TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

כנס הפינטק בבינלאומי


צילום: תמר מצפי
FINTECH DAY בבנק הבינלאומי: בתחרות בין חברות פינטק זכתה חברת Deshe Analytics
הבינלאומי ערך השבוע את יום הפינטק - FIBI FINTECH DAY 2022 - תחרות בין חברות פינטק שמתמקדות בפתרונות חדשניים בתחום שוק ההון. בתחרות זכתה חברת Deshe Analytics שמנגישה למשקיעים אקטיביים ניתוח AI מתקדם של מניות גלובליות בכל שפה. החברה הזוכה תבצע פיילוט בשותפות עם הבינלאומי.
|
בתחרות השתתפו חמש חברות שהגיעו לגמר: Data Lagoon - מאפשרת למשקיעים למנף מידע חיצוני בזמן אמת לניתוח השקעות ושיפור ביצועים, Everflow - הנגשת השקעות בנכסים פרטיים ואלטרנטיביים בטכנולוגיית בלוקצ'יין, Jika –פלטפורמת מידע וניתוח השקעות למשקיעים פרטיים, Oryx שמפתחת פלטפורמה מתקדמת למשקיעים מקצועיים המשביחה את קבלת ההחלטות בשוק ההון ו- Deshe Analytics שכאמור זכתה במקום הראשון.

את האירוע פתחה מנכ"ל הבנק סמדר ברבר-צדיק ואמרה כי: "להיות בחזית הטכנולוגית זה יתרון חשוב לבנק בגודלו של הבינלאומי שרואה בשותפות עם חברות פינטק יעד אסטרטגי. שיתופי פעולה אלה מאפשרים להאיץ את הטמעתם של שירותים חדשניים ללקוחות בכל תחומי הפעילות הבנקאית לטובת שיפור חווית הלקוח, וכן תומכים בהמשך ההובלה של הבנק במתן פתרונות דיגיטליים פורצי דרך בשוק ההון – תחום הובלה של הבינלאומי. החדשנות בבינלאומי מתבטאת בתחומים בנקאיים נוספים. למשל הבינלאומי מציע את multi bank ובכך הוא הבנק הראשון בישראל שמשתמש בבנקאות פתוחה כדי לספק ללקוחותיו תמונה מלאה של חשבונות הבנק שבבעלותם, גם בבנקים אחרים, דבר שחשוב לנו כבנק מחולל תחרות".

שיתופי הפעולה של הבנק עם חברות פינטק הניבו מוצרים ושירותים חדשניים ופורצי דרך במגוון תחומים בנקאיים. למשל, פיבי העוזרת האישית הבנקאית הראשונה שנותנת ייעוץ פיננסי שנולדה בשיתוף פעולה עם פרסונטיקס, Scanovate לזיהוי חזותי בפתיחת חשבון מקוון, antelop לפיתוח הארנק דיגיטלי FibiPay , השקת API והתחברות לחברות ERP כמו פריוריטי, חשבשבת והפינטק אמיר תזרים, השקת multi bank - פתרון אגרגציה מבוסס תקן בנקאות פתוחה ומערכת Advise.Me - יעוץ השקעות דיגיטלי לראשונה במערכת הבנקאית שהושקה בשיתוף פעולה עם הפינטק Finnovest.

בצוות השופטים : יואב צרויה שותף בכיר בקרן JVP, פרופסור תמיר חזן מהטכניון, עידו יונתן, ממיקרוסופט, יורם סירקיס ראש החטיבה לנכסי לקוחות בבנק, מנכל מתף - חברת המיחשוב של הבנק אופיר קדוש, סמנכ"לית מתף איריס לבנון, מנהלת החדשנות והדיגיטל בבינלאומי שירלי שהם קליין, יוסי רחימי מנהל פתוח עיסקי ואסטרטגיה בבנק ומנהל פעילות הפינטק עמי איזקוב.

באירוע שהתקיים בבית הבנק נכחו גם סגן המפקח על הבנקים דני חחיאשולי, אורנית שנער מנהלת זרוע ההשקעות של סיטי בנק בישראל, ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il