TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

איירטאצ' סולאר מרחיבה את פעילותה בהודו


צלם: שי שחר
חתמה על הסכמים בהודו למכירה ותפעול רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים בהיקף כולל של מעל 4.4 מיליון שקל


יניר אלוש, יו"ר איירטאצ' סולאר:
"אנו רואים בהודו שוק יעד מרכזי ושמחים לעדכן על עסקה שניה בשוק זה תוך מספר ימים. אנחנו מדווחים היום על הסכמים חדשים עם לקוחות בהודו, ביניהם הקונגלומרטHERO , אשר בוחר להרחיב את פעילותו איתנו על בסיס הניסיון החיובי שצבר עם הרובוטים מתוצרת איירטאצ' סולאר והשירות הניתן על ידי איירטאצ' סולאר. מדובר בלקוח אסטרטגי בעל פוטנציאל להמשך הרחבת הפעילות מולנו, כאשר המפעל שהשקנו אשתקד בהודו תומך בהמשך הרחבת פעילותנו במדינה, תוך שיפור שיעורי הרווחיות".

סריואטסאן ס.יאר (SRIVATSAN S. IYER) מנכ"ל Energies Hero Future: "השימוש בפתרונות הרובוטיים של איירטאצ' לניקוי יבש של פאנלים סולאריים בשדה הסולארי שלנו בהודו, הגדיל את היעילות התפעולית שלנו. הפתרון של איירטאצ' הוא חסכוני, קל ליישום ומביא לצמצום בהפסדים הנגרמים מהצטברות אבק על הפאנלים. בתוך כך, באמצעות השימוש ברובוטים של איירטאצ' הצלחנו לחסוך כ-4.5 מיליון גלונים של מים יקרי ערך מדי שנה, וזה בנוסף ליתרונות שאנו רואים מהגדלת ההכנסות וממחזור ניקוי מהיר יותר".

חברת איירטאצ' סולאר ממשיכה להרחיב את פעילותה בתת היבשת ההודית. החברה מדווחת היום כי חברת הבת ההודית חתמה על הסכמים עם לקוחות, הכוללים גם לקוח קיים מקבוצת הקונגלומרט ההודי Hero, למכירה ותפעול של רובוטים לניקוי יבש של פאנלים סולאריים בשדה סולארי של הלקוחות בהודו.


זאת, בהמשך לדיווח החברה מהשבועות האחרונים בדבר עסקה נוספת עם לקוח חדש - יזם סולארי בהודו.
ההיקף הכספי הכולל של העסקה עם לקוחות הכוללים את קבוצת Hero, עומד על סך של מעל ל- 3.1 מיליון שקל. סכום זה כולל תמורה של כ-1.46 מיליון שקל ממכירת רובוטים, שתשולם במספר אבני דרך בהתאם לקצב אספקת והתקנת המערכות, וכן תמורה המוערכת בכ-1.66 מיליון שקל בגין מתן שירותי תפעול ותחזוקה לאורך חיי הפרויקט, אשר צפויה להיפרס על פני כ- 25 שנים. החברה מעריכה כי האספקה וההתקנה של הרובוטים צפויה להסתיים ב-2022.

קבוצת HERO הינה קונגלומרט הודי בעל מגוון רחב של ענפי פעילות. ההתקשרת של חברת הבת של איירטאצ' הינה עם לקוחות הכוללים את חברת הבתHero Future Energies , המתמחה ביצור חשמל ממקורות אנרגיה נקיים ומתחדשים ונחשבת לאחת מיצרניות החשמל העצמאיות מאנרגיה סולארית המובילות בהודו.

בנוסף, בשבועות האחרונים דיווחה איירטאצ' על עסקה נוספת בהיקף כולל של כ-1.46 מיליון שקל עם יזם סולארי בהודו למכירה, אספקה, התקנה, תפעול ותחזוקה של מערכות ניקוי רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים מסוג AT.3.0. סכום זה כולל תמורה בסך כ-693 אלף שקל בגין אספקת והתקנת המערכות שתשולם בהתאם לקצב התקדמות האספקה, וכן תמורה בסך של כ-765 אלף שקל בגין שירותי התפעול והתחזוקה שישולמו לאורך חיי הפרויקט (25 שנה). להערכת החברה, התקנת המערכות צפויה להסתיים במהלך שנת 2022.

בפעילותה בישראל, דיווחה איירטאצ' לאחרונה כי התקבלה מצד חברה בקבוצת משק אנרגיה הזמנה להתקנת רובוטים בפרויקט הממוקם בסמוך למושב יכיני, וזאת תמורת כ-2.3 מיליון שקל. בנוסף, תספק איירטאצ' שירותי תפעול ותחזוקה לפרויקט לאורך תקופת ההתקשרות (עד 23 שנה) בתמורה לסכום נוסף של כ-4.3 מיליון שקל. מדובר בהזמנה מתוקף הסכם מסגרת שעליו חתמו החברה ומשק אנרגיה אשתקד.


כן עדכנה איירטאצ' באותו הדיווח כי בנוסף להתקשרות זו, מאז יולי 2021 נחתמו עם משק אנרגיה הסכמים ל-4 הזמנות נוספות להתקנת רובוטים בשדות סולאריים קטנים יותר וזאת בתמורה לסך כולל של כ-2.37 מיליון שקל (סכום שאינו כולל את התמורה עבור שירותי התפעול והתחזוקה).

להערכת החברה, הפתרון הרובוטי היבש (ללא שימוש במים) שאותו פיתחה, הינו אידיאלי כפתרון לבעיית האבק המצטבר על הפאנלים הסולאריים. שוק היעד לפתרונות הניקוי הרובוטי מוערך בכ-11 מיליארד דולר לשנת 2025 וכ-95% ממנו פועל כיום ללא פתרון של ניקוי רובוטי.

חברת איירטאצ' סולאר בע"מ הוקמה על ידי יניר אלוש, המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה בשנת 2016. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק, מכירה ותחזוקה של פתרונות רובוטיים לניקוי יבש (ללא מים) של פאנלים פוטו-וולטאים בשוק האנרגיה הסולארית. מטה הפעילות של החברה ממוקם באזור תעשייה הר טוב א' בבית שמש, ולחברה שני מפעלי ייצור האחד בישראל והשני בהודו (באמצעות חברת בת הודית בבעלותה המלאה). נכון למועד זה החברה פעילה ומוכרת את מוצריה ושירותיה בישראל ובהודו. לחברה קניין רוחני ייחודי ופטנטים רשומים ובשלבי רישום שונים במדינות הפעילות הקיימות ובשווקים נוספים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il