TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Eyecontrol מרחיבה את ההנהלה לקראת הנפקה


ירון יצהרי מנכל מדטרוניק ישראל
ירון יצהרי מנכ"ל מדטרוניק ישראל ואבנר הלפרין מייסד ארלי סנס הצטרפו לוועד המייעץ לדירקטוריון

חברת המדטק מת"א מפתחת מערכת למשותקים ומונשמים; בוחנת
הנפקה או הכנסת שותף אסטרטגי בינלאומי

מנכ"ל מדטרוניק ישראל ירון יצהרי ומייסד חברת EarlySense אבנר הלפרין, מצטרפים לוועד המייעץ לדירקטריון של חברת הסטארט אפ Eyecontrol. החברה מת"א פיתחה מערכת לבישה לחולים משותקים או מונשמים שאינם מסוגלים לתקשר, לתקשר עם סביבתם המשפחתית או עם הצוות הרפואי בבית החולים באמצעות תנועות עיניים.


מנכ"ל אייקונטרול אור רצקין: "זוהי תוספת חשובה לחברה, ירון יצהרי מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר הכולל מערך GO TO MARKET והובלת רכישת סטארטפים בישראל. ב-8 השנים לניהולו את החברה, הוביל את מדטרוניק ישראל, ענקית המכשור הרפואי האמריקנית, למובילה בשוק הישראלי ברכישות של תעשיית המדטק הישראלית עם רכישות של מעל ל-8 שמונה חברות בהיקף מעל ל-2 מיליארד דולר. אבנר הלפרין מביא עימו ניסיון רב בהקמת והצמחת חברות טכנולוגיות תוך שיתוף פעולה עם חברות ענק ברחבי העולם".

ירון יצהרי ואבנר הלפרין אמרו: "זוהי תקופה מרתקת להצטרף לוועד המייעץ. המיקוד בהצלת חיים ושיפור חיים נותן ל- Eyecontrol במקום של פוטנציאל מימוש עצום". המינויים החדשים מסמנים את הכיוון העתידי של הכנת החברה להנפקה או להכנסת שותף אסטרטגי בינלאומי לחברה.

Eyecontrol היא מערכת קלה ולבישה המורכבת על ראשו של החולה. המשתמש מקשיב לתפריטים באמצעות חיווי קולי דרך רמקול המוצמד חיצונית לעצם הלסת העליונה ("מוליך העצם") של המשתמש, ובוחר את האפשרות המתאימה לו באמצעות תנועות עיניים. תנועות עיניים אלה נקלטות במצלמה, המהווה חלק מיחידת הראש. המשתמש יכול להגדיר בעצמו, לפי רצונו ויכולותיו המוטורית את מחוות העיניים באמצעותן יתקשר ובכך מספקת המערכת שימוש גמיש לפי רצונו.


ניתן לחבר את המערכת לחיבוריות בלוטות' או וויפיי וכן היא יודעת לפעול במגוון שפות ולתרגם את שפת המטופל לשפה המדוברת בסביבתו במידה ואינה אותה השפה. מאחר והתפריטים מושמעים לחולה דרך "מוליך העצם" היא אינה נשמעת בסביבתו החיצונית של המטופל, בשונה מכלל המערכות כיום שמציגות את הניווט על גביי מסך חיצוני המסרבל את השימוש. בניגוד למערכות אחרות אין צורך בתקופת למידה ארוכה המקשה בתקופה זו על התקשורת של המטופל עם סביבתו. האימון נמשך מספר דקות בלבד.


החברה החלה את דרכה בפתרון עבור החולים בסביבה הביתית (ניוון שרירים, פגיעות ראש, שבץ ומקרים נוספים). בשנה האחרונה סיימה המערכת ניסויים קליניים והחלה פעילות מכירות לאחר שאושרה לסבסוד מלא במערכת הבריאות האנגלית NHS וסל הבריאות בישראל. החברה אף השיגה את האישור להחזרים של Medicare וMedicaid בארה"ב.

אודות Eyecontrol
החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי אור רצקין, מייסד שותף ומנכ”ל, בעל תארים ראשונים בפיזיקה וחשבונאות, איתי קורנברג, מייסד שותף וה-CTO, בעל תואר ראשון בהנדסת תוכנה ושי ראשוני ז"ל מנכ”ל עמותת ‘פרס לחיים’ לשעבר שנפטר ממחלת הALS בשנת 2018. החברה הגיעה להישג של אישור שיפוי ביטוחי בסל התרופות בארה"ב, אנגליה וישראל תוך פחות משנה ומוכרת היום כהצלחה חסרת תקדים בשוק הישראלי, האנגלי ובקרוב גם באמריקאי. ב-2017 הוצגה על ידי משרד החוץ כאחת המערכות משנות החיים בעזרת טכנולוגיה, זכתה במענק היוקרתי של האיחוד האירופאי Horizon 020 Phase 2 והייתה לחברה הישראלית הראשונה אשר זוכה בפרס הInnovation בקטגוריה שלה בבריסל בספטמבר האחרון מתוך אלפי הזוכים של Horizon 2020. כיום ניתן לפגוש את המערכת המוצגת במרכז פרס לחדשנות ולשלום.
https://www.eyecontrol.co.il/






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il