TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

בנק ONE swiss פותח משרד בדובאי


בנק ONE Swiss מרחיב את פעילותו ב-GCC ופותח באופן רשמי את המשרד בדובאי.
14 באפריל 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

בנק ONE Swiss מרחיב את פעילותו ב-GCC ופותח באופן רשמי את המשרד בדובאי.
ONE Swiss bank SA (ONE) שמחה להודיע כי רכישת Falcon Private Wealth Ltd (FPW) בוצעה בהצלחה ב-29 בנובמבר 2021. FPW היא כעת חברת בת של ONE ושמה שונה ל-ONE Swiss Private Wealth Ltd * (OSPW). ONE בחרה להודיע על כך כעת לאחר שהקדישה זמן להגדיר את המבנה המתאים לשילוב החברה.

OSPW מחויבת לשרת את לקוחותיה באזור המזרח התיכון ומחוץ לו מאז 2009. הודות לגודלה הקטן יחסית ולחשיבה הזריזה של הצוותים הרב-תחומיים והרב-תרבותיים שלה, היא מסוגלת לספק שירותי ניהול תיקים וייעוץ ייחודיים ושקופים ליחידים בעלי ערך נטו גבוה ולמשפחותיהם, למשרדים משפחתיים וגם לקוחות מוסדיים.

"האיחוד עם ONE מאפשר לנו להסתכל בביטחון אל העתיד. נמשיך לשרת את לקוחותינו באותה מסירות ומקצועיות, ולהציע להם את השירותים הטובים ביותר, לרבות גישה לשירותי הניהול הכמותי הקנייני ופורטפוליו ביטוח התיקים של ONE הניתנים מאז 1993 למשקיעים מוסדיים מהשורה הראשונה", אומר זאפר חאן, מנכ"ל ONE Swiss Private Wealth Ltd.

המשרד הראשי של ONE ממוקם בז'נבה, שוויץ, ונסחר ב-SIX, הבורסה השוויצרית, והוא תוצאה של סדרה של מיזוגים מוצלחים. הבנק מציע שילוב של בנקאות מסורתית פרטית עם רוח יזמית במבנה ממוקד אנשים המציע שירותי ניהול נכסים וניהול עושר ללקוחות פרטיים ומוסדיים. עם משרדים בז'נבה, לוגאנו, ציריך וכעת דובאי, הבנק מנהל נכסים בעישור של כ-5 מיליארד פרנק שווייצרי.

המחויבות של ONE לאזור מהדהדת את האסטרטגיה של הבנק להרחיב את הנוכחות הבינלאומית שלו עם נגישות לשווקים צומחים במהירות. זה גם משקף את האמון שלו בצמיחה וביציבות הכלכלית של האזור, ובעתידה של איחוד האמירויות לשמש כמרכז אזורי ובינלאומי לשגשוג כלכלי והזדמנויות עסקיות כפי שמסביר גרגורי פנונה, מנכ"ל ONE Swiss bank: "נוכחות מקומית זו מקרבת אותנו אל הלקוחות שלנו במונחים של קרבה גיאוגרפית ותרבותית ועוזרים לנו לספק להם פתרונות השקעה בהתאמה אישית. אנחנו אחד מהבנקים הפרטיים השוויצרים הבודדים שמציעים ידע מעמיק בשוק הרווח הקבוע והמניות האזורי ומספקים גישה ישירה לשוק המניות של איחוד האמירויות ולהנפקות ציבוריות חדשות באזור עם מכשירי הלוואה של Lombard".

יאן מרזק, יו"ר מועצת המנהלים של OSPW ושותף מנהל ב-M/HQ מוסיף: "אנו רואים דמיון ברור בערכים המגדירים את התעשיות הפיננסיות של שוויץ ודובאי: מצוינות, יציבות, דיסקרטיות ומקצועיות, אם להזכיר חלק מהם. ONE מונעת בידי אותם ערכים והרצון להשיג איזון הרמוני בין מסורת לחדשנות, והיא פועלת ללא לאות להציע חוויה חדשה בבנקאות הפרטית".

* ONE Swiss Private Wealth היא חברה בינלאומית לניהול הון ונכסים שבסיסה במרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי (DIFC) הפועלת תחת רישיון 3c ומוסדרת על ידי הרשות לשירותים פיננסיים של דובאי (DFSA).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il