TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

שמיר אופטיקה תשקיע עשרות מיליוני שקלים בבלינק טכנולוגיות


צילום: זוהר קצמן
שמיר תעשיות אופטיקה בשותפות אסטרטגית חדשה עם Blink Technologies בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים

שמיר תעשיות אופטיקה בע"מ, מובילת החדשנות בטכנולוגיות עדשות המשקפיים ו-Blink Technologies Inc., המתמחה בתחום תוכנות ניטור עיניים, הכריזו היום על שתוף פעולה אסטרטגי במטרה לשתף פעולה בפיתוח פתרונות מתקדמים בתחום האופטלמי, תוך השקעה בתקציבים ובכוח אדם. במסגרת הסכם השותפות, שמיר אופטיקה תשקיע ב- Blink Technologies ותהפוך לבעלת מניות.

לדברי יגן משה, מנכ"ל ונשיא שמיר, "שמיר מתגאה בהיותה בחזית הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים כדי לייצר פתרונות טובים יותר לשיפור הראייה של אנשים. Blink Technologies מפתחת פתרונות פורצי דרך המבוססים על ניטור עיניים, ולכן, טבעי עבורנו לשתף פעולה ולפתח הזדמנויות חדשות עבור הלקוחות שלנו."

אורן יוגב, מנכ"ל בלינק, מוסיף,
"אנו משתמשים בתוכנת ניטור עיניים ייחודית מבוססת בינה מלאכותית שפיתחנו. אנו מקווים לתרום להמשך המובילות המקצועית של שמיר בפיתוח ויצור עדשות אופתלמיות מתקדמות.

שיתוף הפעולה יאפשר לשמיר להמשיך ולפתח את המוצרים המתקדמים בתעשייה בהתבסס על יכולות המו"פ המשולבות של שתי החברות, תוך ניצול כלים חדשים לניטור עיניים, ניתוח התנהגותי ועוד. הצפי הוא גם לשיפור חווית הלקוח הודות לטכנולוגיות מדידה מתקדמות. עוד יתרום השת"פ לשימוש של תצוגות אינטראקטיביות וחדשניות בנקודות המכירה תוך שימוש במסכי התלת מימד הייחודיים של בלינק, המציעים לצרכנים, חוויה חדשה בנקודת המכירה.

החזון של בלינק הוא ליצור את האינטראקציה האולטימטיבית בין ראייה אנושית והעולם הסובב אותנו. יחד עם המספר ההולך וגדל של מכשירים חכמים בתעשיות רבות, טכנולוגיית ניטור עיניים הופכת יותר ויותר לתכונה סטנדרטית בעולם, המאפשרת תקשורת אדם-מכונה מהירה יותר, וייצרת חווית תלת-מימד בצגים עתידים.

ההשקעה של שמיר ב-Blink Technologies כבעלת מניות, תביא את סך ההשקעות בבלינק עד היום, לכמעט 30 מיליון דולר. ההשקעה של שמיר בשווי עשרות מיליוני שקלים תוקצה לפיתוח מוצרים והגדלת כוח האדם, הכפלת כוח האדם של בלינק באמצעות הרחבת המכירות בארה"ב ובאסיה, מתן שירות לקוחות נרחב יותר והרחבת צוותי המו"פ בישראל.

על שמיר תעשית אופטיקה בע"מ

שמיר תעשית אופטיקה בע"מ היא חברה מובילה לפיתוח, יצור ושיווק עדשות בעלות ביצועים גבוהים. מחלקת המו"פ שלה שבסיסה בישראל, אומת הסטארט-אפים, מפתחת בעקביות את הטכנולוגיות העדכניות ביותר של התעשייה. מתוך ייעוד לספק ראייה מושלמת, הכוח המניע מאחורי כל מה שאנו עושים הוא לשים במרכז את כל העוסקים במקצועות הטפול בראייה. כל נציג של שמיר אופטיקה מחויב באופן אישי, לחזון העסקי של לקוחותינו, ולמתן השירות והתמיכה הטובים ביותר כדי לעמוד בציפיותיהם ואף לעלות עליהן, והכל תוך יחס אישי.

על Blink Technologies

Blink היא חברת סטארט-אפ בת 4 שנים, הנחשבת למובילה העולמית בעולם בתוכנות מעקב עיניים וחישה חזותית. עם מרכז מו"פ בישראל, Blink מפתחת טכנולוגיית מעקב ראייה משמעותית, לא פולשנית, ללא צורך בחומרה ייעודית פרט למצלמה המובנית, שכבר קיימת בכל מכשיר.


 הפתרון הייחודי של בלינק מבוסס על מידול מתמטי של העין, בשילוב עם ארכיטקטורת למידת מכונה, המותאמת אישית למשתמש. האלגוריתמים של החברה יכולים לנטר את תנוחות הראש התלת-ממדיות של מספר משתמשים, תנועות עיניים, מצבי עיניים, לוקליזציה וכיוון של קיבוע חזותי כפי שתועדו על ידי המצלמה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il