TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

במהלך מבצע מס הכנסה בצפת והאזור: בעל מסעדה מכפר מסעדה נעצר בחשד להעלמת הכנסות באופן שיטתי בסכום של כמיליון וחצי ₪


רשות המיסים
בית משפט השלום בחיפה שחרר את החשוד בתנאים מגבילים

במהלך מבצע ביקורות ניהול ספרים שערך פקיד שומה צפת באזור, נעצר אלשעאר ח'אלד סולטאן, תושב מג'דל שאמס, בחשד להעלמת הכנסות סכום כולל של כ-1,500,000 ₪. בית משפט השלום בחיפה נעתר לבקשת פקיד שומה חקירות חיפה והצפון ושחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

במסגרת מבצע ביקורות בצפת ובאזור, הגיעו מבקרי מס הכנסה למסעדה של החשוד בכפר מסעדה, ומצאו כי תשלומים שהתקבלו במזומן עבור שירות שניתן ללקוחות לא נרשמו בספרי העסק. מבדיקת הקופה עלה כי קיימות הדפסות רבות בסכומים של שקלים בודדים כנגד המזומן שהתקבל, כאשר התשלומים שהתקבלו בפועל לא נרשמו. מחקירת החשוד עולה כי הכספים שלא נרשמו שימשו את החשוד בין היתר לתשלום משכורות העובדים במזומן וכן לרכישת רכב יוקרה מסוג מרצדס.


עוד עלה מהחקירה כי בין השנים 2015-2020 השמיט החשוד מספרי החשבונות של העסק הכנסות בסכום כולל של כמיליון וחצי ₪, וזאת בכוננה להתחמק מתשלום מס.

כבוד השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב מבית משפט השלום בחיפה נעתרה לבקשת היחידה החוקרת ושחררה את החשוד בתנאים. (ת.פ. 54735-02-20)

במהלך מבצע הביקורות, הגיעו מבקרי מס הכנסה למוכר ציוד להלבשת חורף, שמכר את הציוד מרכבו האישי בכפר מסעדה. במהלך הביקורת נמצאה מחברת ובה פירוט המכירות שהסתכמו באלפי שקלים לחודש. מבדיקה נוספת עלה כי למוכר אין תיק ברשות המסים וכי הוא אינו מנהל ספרים כלל. כאשר נשאל על כך, הסביר: "לא ידעתי שאסור לי לעבוד ללא תיק". בביקורת אחרת, בדוכן למכירת תמרוקים בצפת, ערכו המבקרים קניית ביקורת סמויה שלא נרשמה בספרי החשבונות.


עוד נמצא בביקורת זו כי כל תשלומי יום הביקורת לא נרשמו גם הם בספרים, וכי התשלום האחרון שתועד בספרי החשבונות היה מחודש נובמבר 2019. בעלת הדוכן הגיבה לממצאים ואמרה: "אין לי מה להגיד לכם". בביקורת נוספת במשרדי עורכי דין בקריית שמונה, עלה בעת בדיקת החשבון העסקי של המשרד כי קיימות העברות שונות שלא רשומות בספרים. הסבר בעל המשרד לדברים: "כנראה התפקשש לנו".

מבצע הביקורות התמקד בערים צפת, קריית שמונה, חורפש, פקיעין ,בית ג'ן ,פסוטה , כפר מסעדה , כפר בוקעתא וכפר מג'דל שמס. במהלכו נבדקו בין היתר בתי עסק בהם נמצאו ליקויים בעבר, ובתי עסק בעלי נפח פעילות גואה במיוחד. כמו כן, נבדקו עסקים לגביהם קיימות חשדות לכאורה לאי רישום הכנסות.

במבצע נערכו ביקורות ניהול ספרים ב-66 בתי עסק, ונמצא כי שליש מהם לא רושמים הכנסות כחוק.

המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il