TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת VAST Data רושמת שנת שיא שלישית ברציפות


שחר פינבליט- צילום יחצ ואסט דאטה
החברה ממשיכה לקבע את מעמדה כאחת מחברות התוכנה המצליחות ביותר בעולם
● החברה מסיימת שנה שלישית עם קצב הזמנות של כ-300 מיליון דולר ורווח גולמי של 90%, פי 3.8 בהשוואה לשנה שעברה
● שמירה על תזרים מזומנים חיובי מאז סבב גיוס ההון האחרון, עם מכירה ממוצעת בסך של 1.2 מיליון דולר
● שימור שנתי של הכנסה נטו (NRR) של למעלה מ-300%, לצד המלצות מ-100% מהלקוחות
● ואסט מתרחבת בעולם ובישראל ומגייסת בקצב קבוע של עשרות רבות של עובדים בשנה

חברת ואסט דאטה (Vast Data) הישראלית, המפתחת פתרונות אחסון וניהול מידע חדשניים שפותרים את הכשלים שהיו בתחום במשך מספר עשורים, מסכמת את השנה החולפת ומציגה את הצמיחה הגלובלית האדירה שלה במהלך השנה הפיסקלית 2022 (המסתיימת ב-31 בינואר 2022). במהלך תקופה זו נהנתה ואסט דאטה משיעורי הצטרפות חסרי תקדים של לקוחות, מביצועים פיננסיים מוצלחים ומהתרחבות בינלאומית. החברה מנהלת כיום לארגונים ברחבי העולם למעלה משלושה אקסה-בייט של נתונים, על ידי פתרון ה-Universal Storage שלה.

במהלך שלוש שנים בלבד בהן מוכרת ואסט דאטה את פתרון ה-Universal Storage, גדלו המכירות שלה פי 3.8 בהשוואה לשנה שעברה (YOY), כשהיא סגרה את השנה בקצב הזמנות בשווי של כ-300 מיליון דולר. ואסט דאטה אף סיימה את השנה עם תזרים מזומנים חיובי, שרק הוסיף ליתרת המזומנים שלה מאז הכריזה החברה על גיוס ההון בסבב D באפריל 2021, כאשר ההיקף של מכירה ממוצעת עומד על כ-1.2 מיליון דולר.
ההצלחה והצמיחה המהירה של ואסט דאטה התאפשרו בזכות מספר אלמנטים ומהלכים אסטרטגיים:

צמיחה חסרת תקדים במספר הלקוחות - החברה יותר מהכפילה את רשימת הלקוחות שלה בהשוואה לשנה שעברה (YOY) והרחיבה את הפעילות שלה במגוון תעשיות, כולל רכבים אוטונומיים, מדעי החיים, מדיה ובידור, מסחר פיננסי ומוסדות ממשלתיים, כשהיא מעידה גם על ביקוש הולך וגובר בפלחי שוק חדשים. בממוצע, מנהל הפתרון של ואסט דאטה שטחי אחסון בגודל של כ-12 פטה-בייט (PBs) ללקוח, כאשר הלקוח הגדול ביותר שלה מנהל באמצעותה למעלה מ-240 פטה-בייט של נתונים.

צפי דירוג עסקי ברור – הלקוחות מגדילים באופן עקבי את ההשקעות שלהם בואסט. השימור השנתי של הכנסה נטו (NRR) עלה מעל 300% במהלך השנה הפיסקלית 2022, מה שמעיד על אמון גדול שנותנים ארגונים וחברות בפתרון Universal Storage.

אהדה אוניברסלית לפלטפורמת Universal Storage - ואסט דאטה זוכה לציונים גבוהים במיוחד, כפי שעולה מתוכנית חוות דעת הלקוחות האנונימית של גרטנר (Gartner Peer Insights). הלקוחות של ואסט הציגו את ציון דירוג הממליצים הגבוה ביותר, כאשר 100% מהארגונים ששלחו חוות דעת אמרו כי ימליצו על פתרון Universal Storage.

התרחבות גלובלית – ואסט דאטה הרחיבה את פעילותה בחמש יבשות, ובנתה צוותים חדשים בבריטניה, צרפת, גרמניה, ישראל, טורקיה, צ'כיה, המזרח התיכון, אוסטרליה, ניו זילנד וקוריאה. בשנה הפיסקלית 2023 תהיה התרחבות נוספת לאזור הבנלוקס, שוויץ, איטליה, ספרד, אזור המדינות הנורדיות ויפן. בנוסף, החברה כמעט הכפילה את מספר העובדים בהשוואה לשנה הקודמת, ומצפה להמשיך את מסלול הצמיחה הזה גם לאורך השנה הזו.

