TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הביקוש לנתבי פייבר נמשך: אקסל סולושס זכתה במכרז לאספקת נתבים פייבר אצל מפעיל נוסף


קבוצת אקסל סולושנס
מעת פרסום דוחות החציון זכתה החברה בחוזים בהיקף של עשרות מיל' שקלים
בהמשך לזכייתה של אקסל סולושנס בע"מ, חברת בת בבעלותה המלאה של החברה, במכרז לאספקת ציוד רשת ביתי מתקדם הכולל בעיקר נתבי פייבר מתוצרת SagemCom עבור לקוח חדש בתחום הנתבים של סולושנס שהינו צד ג' בלתי קשור לחברה, החברה מתכבדת לעדכן כי ביום 13 באוקטובר 2021, קיבלה סולושנס הזמנה נוספת מהלקוח למוצרים בהיקף כספי שעומד על כ- 1.1 מיליון דולר (כ-4 מיליון שקל) לאספקה עד תחילת החציון הראשון של שנת 2022.
יצויין כי היקפן הכספי המצטבר של ההזמנות מהלקוח האמור עד למועד זה, בקשר עם הזמנת המוצרים שסופקו, עומד על סך כולל של כ- 2.6 מיליון דולר (לרבות ההזמנה הנוכחית) אשר החברה צופה לספק עד סוף החציון הראשון של שנת 2022.
בתחילת החודש דיווחה החברה כי קיבלה הזמנה נוספת מלקוח אחר לנתבי פייבר בהיקף כספי שעומד על כ- 2.74 מיליון דולר (כ-9 מיליון שקל), לאספקה עד סוף החציון הראשון של שנת 2022. יצוין כי היקפן הכספי המצטבר של הזמנות מהלקוח האמור עד למועד זה, בקשר עם הזמנת הנתבים, עומד על סך כולל של כ-24 מיליון ש"ח (לרבות ההזמנה הנוכחית). החברה מאמינה כי בעקבות הזמנות אלה היא תזכה בהזמנות נוספות מהלקוחות האלה בהיקף כספי מהותי לשנים הקרובות.
רונן שור, מנכ"ל אקסל סולושנס אומר: "על רקע כוונות משרד התקשורת להרחיב את פריסת הסיבים האופטיים ברחבי הארץ, מדיניות ברורה של המפעילים ודרישה מצד הלקוחות להחליף נתבים ישנים לנתבי פייבר, החברה חווה עניין וביקוש גובר לנתבי פייבר מתוצרת Sagemcom מצד מפעילי התקשורת בארץ וכי הדבר מהווה מנוע צמיחה משמעותי לפעילות החברה בחציון השני של החברה ואילך".
אודות אקסל:
פעילות קבוצת אקסל כוללת פיתוח, הפצה, אינטגרציה והשקעה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית, סלולארית ואופטית, אינטרנט של דברים ("IoT"), שירותי SaaS של אבטחת מידע, ענן ואוטומציה. כמו כן עוסקת הקבוצה, בין היתר, בפתרונות מנוהלים של תחנות מחשוב רזות, פתרונות משרד מתקדמים ומערכות לשימוש בתחום העיר החכמה. בין לקוחות הקבוצה נמנים כל מפעילי הטלקום בישראל, גופים ממשלתיים וארגונים נוספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il