוכנה מאובטחת ואספקת ממצאים המאפשרים נקיטת פעולה לגבי חולשות אבטחה שזוהו. CxFlow גם מייצרת הטמעה מהירה יותר, הודות להפחתת החיכוך בין המפתחים ואנשי ה-DevOps.

CxFlow מאפשר גם סריקה אוטומטית בשלב מוקדם יותר של תהליך הפיתוח הודות לשילוב ישיר במערכות המנהלות את בקרת הקוד ובכלי CI/CD. חשוב לציין ש-CxFlow הוא הפתרון היחיד בין ספקיות AST המציע אוטומציה מקצה לקצה- משלב הסריקה עד ל-ticketing.
לדברי חברת הייעוץ גרטנר, "מערכות ניהול אבטחה וסיכונים האמונים על אבטחת יישומים ודאטה נדרשים לאינטגרציה חלקה כחלק מה- DevSecOps במהלך בדיקות האבטחה והציות (compliance), כך שהמפתחים לא יידרשו לעולם לצאת מסביבת ה CI/CD ."

ההכרזה על CxFlow היא צעד נוסף של צ'קמרקס לשיפור יכולות האוטומציה של פלטפורמת אבטחת התוכנה כדי שארגונים ישפרו את אבטחת התוכנה מבלי להפריע לתהליכי העבודה של המפתחים.
דגשים נוספים ב-CxFlow כוללים:

• אוטומציה מקצה לקצה, מהסריקה עד ל-ticketing: CxFlow נשען על יכולתה הייחודית של צ'קמרקס לסרוק קוד לפני שעבר הידור (קומפילציה) ולהביא את היישום למסגרת ה-AST של הארגון בעזרת צעדים אוטומטיים. בכך הוא מבטל את הצורך בהגדרה ידנית ממושכת ומאפשר למשתמשים לפרסם ולעדכן את הממצאים בהתאם למדיניות במערכת הפגמים/backlog עבור צוותי היישומים האחרים.

• אינטגרציה חלקה בסביבת הפיתוח המודרנית: CxFlow משתלב ללא מאמץ עם כליapplication release orchestration ובכלי תכנון גמישים כגון GitHub, GitLab, BitBucket, Azure DevOps ו-Jira, ומאפשר סריקה אוטומטית של היישומים והפקת תוצאות "מוכנות לביצוע" (consumable ) כבר בתוך סביבת ה-DevOps.

• ניהול מרכזי: CxFlow מציע מיקום אחד שממנו ניתן להגדיר ולתזמק בין כלי הפיתוח ובין פלטפורמת אבטחת התוכנה של צ'קמרקס על מנת להשיג אוטומציה ב- AST. בדרך זאת, ארגונים יכולים לצרף (onboard) מידית את צוותי הפיתוח, האבטחה והתפעול ולפשט את ניהול מדיניות האבטחה ותהליכי ה-DevSecOps .
"המטרה העיקרית של בדיקות אבטחה ליישומים (AST) היא לצמצם את הסיכון לארגון מבלי לעכב את מחזורי שחרור התוכנה. את היעד הזה אפשר להשיג באופן הטוב ביותר באמצעות תכנון שקול והטמעה של אוטומציה של בדיקות האבטחה. למרבה הצער, השלב הזה עדיין מהווה מכשול בארגונים רבים כיום", אמר ניר לבני, סמנכ"ל מוצרים בצ'קמרקס. "עם CxFlow, צ'קמרקס מספקת מענה לאתגרי האוטומציה עם הפתרון הטוב מסוגו ומתודולוגיה התומכת בפילוסופיה של "אחריות אישית לקוד שפיתחת". גישה זאת מאפשרת לארגון לזהות ולתקן חולשות בתוכנה בסביבות פיתוח מהירות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il