TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קבוצת קסטרו-הודיס פרסמת את תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2019


גבי רוטר מנכל משותף קסטרו צלם דודי חסון
המכירות ברבעון השלישי הסתכמו בכ- 434 מיליון ₪ בדומה לרבעון השלישי אשתקד * ההפסד הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-32 מיליון ₪

המכירות בחנויות הזהות במגזר האביזרים נותרו זהות ובמגזר ההלבשה ירדו בכ-7%

ההפסד התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-17 מיליון ₪

ההפסד הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-32 מיליון ₪

גבי רוטר מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס, אמר היום עם פרסום תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2019:

"קבוצת קסטרו-הודיס נמצאת במרכזו של תהליך רחב של שינויים בכל מותגי הקבוצה במטרה לחזור לצמיחה, לשפר את היעילות התפעולית של מותגי הקבוצה, ולהמשיך לבסס את מעמדה של הקבוצה המחזיקה במותגי האופנה המובילים – קסטרו, הודיס, איב רושה, קרולינה למקה, אורבניקה, טופטן, קיקו מילנו ואקססורייז - תוך חידוש והצערת בית האופנה קסטרו כמותג האופנה הישראלי המוביל בישראל.

"תהליך זה מחייב השקעות ואנו מאמינים כי במהלך השנה הבאה נראה את תוצאותיו החיוביות ופירות השינויים וההשקעות במותגי הקבוצה.

"אנו ממשיכים להשקיע ולהטמיע את השינויים הרבים בקבוצה, החל מהטעמת כוח אדם בכיר חדש וצעיר, דרך כניסת מעצבי אופנה, החלפת ספקים, עיבוי מערך הדיגיטל של מותגי הקבוצה עם השקת אתרי אינטרנט מקוונים מחודשים עם הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום.

"עוד בין המהלכים המרכזיים של קבוצת קסטרו הודיס, המשך הרחבה ופריסת מותג האיפור האיטלקי והמצליח קיקו מילאנו. מותג האיפור החדש בישראל הביא לתוצאות מאד טובות במהלך תקופה קצרה, ואנו מתכננים לפתוח חנויות נוספות להרחבת הפריסה במהלך השנה הקרובה.

כמו כן, אנו ממשיכים בהרחבת פעילות קרולינה למקה בתחום האופטיקה בישראל ובמדינות ספרד, אנגליה, תאילנד, אוסטרליה, פנמה ומקסיקו אשר רושמות הצלחה. בארה"ב נפעל בשנה הבאה להבטיח צמיחה רווחית לאחר ההשקעה הכבדה בה נשאנו השנה"

עיקרי התוצאות
לנוחיותכם הנתונים בהודעה זו כוללים איחוד מלא (בהתאם לדו"ח הפרופורמה) של התוצאות ברבעון הנוכחי אל מול הרבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ- 434 מיליון ₪ לעומת כ- 434 מיליון ₪ בדומה לרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ב-3 הרבעונים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-1,264 מיליון ₪ לעומת כ- 1,285 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון בכ- 235 מיליון ₪ (54.3% מהמכירות) לעומת כ- 240 מיליון ₪ (55.3% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח הגולמי ב-3 הרבעונים הראשונים של השנה הסתכם בכ- 710 מיליון ₪ (56.2% מהמכירות) לעומת כ- 743 מיליון ₪ (57.8% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד התפעולי הסתכם ברבעון בכ- 17.3 מיליון ₪ לעומת כ- 8 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד התפעולי ב-3 החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ- 36.2 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 21.2 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. ההוצאה בגין השקת קרולינה למקה בארה"ב עומדת במצטבר על כ-47 מלש"ח.

ההפסד הנקי הסתכם ברבעון בכ- 32 מיליון ₪ לעומת כ- 9 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי ב-3 הרבעונים הראשונים של השנה הסתכם בכ- .469 מיליון ₪ לעומת רווח נקי של כ- 11.6 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il