TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת ASUS Republic of Gamers מקיימת את אירוע Intelligent Evolution בתערוכת Gamescom 2019


אסוס
חושפת מוצרים חדשים, לרבות לוחות אם חדשים לגיימינג מסדרות ROG ו-ROG Strix, צגי משחקים מסדרת ROG Strix, עכבר משחקים מסדרת ROG Chakram ואוזניות גיימינג מסדרת ROG Strix Go 2.4

לוחות אם למשחקים: Rampage VI Extreme Encore למחשבי גיימינג ו-ROG Strix X299-E Gaming II לאוברקלוקינג ללא מאמץ


צגים למשחקים: צגי גיימינג ROG Strix XG43UQ ו-XG27UQ עם טכנולוגיית DSC, וכן הצג הנייד ROG Strix XG17 לגיימרים כבדים שנמצאים בדרכים


עכבר למשחקים: ROG Chakram עם שני חיבורים של 2.4GHz/Bluetooth (BLE) וכן חיבור חוטי של USB-C, טעינה אלחוטית בתקן Qi, ג'ויסטיק ניתן לתכנות וניתן להסרה ו-Aura Sync


מערכת אוזניות למשחקים: מערכת האוזניות האלחוטית ROG Strix Go 2.4 למשחקים עם פלאג USB-C 2.4GHz ל-Nintendo Switch במצב מכשיר נייד ומיקרופון עם ביטול רעשים המופעל באמצעות AI

חברת ASUS Republic of Gamers (ROG) הציגה היום (ב') באירוע התקשורתי שלה בשם Intelligent Evolution במסגרת תערוכת Gamescom 2019, את החידושים האחרונים של החברה הנובעים מפילוסופיית Design Thinking של ASUS – מחזור פיתוח המוצר ההוליסטי שבו משוב ממשתמשים מוביל למחקר ופיתוח, הבא לידי ביטוי בדמות המוצרים החדשים.


"גיימרים והתקשורת עימם הם ההשראה לפיתוח המוצרים המהיר ומלא התשוקה של ROG, משום שהם דוחקים בנו לבחון את הגבולות של כל תכונה על מנת לשפר כל היבט של חוויית המשחקים. כל הערה ממשתמשים וכל ביקורת מוצר מובאים בחשבון בפיתוח החכם הזה של מוצרי ROG, ומובילים לחידושים נוספים, תכופים ומלהיבים" אמר ג'קי סו, הסמנכ"ל התאגידי ומנהל מחלקת המכירות העולמית של ASUS Open Platform Business Group.


השנה, מותג ROG חשף שבעה מוצרים שפותחו באופן חכם. המוצרים האלה כוללים את לוח האם המהפכני ROG Rampage VI Extreme Encore למחשבי גיימינג ואת לוח האם ROG Strix X299-E Gaming II לאוברקלוקינג כבד. נחשפו גם שלושת צגי משחקים חדשים, ROG Strix XG43UQ בגודל 43 אינץ' ו-ROG Strix XG27UQ בגודל 27 אינץ', שתומכים שניהם בטכנולוגיית דחיסת זרימת תצוגה (DSC) כדי לספק רזולוציית 4K מקורית וקצבי ריענון של 144 Hz, וכן ROG Strix XG17 בגודל 17.3 אינץ' עם לוח IPS של 240Hz וחצובת ROG, המיועד לגיימרים כבדים שרוצים להתנייד.


בנוסף נחשף ROG Chakram, עכבר משחקים חדש המאפשר דיוק של 16,000 dpi, עם ג'ויסטיק מובנה לבקרה אולטימטיבית; וכן את ROG Strix Go 2.4, מערכת אוזניות אלחוטית עם חיבור USB-C™ 2.4GHz ומיקרופון עם ביטול רעשים המופעל באמצעות AI.

לוח האם ROG Rampage VI Extreme Encore
ROG Rampage VI Extreme Encore מעוצב כדי לספק עוצמה למחשבים לגיימרים כבדים, והוא היורש של לוחות האם הפופולריים ROG Rampage Extreme ו-Omega. הלוח החדש הזה כולל מבחר תכונות חדשניות רבות עוצמה – כגון כוונון חכם, עיצוב חשמל איתן וטכנולוגיית ROG מהפכנית – המספקות לרוב הגיימרים, חובבי המשחקים ואוהבי האוברקלוקינג את כל מה שנחוץ להם כדי לפרוץ גבולות.


עם תכונותיו המרשימות נמנים 16 מעברי חשמל ועיצוב תרמי מקיף שכולל צלעות קירור פעילות עם שני מאווררי VRM משולבים, צלעות קירור מאלומיניום ל-PCIe M.2 ולוח אחורי מאלומיניום העשוי מחלק אחד.


