TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

צעד נוסף ביישום האסטרטגיה של סולגרין


תום שפרן -מנכל סולגרין
החברה זכתה במכרז הרביעי של רשות החשמל להקמת מתקנים סולאריים בהספק מותקן של 19 מגה-ואט
טווח ההכנסות הצפוי לחברה מהפרויקט הינו 5-6 מיליון שקל בשנה, וה-NOI הצפוי הינו 3-4 מיליון שקל בשנה

הזכייה הנוכחית מגדילה בכ-40% את פורטפוליו הנכסים הסולאריים של סולגרין לכ-67 מגה ואט, מתוכם 16 מגה ואט מניבים

תום שפרן, מנכ"ל סולגרין: "אנחנו שמחים על הזכייה במכרז רשות החשמל ורואים בה צעד נוסף ביישום אסטרטגיית החברה לפיתוח צבר משמעותי של נכסים סולאריים בישראל. בכוונתנו להמשיך לפעול במרץ להגדלת פורטפוליו הנכסים בתחום הסולארי ואנו מקדמים פרויקטים קרקעיים בהיקף של כ--400 מגה ואט שחלקם כבר מוכנים למכרזי רשות החשמל הבאים וחלקם יבשילו במהלך 4 השנים הקרובות. רשות החשמל מקדמת כיום בנחישות את תחום ייצור החשמל מאנרגיה סולארית והשבוע משרד האנרגיה התייחס לאפשרות לעדכן מעלה את יעד ייצור החשמל מאנרגיות מתחדשות מ-17% ל-25%-30% מתוך סך ייצור החשמל בישראל עד שנת 2030. מדובר ברוח גבית משמעותית לתחום כולו, ואנו נמשיך לפעול למימוש הפוטנציאל בהתאם לאסטרטגיית החברה לפיתוח צבר נכסים סולאריים, הן בדרך של יזמות והן בדרך של רכישת נכסים מניבים".

חברת סולגרין, המוחזקת בכ-56% ע"י ג'נריישן קפיטל ועוסקת בבעלות, ייזום, הקמה ותפעול של מתקני חשמל על בסיס אנרגיות מתחדשות, דיווחה כי זכתה במכרז הרביעי של רשות החשמל להקמת מתקנים פוטו-וולטאים לייצור חשמל המחוברים למתח גבוה ולמתח נמוך במכסה לתעריף מובטח בהספק מצטבר של 14.4 מגה-ואט (הספק מותקן של כ-19 מגה ואט).

בהתאם להודעה שהתפרסמה על ידי רשות החשמל המחיר שנקבע במכרז עומד על 17.98 אגורות לקוט"ש לתקופה של 23 שנים ממועד חיבור המתקנים לרשת החשמל.

להערכת החברה, הקמת המתקנים במלוא המכסה בהם זכתה, כרוכה בהשקעה בהיקף של כ- 45-55 מיליון שקל. טווח ההכנסות הצפוי לחברה כתוצאה מהקמת המתקנים בהתאם לתעריף הינו כ- 5-6 מיליון שקל בשנה וה-NOI הצפוי הוא כ-3-4 מיליון שקל בשנה.

חברת סולגרין מפעילה מתקני אנרגיה סולארית בטכנולוגיה פוטו וולטאית ופועלת בייזום והקמה של מתקנים לייצור אנרגיה סולארית. במהלך השנה השלימה סולגרין את מיזוג פעילות להב הרים ירוקים וכעת בבעלותה נכסים מניבים בהיקף של 16 מגה וואט, ובנוסף עוד 6 מגה וואט של נכסים בשלבי סיום הקמה. בהתאם לאסטרטגיית החברה לפיתוח צבר נכסים סולאריים, זכתה סולגרין בחודש מארס האחרון במכרז השלישי של רשות החשמל להקמת מתקנים פוטו-וולטאים לייצור חשמל המחוברים למתח גבוה ולמתח נמוך בהספק מותקן של 26 מגה וואט. החברה פועלת להגדלת הפורטפוליו ומקדמת כ-400 מגה וואט של פרויקטים קרקעיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il