TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

נבחרו הסטארט-אפים שישתתפו במחזור השלישי של התכנית הבינלאומית של האיחוד האירופי בישראל


צילום: שלומי זנאתי
בין 13 החברות שהתקבלו לתכנית Calling2Scale של EIT Hub Israel, השלוחה הישראלית של מכון החדשנות והטכנולוגיה של האיחוד האירופי

במהלך השנתיים האחרונות, רשמה התכנית הצלחות משמעותיות בדמות סטארט-אפים שגייסו 7.7 מיליון יורו במהלך ולאחר התכנית, הצליחו בקבלת מענקים, בחיבורים לקרנות הון סיכון ובחיבור לשותפי תעשייה מובילים בתחומם. השנה נפתחת התכנית על רקע חתימת ההצטרפות של ישראל לתכנית "הורייזון אירופה" למימון מחקר וחדשנות של האיחוד האירופי.

נסגרה רשימת חברות הסטארט-אפ שישתתפו במחזור השלישי של תכנית הפוסט האצה הבינלאומית Calling2Scale מבית EIt Hub Israel, השלוחה הישראלית של מכון החדשנות והטכנולוגיה של האיחוד האירופי. בתכנית, שתיפתח החודש בשיתוף חברת האנרגיה "דוראל אנרגיה" המובילה בתחום האנרגיה המתחדשת, ''אלפריה'' - ספקית האנרגיה המובילה בצפון איטליה, חברת המכשור הרפואי "אינטג'ר" האמריקנית, Imed - ההאב של המרכז הרפואי "איכילוב" וקבוצת "בזן" – מקבוצות האנרגיה הגדולות בישראל, ישתתפו 13 חברות סטארט-אפ מ-7 מדינות: 6 חברות מישראל, 2 חברות מספרד ועוד חברות מבריטניה, יוון, הולנד, פורטוגל ופולין. 5 מהחברות פועלות בתחומי האנרגיה המתחדשת, 4 מהחברות פועלות בתחומי הבריאות ו-4 חברות בתחום פיתוח תחליפי דלקים.

חברות הסטארט-אפ שישתתפו במחזור השלישי של Calling2Scale ונבחרו מבין 70 חברות שהגישו מועמדות:

Carmel Diagnostics (ישראל) - טכנולוגיה פורצת דרך עבור בחירת העוברים האיכותיים ביותר בתהליך IVF.

MOWOOT (ספרד) - חברת מכשור רפואי המטפלת בהפרעות מעיים בפתרון פיזי בלבד, לא תרופתי ולא פולשני.

Iluria (ישראל) - תוכנת ניטור מאומתת קלינית, המספקת תמיכה למטפלים ולמשפחות לניהול ADHD ותמיכה בהחלטות הטיפול.

MedixSpace (הולנד) - מערכת אקולוגית דיגיטלית לטיפול בסרטן המורכבת מ-4 מודולים: לוח גידולים סרטניים וירטואלי, ניהול כימותרפיה, אפליקציית ליווי חולים וניהול טיפול מתמשך.

Solutum (ישראל) - חומר פלסטי חדש עם כל הפונקציונליות והיתרונות של פלסטיק שמתמוסס לחלוטין במים בטמפרטורת הסביבה, ולאחר מכן מתכלה לרכיבים טבעיים וידידותיים לסביבה ללא שאריות מיקרופלסטיק.

Bioworld (פורטוגל) - ביופולימר מוגן בפטנט, המתקבל מפסולת ותוצרי לוואי של תעשיית המזון והחקלאות. בהתאם לאחוז של כל פסולת ו/או תוצר לוואי המשמש ביצירת הביופולימר, ניתן לגוון את המאפיינים שלו באמצעות שקיפות, עמידות מכנית, ספיגת לחות והתכלות ביולוגית.

Blueplasma Power SL (ספרד) - מספקת פתרונות יעילים ורווחיים לבעיה העולמית של פסולת אורגנית שאינה ניתנת למחזור.

Boson energy (ישראל) - תומך במאמצי שחרור הפחמן על ידי אספקת מימן חסכוני ובר קיימא משאריות מוצקות כגו פסולת רפואית, פסולת חקלאית ואחרים.

ACiiST Smart Networks (ישראל) – חברה המציעה טכנולוגיית תשתית רשת חלקה, ניתנת להרחבה ומאובטחת לערים חכמות.

SEEDiA Sp. z.o.o (פולין) - עיצוב מוצרים עבור ערים חכמות הכולל חפצים שימושיים מודרניים וחדשניים של ארכיטקטורה המופעלת על ידי אנרגיה סולארית.

Carbon Analytics (בריטניה) - פלטפורמת מודיעין ומעקב אחר פליטות גרגירים לשחרור פחמן. הפלטפורמה מסייעת באיתור אוטומטי של ספקים וביצירת גורמים גלובליים מעודכנים ופרוטוקולים תעשייתיים למדידה מדויקת של רמת הנכסים.

Synvertec (ישראל) - תוכנה מבוססת אלגוריתמים מאפשרת 100% ייצור מתחדש, על ידי מתן פתרונות רשת יציבים עבור יישומים מבוססי אינוורטר, כגון PV שמש, אחסון סוללות, כלי רכב חשמליים ורוח.

Cyrus (יוון) - מדחס מימן מתכת הידריד אפס רעש לשימוש בתחנות תדלוק מימן של תעשיית הרכב.
התכנית, שהסטארט-אפים בוגרי שני המחזורים הראשונים שלה גייסו 7.7 מיליון יורו תוך כדי ואחרי התכנית, מיועדת לסטארט-אפים בשלבי פוסט אקסלרציה עם מוצר עובד.


התכנית, שהמחזור הנוכחי שלה נפתח על רקע הצטרפותה של ישראל לתכנית למימון המחקר והחדשנות "הורייזון אירופה" של האיחוד האירופי, מתמקדת בתהליך הצמיחה של סטארטאפים בשלים לחדירה לשווקים חדשים, ומציעה תמיכה מלאה בצעדים השונים שעליהן לעשות לקראת השוק הגלובאלי.

ל-13 החברות שנבחרו יצוותו מנטורים מנוסים מהתעשייה. בנוסף ייהנו הסטארט-אפים המשתתפים ממאגר מנטורים מגוון של מומחים ישראלים ואירופיים ומשיווק נרחב מערוצים של EIT וקהילת החדשנות של EIT. התכנית תימשך 3 חודשים.

EIT Hub Israel, השלוחה הישראלית של זרוע החדשנות והטכנולוגיה של האיחוד האירופי (EIT), יוצרת סינרגיה בין קהילות החדשנות של EIT לבין האקו-סיסטם הישראלי כדי לתמוך בצמיחה של סטארט-אפים ולהגדיל את מספר הפרויקטים ושיתופי הפעולה בין האיחוד האירופי לישראל. ההאב הישראלי הוא חלק מפרויקט שיתוף פעולה בינלאומי הכולל האבים מקבילים באקו-סיסטמים מובילים בעולם – סיליקון ואלי ואנגליה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il