TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

התרחבות גיאוגרפית למדיפאואר בארה"ב


מדיפאואר
תרכוש נכס מסחרי במדינת ג'ורג'יה בתמורה לכ-61 מיליון ש"ח
שטח כולל להשכרה של כ-5.4 אלף מ"ר; NOI נוכחי של כ-1.2 מיליון דולר בשנה;
ג'ורג'יה היא מהמדינות הצומחות ביותר בארה"ב

המנכ"ל רון שטרן: "צעד ראשון במימוש האסטרטגיה של הנהלת החברה להרחיב את תיק הנכסים לאורך החוף המזרחי. בכוונותינו לנצל את הידע והניסיון שרכשנו עד כה להעמקת הפעילות בדרום מזרח ארצות הברית"

חברת מדיפאואר, חברת נדל"ן מניב המתמחה ברכישה, ניהול והשבחת מרכזים מסחריים קהילתיים, מתרחבת לטריטוריות חדשות בארה"ב ומדווחת כי חתמה על מכתב כוונות לא מחייב לרכישת מרכז מסחרי הממוקם במדינת ג'ורג'יה בשטח כולל להשכרה של כ-5.4 אלף מ"ר ובתמורה ל-18.75 מיליון דולר (כ-61 מיליון ש"ח). בכוונת ההנהלה לממן לפחות 65% ממחיר הרכישה באמצעות הלוואה מתאגיד פיננסי.
העסקה תאפשר למדיפאואר להאיץ את קצבי הצמיחה של פעילותה בארה"ב באמצעות המשך יישום אסטרטגיית ההשקעות במרכזים מסחריים המעוגנים בסופרמרקטים.
להערכת החברה ובהתאם למצגים שהוצגו לרוכשת על ידי המוכר, ה-NOI הנוכחי של הנכס הינו כ-1.2 מיליון דולר בשנה, ממוצע חוזי השכירות הינו כ-9.3 שנים, שיעור התפוסה הכולל בנכס עומד על כ-98% וממוצע דמי השכירות למ"ר הינו כ-20 דולר לחודש.

מנכ"ל מדיפאואר רון שטרן ציין כי "זוהי רכישה ראשונה שלנו בדרום מזרח ארה"ב, והיא מהווה צעד ראשון במימוש האסטרטגיה של הנהלת החברה להעמיק פעילות באזור זה, לאחר שנים של ביסוס פלטפורמת הניהול והרכישות של נכסים איכותיים במזרח ארה"ב. ג'ורג'יה היא מהמדינות הצומחות בארה"ב, ואנו שמחים על ההזדמנות לרכוש בה נכס.
"אנו מצפים להשלים את עסקת חמשת הנכסים בפנסילבניה בתחילת החודש הבא, ובכוונתנו להמשיך ולפעול לאיתור הזדמנויות השקעה ולהרחיב את בסיס פעילותה של מדיפאואר לאורך החוף המזרחי של ארצות הברית, בהתאם לאסטרטגיה העסקית".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il