TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

4IR Solutions הישראלית תשתף פעולה עם חברת הענק האמירתית אל מסעוד


קרדיט: יח"צ
ההסכם כולל ייצור, אספקה ותחזוקה של חיישנים מגנטיים של 4IR Solutions הישראלית לבתי זיקוק

חברת 4IR Solutions הישראלית, המפתחת ומייצרת חיישנים תעשייתיים, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה רחב עם קבוצת אל מסעוד (Al Masaood) האמירתית, הכולל ייצור, אספקה ותחזוקה של כל המערכות התומכות והאביזרים הנלווים למערכת הישראלית.

כחלק משיתוף הפעולה, 4IR תייצר ותספק חיישנים מגנטיים שאותם תשווק קבוצת אל מסעוד באופן מקומי לבתי זיקוק ומפעלים פטרוכימיים באבו דאבי ובשאר האזור. בנוסף, אל מסעוד תקים מפעל תעשייתי לייצור מערכות ציוד היקפי לקו המוצרים של 4IR. אל מסעוד גם תתקין את המערכות באתרי הלקוחות ותטפל בתחזוקה שוטפת ושירותי תמיכה לאחר המכירה. שיתוף הפעולה בין שתי החברות נעשה בסיוע משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO), הגוף הממשלתי האמון על איתור וסיוע לגופים ויזמים המעוניינים להשקיע באבו דאבי ולפתוח פעילות.

4IR מציעה טכנולוגיה המבוססת על שיטת NMR (מגנטית). מפעלים, בתי זיקוק, מפעלים ימיים, פטרוכימיים וכימיקלים דורשים בקרת תהליך הדוקה על הייצור שלהם כדי להבטיח ייצור אופטימלי. עד כה שוק החיישנים בעולם מבוסס בעיקר על חיישנים אופטיים, שמוגבל ביכולתו לנתח את מאפייני הנפט הגולמי בשל הצבע השחור והאטום של הנפט.

4IR פיתחה חיישן מגנטי המספק מדידות מקוונות בזמן אמת של מאפיינים פיזיקליים והרכב כימי של נפט גולמי. המערכת של חברת 4IR כוללת תוכנת AI אוטומטית וחדשנית, המנתחת את הנתונים בזמן אמת, וכך מאפשרת נתונים שוטפים עבור חדר הבקרה של המפעל. הטכנולוגיה הביאה לשיפור משמעותי בשולי הרווח של בין 5-7%.

טל כהן מנכ"ל חברת 4IR Solutions: "אנחנו רואים פוטנציאל אדיר בחיבור לחברת אל מסעוד. יש כאן חבירה של שני גופים, כשכל צד מביא לשולחן את יכולותיו ויתרונותיו. לטכנולוגיה שפיתחנו יש ערך אדיר בכל הנוגע לתעשיית הנפט, ואין שוק מתאים יותר כמו השוק האמירתי להטמיע את הטכנולוגיה הזו".

משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO) סייע עם שיתוף הפעולה. כמו כן, הוא גם תמך וסייע בתהליכים הלוגיסטיים שהיו כרוכים בכניסה לשוק באבו דאבי.

משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO) הקים את המשרד שלו בתל אביב בשנת 2021 כדי להאיץ שיתופי פעולה בין חברות בישראל ובאבו דאבי, עם הבלטת היתרונות הרבים שהשוק האמירתי מציע למשקיעים.

מונירה אל-קוטאב, מנהלת בכירה ב- ADIO, אמרה: "הסכם שיתוף הפעולה בין 4IR וקבוצת אל מסעוד מציע יתרונות משמעותיים לענף הנפט ומחזק את קשרי הסחר ההדדיים. ADIO מצפה לעזור לחברות נוספות בישראל ליצור שותפות והזדמנויות צמיחה חדשות באבו דאבי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il