TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

שיתוף פעולה בין SAP לסינריון


בתמונה: שרון בן-ארי מנהלת שותפים ב- SAP ישראל. צילום: אורן אגמי.
תשווק חבילת פתרונות מבוססת SAP SuccessFactors

שיתוף הפעולה בין SAP לסינריון יכלול שילוב בין מערכת SAP SuccessFactors , פתרון ניהול ההון האנושי בענן של SAP, עם 'תיק העובד' של סינריון; השילוב יאפשר להציע גם לעסקים בינוניים את חבילת הפתרונות בענן בעלות מיטבית.


SAP ישראל, ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בעולם וחברת סינריון, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, חתמו על הסכם שיתוף פעולה להפצה ויישום פתרונות SAP SuccessFactors לניהול אסטרטגי של הטאלנטים בארגון. מערכת SAP SuccessFactors תאפשר לסינריון להציע חבילת פתרונות מתקדמת שתתן מענה כולל ומקיף לניהול ההון האנושי, גם בארגונים מסדר גודל בינוני. היקף העסקאות המשוער לשתי החברות במהלך שלוש השנים הקרובות מוערך במיליוני שקלים.

SAP SuccessFactors המדורג כבר כמה שנים ברציפות כמוביל בתחומו על ידי חברות מחקר מובילות כדוגמת גרטנר (Gartner) ואחרות, הינו פתרון מבוסס ענן הפתרון מספק מענה רחב ומקיף לניהול מחזור חיי העובד כל זאת תוך ייעול שירותי משאבי האנוש לעובדים והגדלת שביעות רצונם. עם יותר מ- 100 מיליון משתמשים, בכ- 7,000 ארגונים ב- 180 מדינות ברחבי העולם, SAP SuccessFactors היא המערכת המובילה בענן, עם מספר המשתמשים הגבוה ביותר.


סינריון הינה חלוצה בשיתוף פעולה מסוג BPO (Business Process Outsourcing), המסמיך אותה לספק שירותים מקצה לקצה במערכות SAP SuccessFactors בענן, תוך אפשרות לשילוב עם מוצרים אינטגרטיביים משלה. כך מקבלים הלקוחות רישוי, יישום ותמיכה מספק אחד, בעל אחריות כוללת על הפתרון המשולב.

"השילוב הייחודי בין מערכות SAP SuccessFactors לתיק העובד של סינריון, פותח לראשונה הזדמנויות גם בפני חברות בסדר גודל בינוני, לגייס, לקלוט, לפתח ולשמר את העובדים המוכשרים ביותר", אומר אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות. "חבילת הפתרונות המשותפת נותנת מענה הוליסטי, בגישה מודולארית, לצרכי הארגון, לתהליכים שחשוב לו לנהל, לתרבות הארגונית, ולאופן בו הוא עובד. אנו מאמינים בפרויקטים קטנים ומהירים, המעניקים ערך מוסף ומיידי לארגון, כמו גם חווית עובד מיטבית לאנשים שלו".

לדברי מימון, "אין זה משנה במה בוחרים להתחיל, תמיד ניתן להוסיף תהליכים משולבים ולשדרג את ניהול ההון האנושי בארגון. ואת כל זאת ניתן לעשות בענן, תוך אבטחת מידע מיטבית ושמירה על פרטיות המידע". 


לדברי שרון בן-ארי מנהלת שותפים ב- SAP ישראל: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה החדש עם סינריון, חברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום ניהול ההון האנושי. מהלך זה מביא עמו בשורה חדשה לשוק על ידי הנגשת פתרון SAP SuccessFactors גם לסגמנט ה- SME ובהצעת חבילות יישום מוגדרות מראש ליישום מהיר ופשוט".

אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר באמצעות כלי Back Office כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה.


SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל 3,400 SAP -לקוחות בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים.
בין לקוחותSAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.sap.com/israel

אודות סינריון
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, בקרת כניסה, גיוס עובדים וניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון מביתSAP SuccessFactors. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. למידע נוסף : www.synerion.co.il 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il