הוא נהנה גם מהקישוריות החדשה ביותר, כולל USB 3.2 מדור 2x2 (Type-C), Intel® Wi-Fi 6 AX200, קישוריות מובנית של Aquantia® 10Gbps LAN ו-Intel Ethernet, וכן התאמה אישית עם צג OLED צבעוני בגודל 1.77 אינץ' מסוג LiveDash וראשי RGB ניתנים להגדרה מדור שני.

לוח האם ROG Strix X299-E Gaming II
גיימרים וחובבי משחקים רבים מציבים מגוון דרישות ספציפיות ללוח אם: ביצועים חזקים, אובקלוקינג נוח, עיצוב נאה ותכונות שעדיין זמינות בדרך כלל רק במוצרי יוקרה, אך במחירים נוחים. ROG Strix X299-E Gaming II פשוט מושלם למשימות האלה ולמשימות רבות נוספות.


לוח זה מציע 12 מעברי חשמל ומאוורר מותקן מראש בגודל 40 מ"מ, וכן עיצוב אסתטי מדהים עם כיסוי I/O שכולל עיצוב דו-שכבתי ייחודי. ROG Strix X299-E Gaming II מציע קישוריות מצוינת, עם שלושה חריצי M.2, Intel® Wi-Fi 6 AX200 וקישוריות מובנית של גם Realtek 2.5Gbps וגם Intel Ethernet. הוא כולל גם צג LiveDash OLED בגודל 1.3 אינץ', ראש RGB ניתן להגדרה מדור שני ועיצובים ידידותיים לבניית מחשבים שכוללים את FlexKey ו-BIOS Flashback.

צג המשחקים ROG Strix XG43UQ DSC
טכנולוגיית Display Stream Compression (DSC) היא תקן דחיסה בתעשייה כולה לשידור וידאו באיכות גבוהה במיוחד בממשק אחד במהירות גבוהה ללא אובדן ניכר באיכות התמונה. היא מאפשרת גם תמיכה בקצב ריענון משתנה (VRR) וטווח דינמי גבוה (HDR) מחיבור התצוגה היחיד. בזכות טכנולוגיית DSC, ROG Strix XG43UQ מסוגל להציג תמונה באופן חלק ובפרטי פרטים ברזולוציית 4K בקצב ריענון של 144 Hz דרך חיבור תצוגה יחיד DisplayPort 1.4 ללא דגימת משנה של כרומה, וללא צורך להשתמש בשני חיבורי DisplayPort.


Strix XG43UQ, צג HDR מונע סנוור בגודל 43 אינץ', בעל תאימות של DisplayHDR™ 1000, ותמיכה ב-90% מסולם הצבעים המקצועי DCI-P3, מה שמאפשר ניגודיות יוצאת דופן וביצועי צבעים מדהימים, והוא גם פועל ללא רבב עם טכנולוגיית AMD Radeon™ FreeSync 2 HDR כדי להשיג חוויית משחקים חלקה במיוחד, השהיה נמוכה, ובהירות וניגודיות טובות יותר.

צג המשחקים ROG Strix XG27UQ DSC
ROG Strix XG27UQ הוא צג משחקים באיכות UHD 4K עם קצב ריענון של 144Hz המבטיח חוויית משחק חלקה במיוחד. צג ה-IPS הזה בגודל 27 אינץ' עם טכנולוגיית QuantumDot מסמן את פתחו של דור חדש של משחקים. צג זה מספק סולם צבעים רחב של 90% מ-DCI-P3 ותאימות ל-DisplayHDR 400 ומציע את אותה תמיכה ב-DSC המוצעת ב-Strix XG43UQ המקביל.

הצג הנייד ROG Strix XG17 למשחקים עם חצובת ROG
ROG Strix XG17 מותאם לגיימרים תחרותיים שרוצים לשפר את הכישורים בהם מחוץ לבית. זהו צג IPS נייד למשחקים בגודל 17.3 אינץ' וברזולוציית Full HD שמספק קצב ריענון מדהים של 240Hz וזמן תגובה של 3ms, מה שהופך אותו לצג הנייד המהיר ביותר בעולם. הוא שוקל רק ק"ג אחד וכולל סוללה מובנית שתומכת בפעילות של עד 3 שעות ב-240Hz בטעינה אחת.


