TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Uniphore רוכשת את Colabo הישראלית


הרכישה מרחיבה את יכולות הבינה המלאכותית של Uniphore לתחומי אחזור מידע דינמי בזמן אמת
ת"א, ישראל ופאלו אלטו, קליפורניה; Uniphore, מובילה בתחום בינה מלאכותית ואוטומציה למטרות שירות לקוחות, הודיעה היום על רכישתה שלColabo הישראלית. זו הרכישה השניה של Uniphore האמריקאית בישראל תוך חצי שנה (ג'קדה הישראלית נרכשה על ידי יוניפור באוקטובר 2021). הרכישה תאפשר ללקוחות החברה להשתמש בבינה מלאכותית על מנת לאחזר מידע ממקורות שונים, באופן דינמי ומדויק, בזמן אמת, למטרות שירות לקוחות.

יכולות Colabo ישתלבו כחלק מפתרון האוטומציה והבינה המלאכותית של יוניפור ויאפשרו לנציגי שירות ולנציגים וירטואליים (בוטים) לקבל מידע בזמן אמת בהתאם לצורך הפרטני שעולה בכל אינטראקציית שירות לקוחות. הפתרון המשולב יאפשר להבין מהו המידע הדרוש, לחפש את המידע בסוגי מקורות שונים, מובנים ובילתי מובנים, ולהנגיש אותו באופן אוטומטי לנציג האנושי או הוירטואלי, תוך כדי מתן שירות ללקוח.

היכולת לגשת למידע זה במהירות, מעניק ל-Uniphore את היכולת לספק ללקוחותיה מענה מהיר ומדוייק יותר, ולשפר את יכולת ההתמודדות עם אתגרי שירות הלקוחות בערוצים השונים.

אומש סצ’דב, מנכ"ל ומייסד משותף ב Uniphore, אומר: "הצרכנים מצפים היום לגישה קלה וזמינה למידע מהימן, ומערכי שירות לקוחות יכולים לספק חוויות שירות טובות ומדויקות יותר בעזרת טכנולוגיות מתקדמות. הרכישה מחזקת את היכולות הייחודיות שלנו לצייד את הלקוחות בכלים חדשניים, כאלה המספקים פתרון ומענה מהיר לשאלות הצרכנים, זאת במקביל לסיוע שהדבר מעניק לנציגי השירות".

יואב דמבק, מייסד ומנכ"ל משותף בחברת Colabo, אומר: "משלב הקמת החברה בנינו את Colabo על בסיס החזון של התאמה אישית לחוויית הלקוחות, מהרגע שהם יוצרים קשר עם החברה ועד לפתרון ומענה בסוגיה לשמה פנו. היום, עם הרכישה והשילוב עם פלטפורמת האוטומציה והבינה המלאכותית של Uniphore, ניקח את החזון שלנו רחוק יותר, ויחד נגדיל את היעילות והדיוק של מערכי שירות לקוחות.

הפתרון הייחודי של Colabo, המבוסס גם הוא על בינה מלאכותית, משפר את חוויית הלקוח ויעילות מערכי שירות בכך שממפה מידע ממקורות שונים ומגוונים ומנגיש את הידע בצורה פשוטה ומותאמת למשתמש. הפתרון של Colabo שונה וייחודי בכך שנבנה על מנת לתת מענה לצרכים היחודיים של מערכי שירות הלקוחות:
• שליפה בזמן אמת של המידע הדרוש ללא צורך ללמד מראש את נציגי השירות האנושיים או הווירטואליים
• סביבה עיסקית דינמית וקצב עדכון גבוה של מידע ונהלים

אודות יוניפור
Uiphore הינה מובילה עולמית באוטומציה ובינה מלאכותית בתחום ניהול שיחות בין ארגונים עסקיים לגורמים מחות לארגון.

מידי יום מתקיימות בתעשיה מילייארדי שיחות - שירות לקוחות, מכירות, משאבי אנוש, חינוך ועוד. בין אם הן בין אדם לאדם, אדם למכונה או מכונה למכונה, ושיחות הן במרכז העשייה שלנו, והן למעשה המטבע החדש של הארגון. ב-Uniphore- אנו מאמינים כי ארגונים אשר ישכילו לנתח ולהפיק תובנות משיחות אלו ינצחו בתחרות העיסקית.

בנינו את הפלטפורמה המקיפה והמתקדמת ביותר, המשלבת בינה מלאכותית, ראייה ממוחשבת, ניתוח רגשות, אוטומציה של תהליכי עבודה, וכל זאת תוך שימת דגש מיוחד לממשק ידידותי ויעיל למשתמש העסקי, בפלטפורמה אחודה אחת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il