TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מישורים רוכשת נכס בפלורידה תמורת כ-22 מיליון דולר


מישורים
החברה צפויה לרשום תשואת NOI של כ-10% ותשואה על ההון של 23%
עסקת הרכישה מבוצעת לאחר 3 עסקאות מכירה מוצלחות שביצעה החברה מאז תחילת 2021

מישורים, שבשליטת אלכס שניידר ובניהולו של דניאל לבנטל, מדווחת היום על הסכם לרכישת מרכז מסחרי פתוח במחוז Hillsboroughהממוקם בסמוך לעיר טמפה, במדינת פלורידה בארה"ב, בתמורה לסך של כ-22 מיליון דולר , כ-71 מיליון ש"ח. חלק החברה בנכס כ- 55%.

שטח המרכז הינו כ-20 אלף מ"ר ושיעור התפוסה בו עומד על כ-85%. במרכז קיימים ארבעה שוכרים עיקריים, שלושה מהם מתחום החנויות המוזלות: Conns, Dollar General, ו-DD's Discounts והרביעי הינו חנות מרשת חנויות לכלי עבודה, Northern Tools, המהווים יחד כ-50% משטח הנכס.

על בסיס התפוסה הקיימת בנכס, דמי השכירות בשנה הראשונה צפויים להסתכם בכ-2.9 מיליון דולר, וה-NOI צפוי לעמוד על כ-2.2 מיליון דולר, נתון המשקף תשואת NOI של כ-10% על עלות הרכישה. בהינתן המימון שיתקבל לרכישת הנכס, התשואה על ההון תעמוד על כ-23% לפי התפוסה הנוכחית, עוד בטרם פעולות השבחה והעלאה אפשרית של שיעור התפוסה.

העסקה נעשית יחד עם השותף המקומי של החברה בפעילותה בארה"ב אשר צפוי גם לנהל את המרכז.

השלמת העסקה צפויה להיות במהלך הרבעון השלישי של שנת 2021. רכישת הנכס תמומן באמצעות תאגיד בנקאי מקומי, בהיקף של עד 65%, בריבית של כ-3.25% לתקופה של 3 שנים. ההון העצמי בעסקה ימומן מכספים שהתקבלו ממימוש נכס החברה בנאשוויל בחודש מאי 2021, הידוע בשם Hickory Hollow במסגרת שחלוף נכסים.
העסקה הנוכחית מבוצעת לאחר שלוש עסקאות קודמות שרשמה החברה מוקדם יותר השנה במסגרתן השלימה מכירת נכס שמיצה את פוטנציאל ההשבחה שלו בנאשוויל, טנסי תמורת כ-18 מיליון דולרים והתקשרה בעסקאות למכירת מרכז מסחר ובילוי בעיר אורלנדו בפלורידה, תמורת כ-14 מיליון דולרים, ולמכירת חניון מסחרי בדאון טאון מיאמי, פלורידה, תמורת כ-25 מיליון דולרים.

דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים מסר: "אנו שמחים לדווח על עסקה ראשונה השנה לרכישת נכס מניב לאחר שלוש עסקאות מימוש מוצלחות של נכסים שהושבחו משמעותית בפרקי זמן קצרים יחסית ובמחירים דומים וגבוהים משווי הנכסים בספרי החברה, לאחר שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם. מדובר במרכז מסחרי פתוח המעוגן בארבעה שוכרים חזקים מתחום החנויות המוזלות וכלי עבודה והוא שוכן בסמוך לעיר טמפה, בקרבת שני נכסים נוספים שבבעלות מישורים כך שהנכס יהנה מסינרגיות ניהוליות בנוסף לפוטנציאל להשבחה עתידית. אנו נמשיך במיקוד העסקי להגדלת תיק הנכסים המניבים של החברה לצורך יצירת תזרים משמעותי לחברה, תוך השבחה של נכסים ומימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, כפי שעשינו בעסקאות האחרונות. מהלכים אלו משקפים את האסטרטגיה בה בחרנו להצפת הערך החבוי בחברה."

אמיר תמרי, יו"ר מישורים: "למרות תקופת הקורונה המאתגרת, המנכ"ל דניאל לבנטל והנהלת החברה ממשיכים לממש את האסטרטגיה של החברה בהצלחה רבה, הן במכירת נכסים שהשבחתם מוצתה והן ברכישת נכסים חדשים בעלי פוטנציאל השבחה גבוה".

אודות מישורים
החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימול: מישר ) במדד ת"א נדל"ן לפי שווי של כ-275 מיליון ש"ח (כ-7.9 ש"ח למניה). מישורים, אשר בשליטת אלכס שניידר (Alex Shnaider), עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ- 260 אלף מ"ר (יחד עם שותפים). הונה העצמי המיוחס לבעלי המניות עמד, נכון ליום 31 במרס 2021, על כ-493 מיליון ש"ח (כ-14.2 למניה). מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ- 50%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים מלונאים בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-255 מיליון ש"ח .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il