TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

פורטם טכנולוגיות מודיעה על התרחבות גלובלית לאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה


fortemtech
ממנה את ותיק הענף בביטחון והגנה, מאלק צ'רלס אקיליי כסגן נשיא לתפעול ומכירות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה
פורטם טכנולוגיות, ספקית מובילה של פתרונות מודעות, בטיחות ואבטחה של מרחבים אוויריים לעולם של כטב"מים, הודיעה היום שהוסיפה לנוכחות הגלובלית שלה משרדים חדשים במזרח התיכון, אזור אבו דאבי. בראש הצוות הגדל יעמוד ותיק הטכנולוגיה והאבטחה, מאלק אקיליי.

אקיליי יפקח על הצמיחה והפעילות של פורטם טכנולוגיות במזרח התיכון וצפון אפריקה. מאלק, שנמצא באזור המפרץ מ-1999, משמש כמנהל במגזרי התקשורת, מודיעין וביטחון לאומי יותר מ-25 שנים.

מר אקיליי גדל בבריטניה וקנדה ושירת כמומחה לכלי נשק בצי הקנדי לפני שהשלים תוכנית של ארבע שנים באוניברסיטה של מערב אונטריו בכלכלה ומסחר. לאחר מכן הוא עבד בעמק הסיליקון בסיסקו מערכות, נטאפ, SS8 Networks וכמה הזנקים נתמכי הון סיכון בכללם לייטפוינט, ביביו נטוורקס וקבלנית משרד ההגנה הבריטי Digital Barriers.

"פורטם גאה להודיע על התרחבותנו המהירה במזרח התיכון וצפון אפריקה ואנחנו שמחים שמאלק אקיליי הצטרף לחברה כדי להרחיב את ההגעה הגלובלית של פורטם כדי לשמור ולהגן על נכסי תשתית קריטיים פגיעים באזור", אמר טימותי בין, מנכ"ל פורטם טכנולוגיות. "מאלק מביא הבנה ייחודית של אזור המפרץ והאיומים שמציג עולם הכטב"מים המורכב והמתפתח במהירות. הוא יועץ אמין לשותפים והלקוחות שלנו".

"אני באמת נרגש להיות חלק מטכנולוגיה שמשנה כל כך את המצב במודעות דיגיטלית של מרחבים אוויריים ובמערכות הגנה נגד רחפנים וכלי טיס בלתי מאוישים למטרות ביטחון לאומי ותעופה אזרחית. פורטם היא באמת ייחודית בענף ועוזרת לעשות את העולם ליותר בטוח מפני התקפות כטב"מים מסוכנות, שיבושים בשירותים של שדות תעופה והפרות של פרטיות".

פורטם טכנולוגיות זכתה לאחרונה בפרס "מוצר האבטחה החדשני של השנה" של Future Security Awards 2019, פרס שמעניק הכרה למוחות והפרויקטים הכי טובים באבטחה במזרח התיכון. המטה החדש של פורטם באבו דאבי נמצא במיקום משותף עם המשקיעים החשובים מוקבדלה, ב-Hub71.

אודות Fortem Technologies, Inc.

פורטם טכנולוגיות היא המובילה במודעות, בטיחות ואבטחה של מרחבים אוויריים. באמצעות סביבה מתקדמת של מכ"ם מפוזר, בינה מלאכותית בקצה, שילוב עמוק של חיישנים ולכידת כטב"מים אוטונומית, פורטם מנטרת, מגינה, ושומרת על המסדרונות, האתרים, התשתיות, הגבולות והאזורים של העולם מפני איומים של כטב"מים מסוכנים או זדוניים. אותה סביבה מאיצה את הבטיחות של מרחב האוויר של העולם לניידות אווירית עירונית. החברה, שמושבה בפלזנט גרוב, יוטה, היא בבעלות פרטית ומגובה על ידי בואינג, Signia Venture Partners, DCVC, Mubadala Investment Company ואחרים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.fortemtech.com .




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il