TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Lemonade מסכמת רבעון חזק ועוקפת את התחזיות:

החברה מדווחת על סך הפרמיות הגבוה בתולדותיה עם גידול של 66% ל- 419 מיליון דולר
חברת האינשורטק Lemonade (למונייד) (NYSE:LMND) עוקפת את התחזיות ומציגה רבעון חזק בפעילות הליבה ברבעון הראשון של 2022. החברה מדווחת על שיא בהיקף הפרמיות (IFP) ורושמת גידול של 66% ל-419 מיליון דולר. על פי תחזיות החברה, בסוף השנה סכום הפרמיות ינוע בין 535 מיליון דולר - 545 מיליון דולר, כאשר סיום המיזוג עם חברת Metromile האמריקאית אותה רכשה החברה, צפוי להגדיל את הפרמיות בכ- 70% במהלך 2022.

החברה מדווחת על קצב הצטרפות לקוחות גבוה בשיעור של 37% ומסכמת את הרבעון עם יותר מ-76,700 מצטרפים חדשים ולמעלה מ-1.5 מיליון לקוחות סה״כ. כמו כן, החברה מדווחת על גידול בשיעור של 71% ב - Gross Earned Premium (פרמיה מורווחת ברוטו) ביחס לרבעון המקביל.

כתוצאה מיישום אסטרטגיית הצמיחה הרוחבית של למונייד, במהלך הרבעון עלתה הפרמיה הממוצעת ללקוח ב-22% ל-279 דולר לעומת הרבעון המקביל. גידול זה נובע מעדכון והרחבה של תמהיל המוצרים, פוליסות במחיר גבוה יותר, גידול בכמות המוצרים ללקוח וצמיחה בערך הפוליסה הממוצעת הכוללת. בעוד שסך הפרמיות מלקוחות שברשותם מוצר אחד צמחו ב-61% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, הפרמיות מלקוחות עם שנים, ושלושה מוצרים צמחו ב-140% ו-390% בהתאמה. יתרה מכך, במדינת אילינוי, הראשונה בה מוצעים כלל מוצרי למונייד (שכירות, בית, רכב, חיים וחיות מחמד), שיעור הפרמיה ללקוח היה גבוה בכ- 40% משאר המדינות בארה״ב.

מדד ה-Loss Ratio ברבעון הנוכחי עמד על 90%, כאשר עיקר העלייה נובע משיעור האינפלציה בארה״ב, שהשפיעה באופן מיידי על כלל ענף הביטוח. בעוד שמחיר התביעות עולה באופן מיידי עם שינויי המחירים בשוק, לרגולטור לוקח זמן לא מבוטל לאשר את תיקוני התמחור, מה שיוצר את הפער ברווחיות. החל משנה שעברה, למונייד הגישה כ-100 עדכוני תעריפים ואישורם ישפיע על הרבעונים הקרובים.

בניגוד לתחזיות האנליסטים, החברה סיימה את הרבעון עם EBITDA שלילית של 57 מיליון דולר, שיפור של 12% מתחזיות ההפסד. סך ההוצאות התפעוליות של החברה עלו ב-68% ביחס לרבעון המקביל, עלייה הנובעת בעיקר מהשקעה גדולה בהיקף הפרסום והשיווק, צמיחה והתרחבות החברה ופיתוחים טכנולוגיים. ההפסד הנקי ברבעון הנוכחי עמד על 74.8 מיליון דולר (1.21 דולר למניה).

לדברי שי וינינגר, מייסד ומנכ״ל משותף של חברת Lemonade: "אנו מציינים את הרבעון השמיני מאז ההנפקה, בו למונייד עומדת בכל התחזיות ואף עוקפת אותן. החברה ממשיכה לפעול בהתאם למודל עסקי בריא ויציב כבר מהלקוח הראשון במטרה לחתור לרווחיות. בהתאם לאסטרטגיה, בחמש השנים האחרונות אנו פועלים בצורה עקבית והשקענו בפיתוח כלל המוצרים עוד בטרם השקתם, בעיקר באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. על כן, חלק ניכר מההפסדים מבטאים את השקעות אלו. זהו הרבעון הראשון שבו כלל המוצרים שלנו הושקו ובשנה הקרובה אנו מאמינים כי נראה את השקעות אלו נושאות פרי, תוך צמצום ההפסדים וסלילת הנתיב לרווחיות״.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il