שירות תוכנה יעיל - באפריל 2021, שינתה ואסט דאטה את התעשייה עם Gemini, מודל עסקי חדש המשלב את היתרונות המסחריים של תוכנה עם חווית המוצר הפשוט שארגונים אוהבים, תוך התאמת יעדי התפעול של החברה לצרכים של לקוחותיה. ארגונם רבים אימצו את מודל Gemini באופן מהיר ומקיף, מה שיצר הכנסה שנתית חוזרת (ARR) חזקה, ומודל עסקי שנבנה על הרווח הגולמי שהציגה החברה שעמד על 90%.

במהלך השנה החולפת, פנו ארגונים רבים לפלטפורמת Universal Storage של ואסט כדי למצוא באמצעותה פתרון לאתגרי הנתונים האסטרטגיים שלהם. כך למשל כאשר מדובר בבינה מלאכותית (AI), חברת ואסט דאטה עובדת עם חברות כמו NVIDIA כדי לבצע את המעבר מביצוע ניסויים עם בינה מלאכותית לייצור מעשי באמצעות בינה מלאכותית בארגון. בנוגע להגנה על נתונים, ואסט דאטה אינה בעד מודל גיבוי מסורתי ולכן עובדת עם שותפים כמו Commvault כדי לייצר גיבוי ושחזור מידע מהירים במקרים של מתקפות כופרה, אסון או עובד שמנסה לחבל בארגון מבפנים. באשר לתחום ניתוח נתונים, לקוחות כמו Agoda (חברת בת של Booking Holdings), בחרו בואסט דאטה להוות עמוד השדרה של מדע הנתונים שלהן עבור סביבות הביג דאטה ולמידת מכונה שלהן.

בבחינת כל ההתפתחויות שאירעו עד כה בקרב חברות סטארט-אפ שפועלות בתחום הנתונים הארגוניים, ואסט דאטה מקדימה את כולם עם קצב הכנסה שנתי של 300 מיליון דולר. ואסט דאטה הצליחה להגיע לנקודת ציון חשובה זו בתחום התוכנה תוך שלוש שנות מכירה בלבד, בעוד שרבות מחברות התוכנה וה-SaaS המצליחות ביותר היום נזקקו לכעשור כדי להגיע לנקודת ציון דומה.

"נתונים ומידע הם למעשה הכל", אמר מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיות בואסט דאטה, שחר פינבליט. "ממחקר רפואי פורץ דרך ועד לחוויות קולנועיות עטורות פרסים, הלקוחות של ואסט דאטה פועלים להרחיב את גבולות האפשר בהיבטים השונים של חיי היומיום שלנו. המטרה הייחודית שלנו היא להעצים חדשנות שמונעת על ידי בינה מלאכותית ונתונים חכמים נגישים, הניתנת להרחבה אינסופית. מה שהשגנו בתוך כמה שנים הוא מדהים - ואנחנו רק בתחילת הדרך".

בינה מלאכותית ממשיכה להניע את הצורך בפלטפורמות נתונים חדשות בעלות ביצועים גבוהים שיכולות להתרחב בקלות ככל שדרישות הנתונים של הארגון גדלות. הצמיחה המשמעותית הזו מתרחשת כאשר חברת ARK Invest וחברות אחרות צופות כי שווי השוק של חברות תוכנה וחומרה בתחום הבינה המלאכותית עשוי לגדול בקצב שנתי של כ-50%, ולהגיע ל-87 טריליון דולר עד שנת 2030. מתוכם, פלטפורמות הנתונים המניעות בינה מלאכותית, וביניהן ואסט דאטה, צפויות לייצג שוק של 400 מיליארד דולר במהלך העשור הבא.
עם פלטפורמת Universal Storage ואסט דאטה יצרה דור חדש של פלטפורמת נתונים אול-פלאש, הנותנת מענה לאתגרים בהיבטים של נפח פעילות, ביצועים, יעילות ועלות, כדי לענות טוב יותר על הדרישות שמציבים היום ארגונים שעמוסים בנתונים ומונעים על ידי בינה מלאכותית. החברה עברה ציון דרך מרשים בשנה האחרונה, כשהגיעה ל-99.9999% זמינות נתונים על פני כל בסיס ההתקנה של פתרונותיה.

אודות VAST Data
VAST Data היא חברת אחסון אשר שמה סוף לשכבות המורכבות של האחסון והשימוש ב- HDD בארגונים ששוויה 3.7 מיליארד דולר. VAST מאחדת יישומים בתוך מערכת אחסון all-flash בעלת סקלאביליות גבוהה, כדי לעמוד בדרישות האחסון של עומסי העבודה התובעניים ביותר. במקביל, היא מגדירה מחדש את העלויות של טכנולוגית פלאש, כדי להפוך אותה סוף סוף לכדאית לאחסון כל הנתונים הארגוניים. מאז השקתה בפברואר 2019, VAST ביססה את עצמה כסטרטאפ האחסון עם קצב המכירות הגבוה בהיסטוריה. Universal Storage של VAST מעצים כעת חלק ממרכזי המחשוב המובילים בעולם. מטה חברת Vast Data ממוקם בניו יורק ומרכז הפיתוח שלה פועל מתל אביב וחיפה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il