TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

שבוע הבינה המלאכותית מפגיש את קהילת הבינה המלאכותית העולמית


ארבעה ימים של אירועים בהם יוצגו נאומי מפתח ודיונים עם מנהיגים בתחום הבינה המלאכותית ולימוד המכונה
אדמונטון, אלברטה, 14 באפריל 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

Amii (המכון לתבונת מכונה באלברטה) הכריז על תוכנית הפעילות עבור AI Week, כנס הבינה המלאכותית שייערך בתאריכים 24-27 במאי באדמונטון, קנדה. עם יותר מ-20 אירועים המתקיימים על פני ארבעה ימים ברחבי העיר, חגיגת מצוינות הבינה המלאכותית של אלברטה תציג נאום אקדמי של ריצ'רד ס. סאטון, מומחה מוביל לחיזוק למידה, שידון בכיווני מחקר עתידיים בתחום.

השבוע העמוס כולל גם פאנלים על נתיבי קריירה בתחום הבינה מלאכותית עבור ילדים, בינה מלאכותית להשגת יתרון תחרותי, והאתיקה של בינה מלאכותית; מפגש קריירה וכישרונות המחבר בין מחפשי קריירה בשוק הבינה מלאכותית עם חברות מובילות; וסימפוזיון אקדמי בן יום שלם המפגיש את המוחות המבריקים ביותר בתחום הבינה המלאכותית. את החגיגות יסיימו מסיבת 'בית' במיקום סודי, שייחשף בקרוב, ומסיבת הרחוב Amiiversary, המציינת 20 שנה למצוינות בתחום הבינה המלאכותית באלברטה. למידע נוסף על התוכנית בקרו בכתובת www.ai-week.ca/program.

"במהלך 20 השנים האחרונות, אלברטה התגלתה כאחד היעדים המובילים בעולם למחקר ויישום בינה מלאכותית", אומר קאם לינק, מנכ"ל Amii. "עם שבוע הבינה המלאכותית, אנו שמים זרקור עולמי על המחוז ומקבלים בברכה את קהילת הבינה המלאכותית בעולם לחוות את מה שרבים בתחום ידעו מזה זמן רב: שאלברטה נמצאת בחזית מהפכת הבינה המלאכותית. שבוע הבינה המלאכותית הוא לא רק חגיגה של 20 שנה של מצוינות בינה מלאכותית - הוא נקודת השקה ל-20 השנים הבאות של התקדמות".

שבוע הבינה המלאכותית יציע משהו לכולם - כולל פגישות עבודה, אירועי רשת ואירועים חברתיים למגוון גילאים והיכרות עם תחום הבינה המלאכותית. נאומי מפתח נוספים יוצגו בידי על ידי אלונה פישה, שתדבר על מה שהמוח והבינה המלאכותית יכולים לספר לנו זה על זה, ומרתה ווייט, שתציג יישומים חדשניים של חיזוק למידה. נאום מיוחד על בינה מלאכותית בבריאות ידגיש את עבודתם של דורנוש זונובי וג'ייקוב ג'ארמקו מ-Medo.ai, על השימוש בלימוד מכונה בשילוב עם טכנולוגיית אולטרסאונד כדי לאתר תינוקות עם נקע מולד במפרק הירך.

נטוורקינג ואירועים חברתיים לא פורמליים יעזרו ליצור קשרים בין חברי קהילת המחקר, התעשייה והחדשנות - כמו גם מתחילים וחובבי בינה מלאכותית. בינתיים, מסיבת הרחוב Amiiversary, שתתארח ב-Rice Howard Way בליבה של אדמונטון, תציין 20 שנים של מצוינות בינה מלאכותית באלברטה. במסיבה ישתתפו כל המי ומי בתחום הבינה המלאכותית, הטכנולוגיה והחדשנות באדמנטון.

אל שבוע הבינה המלאכותית יגיעו אנשי קהילת הבינה המלאכותית העולמית, עם למעלה מ-500 בקשות למלגות נסיעות שמגיעות מיותר מ-35 מדינות שונות. המועמדים שיאושרו, חוקרים חדשים ואנשי תעשייה כאחד, תהיה הזדמנות ללמוד לצד מובילים בתחום בסימפוזיון האקדמי של AI Week, שמאורגן על ידי העמיתים של Amii מאוניברסיטת אלברטה, אחד המוסדות האקדמיים המובילים בעולם עבור מחקר בינה מלאכותית. הסימפוזיון יכלול שיחות ודיונים בין מומחים מובילים בבינה המלאכותית ולימוד מכונה, כמו גם הדגמות ומצגות מעבדה מקהילת Amii.

"בחרתי להקים בקנדה בשנת 2003 כי, באותה תקופה, אלברטה הייתה אחד המקומות הבודדים שהשקיעו בבניית קהילה של חוקרי בינה מלאכותית", אומר ריצ'רד ס. סאטון, היועץ המדעי הראשי של Amii, שהוא גם פרופסור באוניברסיטת אלברטה ומדען מחקר מכובד ב- DeepMind. "כמעט עשרים שנה לאחר מכן, אני נדהם מכמה שהשגנו כדי לקדם את תחום הבינה המלאכותית, לא רק באופן מקומי אלא גלובלי. שבוע הבינה המלאכותית הוא הזדמנות לחגוג את ההישגים האלה ולהציג כמה מהמוחות המבריקים ביותר בבינה מלאכותית".

האירוע מתקיים על ידי Amii, באחד ממכוני הבינה המלאכותית בקנדה באסטרטגיית הבינה המלאכותית הפאן-קנדית ויכלול שותפי אירועים ואירועים בהובלת הקהילה מכל רחבי המערכת האקולוגית של הבינה המלאכותית בקנדה. שבוע הבינה המלאכותית מתאפשר בחלקו על ידי שותפי האירוע שלנו ונותני החסות שלנו: AltaML, Applied Pharmaceutical Innovation, ATB, Attabotics, BDC, CBRE, CIFAR, DeepMind, DrugBank, Explore Edmonton, NeuroSoph, RBC Royal Bank, Samdesk, TELUS ואוניברסיטת אלברטה.

אודות Amii

אחד משלושת המרכזים למצוינות בינה מלאכותית בקנדה כחלק מאסטרטגיית הבינה המלאכותית הפאן-קנדית, Amii (the Alberta Machine Intelligence Institute) הוא מכון ללא מטרות רווח שבסיסו באלברטה התומך במחקר מוביל בעולם בבינה מלאכותית ולמידת מכונה ומתרגם התקדמות מדעית לאימוץ התעשייה. Amii מגדילה את יכולות הבינה המלאכותית באמצעות קידום מחקרים מתקדמים, מתן הצעות חינוכיות יוצאות דופן ומתן ייעוץ עסקי – והכל במטרה לבנות יכולות בינה מלאכותית פנימיות. לקבלת מידע נוסף, בקרו amii.ca.
 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il