TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

טריגו מול אמזון: טסקו הבריטית חנכה סופרמרקט אוטונומי במרכז לונדון


קרדיט: טסקו
באמצעות הטכנולוגיה הישראלית של טריגו. הטכנולוגיה שמפותחת בתל אביב מפעילה את חנות הסופרמרקט הראשונה בעולם, מעבר לסניפי אמזון גו, הפועלת ללא קופות ועמדות תשלום
טסקו, מקמעונאיות המזון הגדולות בעולם, חנכה היום במרכז לונדון סופרמרקט אוטונומי, וזאת באמצעות טכנולוגית ראייה ממוחשבת שמפתחת חברת הסטארטאפ הישראלית Trigo. החנות היא הסופרמרקט הראשון בעולם, הכולל מגוון של יותר מ-2,500 מוצרים, הפועל ללא קופות ועמדות תשלום, מעבר לאמזון גו שמפעילה מספר חנויות בטכנולוגיה דומה. בניגוד לחנויות של אמזון אשר נבנו במיוחד לטובת הטכנולוגיה, בעזרת הטכנולוגיה של Trigo ניתן להסב סופרמרקט קיים לסופרמרקט מודרני, מה שמאפשר חווית משתמש טובה יותר לקונים אשר קונים בחנות המוכרת להם. לחברות הקמעונאות מתאפשר בכך לפרוס את המערכת במהירות באלפי החנויות שבבעלותן, ויתרון תחרותי משמעותי על פני המתחרה אמזון.

מיכאל גבאי, מנכ"ל טריגו: "פתיחת החנות על רחוב היי הולבורן במרכז לונדון, בקרבת חנויות אמזון גו מדגיש את התחרות העזה בין החברות. רשת המזון טסקו היא היא הגדולה בבריטניה ומרשתות המזון הגדולות בעולם,ועם אימוץ הטכנולוגיה בשילוב היצע המוצרים הייחודי שלה, טסקו תאפשר חוויה יוצאת דופן ללקוחותיה."

עם מסורת המתפרשת על פני יותר ממאה שנים שנים, רשת טסקו הינה קמעונאית המזון הרביעית בגודלה בעולם עם הכנסות של כ-74 מיליארד דולר ומעל ל- 7,000 חנויות ב- 11 מדינות ברחבי העולם.

הטכנולוגיה של טריגו מזהה את המוצרים שכל אחד מהלקוחות אוסף לסל על ידי שילוב של מצלמות, מערכת של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת שמנתחת את התמונות, בדומה לטכנולוגיה של רכבים אוטונומיים. בסיום הקניה הלקוח עוזב את הסופרמרקט ללא שום עיכוב או צורך בסריקה ומקבל את החשבונית ישירות לאפליקצית המובייל של הקמעונאי. המערכת של טריגו יודעת לזהות גם מוצרים שהקונה מחזיק ביד, בשקית, או בעגלת הקניות ומאפשרת לצרכנים קניה מהירה בלי לחשוש מעיכובים מאחורי עגלות עמוסות של קונים אחרים. המערכת של טריגו תוכננה בהתאם לתקני הפרטיות המחמירים ביותר בעולם ואינה אוספת או מנתחת מידע ביומטרי או מפעילה שיטות של זיהוי פנים. המערכת מרכזת באופן אנונימי מידע על העדפות הקונים המשמש את הרשת כדי לייעל את עבודתה והשירות לצרכנים.

טריגו היא המובילה העולמית בפיתוח תוכנה לחנויות אוטונומיות ומשולבת ברשתות ענק כגון REWE ו-ALDI הגרמניות בנוסף לפעילות בבריטניה וארה״ב. בעקבות אימוץ הטכנולוגיה המהיר Trigo הכפילה את פעילותה בשנה שחלפה ומגייסת בישראל אנשי מוצר, אופרציה ותמיכה. בנוסף החברה מגייסת יותר מ 100 אנשי פיתוח בתחומי בינה מלאכותית, אלגוריתמיקה, הנדסה ומנהלי פיתוח.

טריגו הוקמה בשנת 2018 על ידי האחים מיכאל גבאי, מנכ״ל החברה, ודניאל גבאי, סמנכ״ל הטכנולוגיה. החברה גייסה מאז הקמתה 104 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בהם טסקו והרשת הגרמנית REWE ופועלת בשיתוף פעולה עם אלדי נורד בהולנד, שופרסל בישראל ורשתות נוספות באירופה וארה"ב. כיום מועסקים בחברה 150 עובדים מרביתם במרכז הפיתוח בתל אביב וכן במשרדי החברה בלונדון, גרמניה, הולנד וארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il