TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מטריקס ו- Dynatrace משפרות את חווית הלקוח בישראל


גיל גבעתי. קרדיט - יחצ
החברה תציג את שירותיה החדשים בכנס השנתי שלה שייערך ב-20.11 במתחם האירועים ריברסייד בתל אביב

חברת Dynatrace (דיינטרייס), מובילה עולמית בפתרונות לניהול ביצועים וניטור חווית משתמש בסביבת הדיגיטל, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, הציגה לאחרונה שני חידושים מרכזיים בתחום חווית המשתמש. החברה תציג את שירותיה החדשים בכנס השנתי שלה שייערך ב-20.11 במתחם האירועים ריברסייד בתל אביב.


הפלטפורמה של דיינטרייס מספקת שקיפות מרבית אודות כל המערכות ותהליכי הארגון, עבור משתמשי מערכות המידע והדיגיטל, החל מרמת התשתיות הפיזיות של הארגון ועד פעילות משתמשי הקצה והאופן שבו הם חווים את עבודתם מול יישומי ומוצרי החברה.


דיינטרייס, בשיתוף פעולה עם SAP העולמית, פיתחה רכיב שמדווח בזמן אמת על כל פעולות משתמשי SAP, וביניהן - זמני הפעולות, האם הסתיימו בהצלחה, מי ביצע אותן וכדומה. כל זאת מבלי צורך במעורבות של מפתחי SAP בארגון, ובצורה שאינה פוגעת כלל בביצועי מערכת ה-SAP וגם לא מסכנת את יכולת SAP או החברות שמטמיעות את אותן מערכות ארגוניות של SAP, לתמוך בארגון. כאשר ישנה שקיפות מלאה אודות פעילות משתמשי SAP, הדבר מביא לשינוי דרמטי בקיצור וייעול תהליך זיהוי פרואקטיבי של בעיות בהן הם נתקלים במהלך עבודתם עם המערכת. עובדה זו מאפשרת לארגון לחסוך משאבים רבים בדמות זמן וכסף, תוך שהיא משפרת את זמינות המערכות, דבר שמתורגם לחיסכון של עד מיליוני שקלים לארגון.


חידוש נוסף שמתלווה לשירות זה הוא מדידת חווית המשתמש וההשפעה של פתרון סיטריקס, המאפשר לארגונים לפעול על בסיס שרת מרכזי אחד שלמעשה מתווך בין אפליקציות ומערכות המותקנות עליו, לבין עובדי הארגון מכל מקום בו הם נמצאים. הדעות בתעשייה לגבי פתרון זה הינן חלוקות, כאשר עד כה מתקיים דיון האם השכבה הנוספת הזאת מועילה לארגון או שמא היא דווקא מכבידה עליו מבחינת חווית המשתמש.


החידוש של דיינטרייס מאפשר לקבל תמונת מצב על מידת ההשפעה של אותה שכבה על זמני תגובה ויצירת תקלות, ומספק אינפורמציה מה הן האפליקציות בהן נעשה שימוש על גביה. באמצעות רכיבי בינה מלאכותית המוטמעים במוצר, דיינטרייס יכולה לזהות בעיות במהירות וביעילות ולהצביע על מקורן באופן מדויק יותר. גם במקרה זה החידוש עשוי לסייע לארגונים רבים להשיג חסכון כלכלי משמעותי שימנף את פעילותם.


בנוסף לחידושים אלו, מטריקס ודיינטרייס יציגו בכנס שייערך בסוף החודש חידושים עתידיים שצפויים במוצר, ביחד עם מספר סיפורי לקוח ישראלים שימחישו את פעילות החברה בארץ. כמו כן, הכנס יעסוק באופן שבו פתרון דיינטרייס מסייע למנהלי הדיגיטל בארגון להבין את יעילות ותקינות מערכות הדיגיטל שלהם, לתעדף פיתוחים, ולנתח ולהצדיק השקעות כדאיות.


אל הכנס צפויים להגיע מאות אורחים מתחומי הפיתוח, הבדיקות, שליטה ובקרה, מנהלי טכנולוגיות, מנהלי דיגיטל, מנהלי מערכות מידע, מנהלי תשתיות ארגוניות ועוד. בין האורחים הבולטים ניתן יהיה למצוא את קלאודיו פורטו, מנהל איזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה של דיינטרייס ואת רומן ספיטצברט, מנהל בכיר באיזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בדיינטרייס.


גיל גבעתי, מנהל טכנולוגי של פתרונות Dynatrace בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר: "אנחנו גאים להוביל בישראל את החידושים הייחודיים שמספקת דיינטרייס לשוק המקומי בתחום חווית הלקוח, כמי שמדורגת כמובילה בניתוחים השנתיים של גרטנר כבר שנה שמינית ברציפות בתחום של מדידת חווית המשתמש. הכנס השנתי, שמהווה חלק מסבב עולמי בכל המדינות בהן פועלת דיינטרייס, הוא הזדמנות מעולה לקבל טיפים לשימוש נכון בפתרון החברה, המבוססים על ניסיון רב שצברנו מתוך פעילותינו בתחום עם עשרות לקוחותינו בישראל".

אודות חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות מזה 20 שנה, כמו גם פתרונות ישראלים מבטיחים, ומספקת שירותי שיווק, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות אלו.
החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, APM ניטור חווית משתמש, ניהול מערכות, קוד פתוח, שליטה ובקרה, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרוייקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרוייקטים מגוונים.


החטיבה הינה מרכז הידע הגדול ביותר בארץ לפתרונות בינ"ל בתחומי ה-IT השונים ומביאה את הידע והניסיון ללקוחות בארץ בכל מגזרי השוק עם עשרות אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגיים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי. לחטיבה מומחיות ייחודית בתחום ה-OEM עבור מגזר הייטק וה-ISV. החטיבה מפעילה מרכז שירות ותמיכה הפועל תחת תקן SO – 9000 הפועל 24/7 וכן שירותי תמיכה ולוקליזציה בבית הלקוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il