TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ננו דיימנשן נכנסת לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת HENSOLDT


ננו דיימנשן לוגו
חברת HENSOLDT, מובילה באספקת פתרונות בתחום הסנסורים, תעבוד בשיתוף פעולה עם ננו דיימנשן לפתח אפליקציות חדשניות, ולחקור אפשרויות ליצירת אלקטרוניקה משולבת פונקציונאלית

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת HENSOLDT, חברת אלקטרוניקה בינלאומית מובילה בתחום הביטחון. במסגרת שיתוף הפעולה, צוות המהנדסים של HENSOLDT יעבוד בצמוד למהנדסים של ננו דיימנשן על מנת לפתח אפליקציות חדשניות לתעשיית הביטחון ב- HENSOLDT.

HENSOLDT הינה אחת מהחברות הראשונות באירופה שבחנה ולאחר מכן רכשה את המדפסת פורצת הדרך של ננו דיימנשן להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה, ה- DragonFly Pro. HENSOLDT כבר הדפיסה מאות של מעגלים אלקטרוניים מורכבים באמצעות ה- DragonFly Pro.


כעת, חברת HENSOLDT תרחיב את השימוש במערכת ה- additive manufacturing עטורת הפרסים, לטובת האצת השימוש של אלקטרוניקה מודפסת ועל מנת לסלול את הדרך לייצור מוצרים ורכיבים עם פונקציונאליות אינטגרלית, המהווים למעשה הדפסת תלת מימד של מבני אלקטרוניקה. הביקוש למוצרים ורכיבים חדשים מונע בעיקר מהצורך למזער מוצרים ולהפוך את עיצובם למודולרי יותר.

שיתוף הפעולה החל הודות למובילותה של ננו דיימנשן בתחום ה- additive manufacturing של אלקטרוניקה מודפסת, והטכנולוגיות המתקדמות של HENSOLDT בתחום הביטחון. חברת HENSOLDT משתמשת במדפסת ה- DragonFly Pro במשרדיה בעיר Taufkirchen ליד מינכן.

"המטרה שלנו היא לספק ללקוחותינו פתרונות חדשניים ואיכותיים", ציין מר תומס סטוקר, מנהל ההנדסה של HENSOLDT. "באמצעות שימוש ב- DragonFly, הצלחנו להאיץ את תהליכי פיתוח היישומים שלנו. כעת, שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ננו דיימנשן יאפשר למהנדסים שלנו להאיץ תהליכי פיתוח מוצרים, תוך מתן החופש להתנסות בעיצובים חדשניים ופתרונות שלא היו אפשריים עד היום בשיטות הייצור המסורתיות."

"חברת HENSOLDT מפתחת את האלקטרוניקה המתקדמת ביותר בעולם, ואנו שמחים שצוותי ההנדסה שלנו יכולים לסייע להם להוביל את השינוי בפיתוח additive manufacturing לעולם האלקטרוניקה ובניית היישומים של העתיד", ציין עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן. "אנו מצפים כי באמצעות שיתוף פעולה זה תתפתח טכנולוגיה חדשנית בתחום האלקטרוניקה."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il