TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

כ-50% מחברות הפורטפוליו של i3 זכו להשקעת המשך מן השותפות הרב-לאומיות

כ-50% מחברות הפורטפוליו של i3 זכו, תוך פרק זמן קצר, להשקעת המשך מן השותפות הרב-לאומיות
קרן ההון סיכון i3 Equity Partners קיימה לאחרונה את האירוע השנתי שלה ב"חדר פרטי" בתל אביב, בשיתוף עם הפירמות ארנסט יאנג ושיבולת. "ברוח הפתגם – 'צריך כפר שלם בשביל לגדל ילד' - גם אנחנו ב- i3 מאמינים בטיפוח מערכות יחסים אסטרטגיות בין סטארט-אפים הנמצאים בשלבים המוקדמים ביותר, לבין חברות רב-לאומיות" אמר ערן וגנר, שותף מנהל בקרן אשר פתח את האירוע. "יש לנו 7 סטארט-אפים בפורטפוליו ומרביתם כבר גייסו סיבובי המשך. בהתחשב בעובדה שאנו משקיעים בשלבים מאד מוקדמים – קפיצת המדרגה שהם מבצעים תוך שנה-שנתיים – חריגה בענף. זה קורה בזכות בניית אסטרטגיה ייחודית המביאה את הסטארט-אפים מהר יותר לסבב גיוס A, תוך ניצול אופטימלי של משאבים ליצירת ערך. אגב, השותפות שלנו כבר לקחו חלק בלפחות 50% מהשקעות ההמשך – עדות מובהקת לכך שהשיטה עובדת."

שניה עלתה נוגה קפ, שותפה מנהלת בקרן אשר נתנה הסבר קצר על מודל העבודה. "באופן טבעי גופי ענק רב-לאומיים מתקשים ביצירת אינטראקציה עם סטארט-אפים צעירים בשלבים סופר-מוקדמים, המומחיות שלנו ב- i3 היא לאפשר לקסם הזה להתרחש ולייצר את הקשרים המועילים והמקדמים ביותר לשני הצדדים. המודל שיצרנו, המחבר בין הגופים הרב-לאומיים לבין הסטארט-אפים, הוא חיבור יוצא דופן בתעשיית קרנות ההון סיכון הישראלית אשר הוכיח את עצמו בגדול. אנחנו כ- i3 מהווים את הגשר בין סטארט-אפיסטים מתחילים לחברות ענק גלובליות אשר מעמידות לרשותם את הקשרים הבינלאומיים שלהן, לקוחות גדולים, מנטורים מנוסים וכאמור, השקעות המשך - כל אלה מתורגמים לדיוק במוצר וקיצור זמני הגעה לשוק."

מרטין דופויזן המוביל את תחום החדשנות בארנסט יאנג ישראל אמר כי ישראל היא האקו-סיסטם החדשני ביותר בעולם והוסיף כי בשנתיים האחרונות ההנהלות מעורבות יותר בכל הנושא של חדשנות וחיפוש אחר חדשנות. עוד אמר כי בשלב ראשון נהגו החברות לעשות מיזוגים, בשלב השני איתרו סטארט-אפים עם פוטנציאל והשקיעו בהם, בשלב השלישי הקימו אינקובטורים, וביקשו לגדל את הסטארט-אפ מגיל צעיר, ובשלב הרביעי נולדו שיתופי פעולה עם דגש על תוצאות עסקיות. עכשיו, מנסים להמציא את השלב החמישי. עופר בן יהודה, שותף בפירמת עורכי הדין שיבולת דיבר על השוואת מגמות בין מה שקורה בעמק הסיליקון למה שקורה בישראל, בכל הנוגע לזירת הסטארט-אפים וההשקעות והסביר כי אם מסתכלים על הוואלואציה באקזיטים – המספרים בישראל זהים לעמק הסיליקון.

גם שלושה מן הסטארט-אפים בהם השקיעה הקרן הציגו בקצרה. ערן ענבר, מנכ"ל Prisma Photonics דיבר על המהפכה שהמוצר שלהם מחולל בשוק ניטור וניהול תשתיות לאומיות והדגיש כי הקשר עם קבוצת TATA פתח בפניהם דלתות לחברות התשתיות הגדולות בעולם. עוד אמר כי Prisma Photonics היא החברה היחידה בעולם שיכולה להשתמש בסיבים אופטיים שכבר פרושים בשטח, לנטר באמצעותם תשתיות ולספק מידע רב ערך על הגריד.

האחים אביב ומתיאו שפירא, מייסדי הסטארט-אפ Xtend, המפתח מימשק אדם-מכונה מבוססXR (Extended Reality) על גבי רחפן, ספרו כי הם עובדים כבר עם שתיים מבין השותפות: מיקרוסופט וקבוצת TATA וכי בקרוב ישתפו פעולה גם עם קוואלקום. עוד ספרו כי i3 סייעה להם בבניית אסטרטגית שוק וחיבור ללקוחות גדולים כגון צה"ל. המוצר שלהם, כך הדגימו, מאפשר למשל לחיילים העומדים לפרוץ למבנה, לראות את פנים-המבנה, בזמן אמת.

לפני שנתיים וחצי ביצעה i3 את ההשקעה הראשונה שלה, בחברת Zencity. איל פדר המנכ"ל סיפר באירוע כי בעקבות ההשקעה הראשונית של i3 הגיעה גם השקעת המשך מחברת מיקרוסופט, וכי היום הפתרון שלהם מוטמע כבר בקרב 120 עיריות, כולל שיקגו, פיניקס, יוסטון, סן פרנסיסקו ועוד. פדר תיאר כיצד מיקרוסופט חיברה אותם לסקטור העירוני, ובזכותה פגשו, פעם אחר פעם, את האנשים הנכונים.
למעלה מ- 100 אורחים הגיעו לאירוע , ביניהם: אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות, יוג'ין קנדל, מנכ"ל סטארטאפ ניישן סנטרל, אשיש גנגרייד, סמנכ"ל הפרויקטים של קבוצת TATA אשר הגיע מחו"ל, ג'ונת'ן פוליצר מג'נרל אלקטריק, בועז פאר מקוואלקום, ספיר בן הרוש ועידית מועלם מפיטנגו ועוד.


אודות i3
i3 Equity Partners, בניהולם של נגה קפ וערן וגנר, משקיעה בסטארט-אפים ישראלים, הנמצאים בשלבי פיתוח מוקדמים ועוסקים ב- Deep Technology, בענפים כגון: ערים חכמות, צרכנות דיגיטלית, רכב ומוביליות, רובוטיקה, חקלאות מדייקת, אינטרנט תעשייתי, תשתיות קריטיות, רחפנים, הדפסה בתלת-מימד, לימוד מכונה ועוד. בין הסטארט-אפים בפורטפוליו: Zencity, Prisma Photonics, Nanofabrica, DeepAI, Xtend, Vanti ו- Frontegg.
הקרן מבוססת על שיתוף פעולה מלא עם חברות רב לאומיות היושבות בוועד המנהל שלה: מיקרוסופט, ג'נרל אלקטריק, קוואלקום, קבוצת Tata ו- Temasek הסינגפורית. שותפה-משקיעה נוספת היא קרן ההון סיכון הישראלית פיטנגו. כך, מלבד השקעה ראשונית, מציעה i3 גם תמיכה עסקית מגוונת במטרה לקצר את זמני ההגעה לשוק ולסייע בחדירה מוצלחת לשווקים שונים בעולם, זאת באמצעות מינוף מערכת הקשרים הגלובלית של השותפות. למידע נוסף: http://www.i3equity.com/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il