TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ביולייט מדווחת על הסכם ייצור והפצה באירופה למוצר המיועד להקל על תסמונת החשיפה למסכים


ביולייט
מדובר במוצר המסחרי הראשון שפיתחה חברת הבת ליפיקייר, שהשקתו צפויה עד תחילת 2022
(ת"א, 29 ביולי 2021) ביולייט, העוסקת בפיתוח ומסחור מוצרים לטיפול במחלות עיניים, הודיעה היום כי חברת הבת ליפיקייר פרמצבטיקה (LipiCare) חתמה על הסכם ייצור עם חברת SIFI האיטלקית למוצר ה-Ocular D, המיועד להקל על תסמונת החשיפה למסכים (Digital Eye Strain) וסימפטום העין היבשה. מדובר בהסכם לייצור ולשיווק המוצר המסחרי הראשון של ליפיקייר, בה מחזיקה ביולייט כ-90%.
ההסכם, שנחתם לתקופה של 10 שנים, כולל התחייבויות לייצור, רכישה ושיווק על-ידי ליפיקייר לפי מחיר עלות ייצור מוסכם הצפוי לקטון ככל שליפיקייר תזמין כמות גבוהה יותר. שיווק והפצת המוצר צפויים להתחיל באירופה ובמדינות בהן מכירים באישור CE עד תחילת 2022.
במאי השנה קיבל מוצר ה-Ocular D אישור שיווק באירופה (אישור CE) כחלק מתיק הרישום של SIFI. ליפיקייר ביצעה מספר ניסויי מעבדה למוצר, המבוסס על ננו-אמולסיה ו-ויטמין D, בגינו הוגש פטנט, שהראו כי הוא מסייע בסינון קרינת האור הכחול ובכך עשוי להעניק הגנה נוספת לעין מעבר ליתרונות הקיימים בהרכב הטיפות הייחודי. סינון אור כחול עשוי לסייע בטיפול והקלה בתסמונת החשיפה למסכים, המתאפיינת בעייפות העין וביובש הנובעים מחשיפה לקרינת אור כחול הנגרמת משימוש ממושך במסכי מחשב. זאת, במגבלות כללי הרגולציה האירופאיים שיחולו על תיאור התווית המוצר.
תסמונת נפוצה
"SIFI שמחה להתקשר בהסכם אסטרטגי עם חברת הבת של ביולייט, ליפיקייר, ואנו משוכנעים שנדע למנף את טכנולוגיות הייצור והתשתיות המתקדמות שלנו למסחור ה-Ocular-D", אמר מנכ"ל הפעילות הגלובלית של SIFI, כרמלו צ'ינס. "מוצר זה מספק מענה לצורך בטיפול יעיל בסימפטום העין היבשה, ואנו מאמינים מאד בפורמולציה הייחודית וביתרונותיה".
מנכ"ל ביולייט ויו"ר ליפיקייר, יעקב מיכלין, הוסיף: "ההסכם עם SIFI הוא שלב חשוב בדרך להשקת המוצר המסחרי הראשון של ביולייט. תסמונת החשיפה למסכים, העין היבשה ותופעות שליליות הקשורות להן הולכות ומתרחבות בעידן הדיגיטלי. כך למשל, כ-50% ממשתמשי מחשב בארה"ב מדווחים על תסמונת החשיפה למסכים. מדובר בשוק גדול עבורנו, ואנו מאמינים שנוכל לסייע לחולים והסובלים מתסמונת זו באמצעות פתרון חדשני יעיל".
ביולייט (BioLight)
ביולייט עוסקת בפיתוח ומסחור מוצרים לטיפול במחלות עיניים. החברה משקיעה בפלטפורמות טכנולוגיות ומכשור רפואי חדשני בשלבים מסחריים וקליניים שונים, שנועדו לשפר את יעילות ובטיחות הטיפולים, אופן מתן התרופות ואבחון המחלות.
ליפיקייר (LipiCare)
ליפיקייר מפתחת מוצרים מבוססי ננו-אמולסיה של פוספוליפידים, שנועדו להנגיש תרופות שומניות למשטח העין בצורה יעילה ונוחה למטופלים. בנוסף, ליפיקייר פועלת לשילוב מוצרים נוספים בפלטפורמה שפיתחה הנמצאים בשלבי מחקר ופיתוח ראשוניים.

אזהרת מידע צופה פני עתיד - המידע והפרטים הכלולים בדוח זה לגבי ההסכם, תחולתו, פעילות השיווק וההפצה ועל כמות מכירות מוצר ה-Ocular D מכוחו, וכן תחזיות, מועדים, הערכות ו/או תוכניות של החברה ו/או ליפיקייר בקשר לאמור, הינן "מידע צופה פני עתיד" כמשמעותו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 הכרוך באי ודאות גבוהה, והמבוסס, בין היתר, על גורמים שלישיים ועל משתנים רבים שלחברה ו/או לליפיקייר אין בהכרח שליטה לגביהם, ולפיכך ייתכן כי המידע והערכות כאמור, בפועל לא יתממשו ו/או לא יתממשו במלואם ו/או יתממשו באופן השונה מהותית מכפי שהוערך או נצפה מלכתחילה. בין הגורמים העלולים לגרום לכך ניתן לציין, בין היתר, אי התקיימותם של מי מהתנאים שנקבעו בהסכם ו/או קשיים בקבלה מהיצרן האיטלקי של הכמויות המוסכמות ו/או אי הצלחה של ליפיקייר לפתח את מנגנוני ההפצה הדרושים עבור המוצר והחדרת המוצר לשווקים השונים, תחרות מצד מוצרים תחליפיים ו/או חברות אחרות, וכן התממשות אי אילו מגורמי הסיכון כמפורט בסעיף 4.24 בפרק א' לדוח השנתי, אשר עשויים להשפיע באופן משמעותי, ביחד ולחוד, על הערכות החברה וליפיקייר כאמור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il