TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קבוצת הטלקום ליקוויד רוכשת את טלרד תמורת כ-200 מיליון שקל‎‎


צילום: יונתן בלום
חברת טלרד נטוורקס הישראלית, שמניותיה נסחרות בבורסה בתל-אביב, נמכרת לקבוצת הטלקום (ליקוויד) תמורת כ-200 מיליון שקל במזומן.

הקבוצה הרוכשת ליקוויד פועלת בשווקים הבינלאומיים בתחומי הטלקום התקשורת, דאטה סנטרים, סייבר ושירותי הענן עם פריסה של 100 אלף ק"מ סיבים אופטיים ונוכחות ב-15 מדינות, המחברים ומשרתים מיליוני לקוחות פרטיים ולקוחות עיסקיים ברחבי יבשת אפריקה; בנוסף לתחומי הטלקום לבעלי הקבוצה ישנה פעילות בתחומי הפינטק והאנרגיה; הקבוצה מנוהלת ממשרדים ראשיים בלונדון ויוהנסבורג

יובל כהן, יו"ר טלרד ושותף מנהל בקרן פורטיסימו, מסר: "טלרד היום הינה חברה צומחת, בעלת רווחיות יפה לאורך שנים ועם צבר הזמנות גדול לשנים הבאות. החיבור עם ליקוויד, שהינה קבוצה בינלאומית משמעותית, יבטיח את התרחבות החברה בארץ כמרכז טכנולוגי משמעותי לכל הקבוצה, ואת החדירה לשווקים וללקוחות חדשים בשנים הבאות".

מוטי אלמליח, מנכ"ל טלרד:
קבוצת ליקוויד טלקום מביעה אמון בטלרד ובתעשיית ההיטק הישראלית. השילוב עם קבוצת ליקוויד יאפשר את הבאת החדשנות הטכנולוגית המוצרים והשירותים של טלרד בשלושת מגזרי הפעילות לפעילות הבינלאומית הקיימת בקבוצה הרוכשת, המשרתות מיליוני לקוחות פרטיים ומאות אלפי לקוחות עסקיים ברחבי היבשת, ויביא להאצה ופיתוח משמעותיים של עסקי טלרד בשווקים הבינלאומיים ולהגדלת הפעילות בישראל . בשלוש השנים האחרונות פעלנו יחד עם דירקטוריון החברה להשבחת עסקיה של טלרד ולכניסתה של החברה לשווקים חדשים ולתחומי פעילות נוספים, כולם מוטי חדשנות וטכנולוגיה, שיהוו את הבסיס להמשך צמיחתה של טלרד ביחד עם ההזדמנויות שיפתחו עם קבוצת ליקוויד בעולם".

חברת טלרד נטוורקס הישראלית, שמניותיה נסחרות בבורסה בתל-אביב, נמכרת לקבוצת הטלקום Liquid Intelligent Technologies (ליקוויד) תמורת כ-200 מיליון שקל במזומן. הקבוצה הרוכשת הינה קבוצה הפועלת בתחומי הטלקום, הפינטק והאנרגיה בשווקים הבינלאומיים. הקבוצה הינה בעלת השליטה בחברת Liquid (ליקוויד), שהינה ספקית תקשורת ושירותי ענן מובילה עם נוכחות ב-15 מדינות ביבשת אפריקה.

לליקוויד, בין היתר, רשת סיבים באורך של כ-100 אלף ק"מ הפרושים על פני היבשת, והיא מספקת בין היתר שירותים של תשתיות דיגיטליות, אבטחת מידע ושירותי ענן ברחבי אפריקה. כמו כן, ליקוויד הינה המפעילה הגדולה באפריקה של מרכזי נתונים (Data centers). בנוסף, לליקוויד פעילויות בתחום הפינטק ובתחום של ניהול מערכות אנרגיה סולארית.

על פי ההסכם בין הצדדים, תתבצע העיסקה במתכונת של מיזוג משולש הופכי. החברה הרוכשת תקים חברה ייעודית, שתרכוש את מלוא מניות טלרד מידי בעלי מניותיה, ולאחר השלמת העיסקה תימחקנה מניותיה של טלרד מהמסחר בבורסה. העיסקה כפופה לאישור של רוב בעלי המניות בטלרד, והחברה מעריכה כי היא תושלם תוך מספר חודשים.


בעלת המניות הגדולה בטלרד היא קרן פורטיסימו, המחזיקה בכ-41% ממניות החברה. שווי העיסקה גבוה בכ-27% משווי החברה הבוקר בבורסה בתל-אביב. מחיר העיסקה נקבע לכ-3.78 שקל למניה, לעומת מחיר של כ-2.99 שקל הבוקר בבורסה.

חברת טלרד מנוהלת מאז אפריל 2019 על ידי מוטי אלמליח, לשעבר מנכ"ל בזק בינלאומי, ומנכ"ל של מספר חברות בתחומי התקשורת המסחר והסלולר: יורוקום פנסוניק,Telit ואלגדפון . אלמליח הוביל שורה של מהלכים אסטרטגיים ועסקיים בטלרד ובהמשך לתוכנית מפנה וארגון מחדש בשורותיה, מה שהוביל את החברה לפסי צמיחה ורווחיות. בהתאם גם עלה שוויה בבורסה. שווי החברה בעיסקה הנוכחית, שנקבע לכ-200 מיליון שקל, מבטא עלייה של כ-644% מאז חודש מרץ 2020 (שיאו של משבר הקורונה), וגבוה בכ-108% משוויה של החברה עם כניסתו של אלמליח לתפקיד ב-2019.


טלרד סיכמה את שנת 2021 עם הכנסות בסך של כ-179 מיליון דולר ועם רווח תפעולי תזרימי (EBITDA) בסך של כ-18.9 מיליון דולר כמו כן, נכון לסוף חודש מרץ 2022, לחברה צבר הזמנות של כ-196 מיליון דולר. את חברת טלרד ייצגו בבלעדיות בעיסקה בנקאי ההשקעות דיסקונט קפיטל ולינקולן אינטרנשיונל. כמו כן, את טלרד ליווו בעיסקה עורכי הדין חיים פרידלנד, יאיר שילוני וארי פריד ממשרד גורניצקי, ואת חברת ליקוויד ייצגו עו"ד שירין הרצוג, שרון גזית וג'ודי עמידור ממשרד גולדפרב זליגמן.

טלרד נטוורקס פועלת כיום בשלושה מגזרי פעילות עיקריים - בתחום מוצרים, פתרונות ושירותים למפעילי תקשורת בכ-100 מדינות בעולם ונוכחות בארה"ב ודרום אמריקה (בעיקר באמצעות חברת טלרד נטוורקס BWA); בתחום של תשתיות תקשורת, סייבר ו-IT (באמצעות החברות הבנות מגלקום ואואזיס); בתחום מיקור תהליך עסקי, ניהול פרויקטים ושירותי מיפוי דיגיטלי (באמצעות החברות מרמנת וגאו-דע). החברה מספקת את פתרונותיה לאלפי לקוחות, והיא מעסיקה למעלה מ-1,500 עובדים בישראל וברחבי העולם.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il