הודות למערכת הטעינה המהירה שלו, טעינה למשך שעה אחת תפעיל את הלוח למשך 2.7 שעות. תכונות רלוונטיות נוספות כוללות יכולת Adaptive-Sync שפועלת בטווח של 48-240Hz, מה שמקל על השגת חווית משחק חלקה בעבודה עם יחידות GPU צנועות. יש גם רמקול מובנה, למקרים שבהם לא ניתן או לא רוצים להשתמש במערכת אוזניות.


בנוסף, ROG Strix XG17 מגיע גם עם חצובת ROG שמאפשרת לגיימרים להציב את ROG Strix XG17 במגוון זוויות וגבהים, ולכן הוא מושלם כמעט לכל תרחיש גיימינג. לדוגמה, חצובת ROG מקלה להציב את Strix XG17 הישר מעל מחשב נייד למשחקים, מה שיוצר בפועל הרחבת מסך והרחבה של מרחב המשחק. הוא גם תומך ב-XG17 כצג נייד לגיימרים שמשתמשים בקונסולות, או כהרחבת צג לגיימינג במכשירים ניידים.

עכבר המשחקים האלחוטי ROG Chakram
ROG Chakram הוא עכבר אופטי ארגונומי חדש למשחקים עם טעינה אלחוטית בתקן Qi וג'ויסטיק משולב לשליטה אולטימטיבית. בנוסף ל-Qi, טעינת העכבר באופן חוטי במשך 15 דקות מספקת די חשמל להפעלה של 12 שעות. ניתן גם לתכנת את הג'ויסטיק, מה שמאפשר הגדרות בהתאמה אישית ופקד שולט, וגם להסיר אותו כשהוא לא נחוץ. העכבר החדש כולל גם חיישן מתקדם של 16,000 dpi ו-400 ips ומציע שלוש שיטות קישוריות – חיבור קווי, 2.4GHz ו-Bluetooth (BLE). הוא כולל גם כיסויים מגנטיים ניתנים לניתוק, עיצוב שקע-מתג בלעדי המתחבר בלחיצה ותג בהתאמה אישית לעיצוב אישי ללא מאמץ.


ROG Chakram כולל גם תכונות חשובות של בקרה, עיצוב ואסתטיקה. עם התכונות האלה נמנים לחצן במגע אחד לשינוי ה-DPI בכל רגע נתון, מנגנון לחצן על ציר לתגובה מהירה וביצועים מדויקים עם תחושה נקייה וטקטילית, ותאורת Aura Sync משולבת לסגנון מואר ומיוחד. בשילוב עם תכונות רבות נוספות, כל הפרטים האלה הופכים את ROG Chakram לעכבר המשחקים האולטימטיבי לכל שדה קרב.

מערכת האוזניות האלחוטית ROG Strix Go 2.4 למשחקים
ROG Strix Go 2.4 היא מערכת האוזניות האלחוטית הראשונה בעולם שניתן להשתמש בה עם קונסולת ה-Nintendo Switch במצב מכשיר נייד וכן עם טלפונים ניידים ומחשבים. מערכת האוזניות מתחברת דרך מתאם USB-C 2.4GHz אלחוטי שמספק חיבור יציב יותר ועם השהיה נמוכה יותר בהשוואה ל-Bluetooth, מה שהופך אותו לבחירה טובה יותר למשחקים. ROG Strix Go 2.4 כוללת מיקרופון משולב עם ביטול רעשים המופעל באמצעות AI המבטיח תקשורת צלולה, ודרייברים גדולים בגודל 40 מ"מ בהסמכה לאיכות שמע גבוהה עם עיצוב תא אטום הבלעדי ל-ROG שמאפשר שחזור שמע מציאותי, והכל בעיצוב קל משקל ומתקפל שמשקלו רק 290 ג'.

אודות ASUS:
חברת ASUS הבינלאומית ידועה כיצרנית הטובה בעולם של לוחות אם, מחשבים נייחים, מסכים, כרטיסי מסך וראוטרים. החברה הפכה להיות מעצמה טכנולוגית חדשנית והאהודה ביותר בתחומה. עם יותר מ- 5,000 עובדים מקצועיים בתחום המחקר והפיתוח ברחבי העולם, חברת ASUS מובילה את הענף באמצעות עיצוב וחדשנות שנועדו ליצור פתרונות מחשוב חכמים ושימושיים לכולם. בהשראת רוח המותג ל"חיפוש אחר המופלא", זכתה חברת ASUS באלפי פרסים יוקרתיים בשנת 2018 ודורגה בין 2,000 החברות המוערכות ביותר על ידי Forbes העולמי, בין 100 מובילות עולמיות בטכנולוגיה על ידי Thomson Reuters וכן בין החברות המוערכות ביותר על ידי Fortune.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il