TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

גלאסבוקס מגיעה לבורסה בתל אביב

חברת התוכנה השלימה בהצלחה רבה הנפקת מניות בבורסה לניירות ערך בתל אביב
גלאסבוקס הינה מובילה עולמית בתחום ניתוח חווית משתמש

בין לקוחות החברה:  4 מבין עשרת הבנקים הגדולים בארה"בעולם (במונחי שווי שוק), גופים פיננסיים גלובלים, חברות גלובליות מובילות בתחומי התיירות, התעופה, הבריאות ועוד
חזון החברה הינו למצב את מעמדה כמובילה גלובלית בתחום פתרונות לאנליזה של הלקוחות המשתמשים בערוצים דיגיטליים

לחברה הכנסות שנתיות חוזרות (ARR) העומדות על מעל מ-35 מיליון דולר ומיועדת להגיע ל-ARR של כ-100 מיליון דולר בתוך 2-4 שנים

ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס: ״מדובר באבן דרך משמעותית עבור החברה, ועדות ממשית למחויבות שלנו להמשך צמיחה״

חברת התוכנה הישראלית הפועלת בתחום ניתוח חוויות משתמש בנכסים דיגיטליים תגייס כ96 מיליון דולר $ (312 מליון ₪), לפי שווי של 350 מיליון דולר $ (1.14 מיליארד ₪) לפני הכסף.

חברת גלאסבוקס (Glassbox) הישראלית, שפועלת במודל SaaS (תוכנה כשירות) בתחום ניתוח ומיטוב חוויות משתמש בנכסים דיגיטליים, השלימה היום בהצלחה (רביעי) את הנפקת מניותיה לציבור בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לפי שווי של 350 מיליון דולר $ (1.14 מיליארד ₪) לפני הכסף. בין המשתתפים בהנפקה חברות ביטוח וקופות גמל מהמובילות בישראל. סך הגיוס מסתכם בכ-96 מיליון דולר $ (312 מליון ₪), כאשר חלק יופנו לקופתה וחלק ישמשו כרכיב סקנדרי (Secondary) לבעלי מניות קיימים. מאז היווסדה וטרם ההנפקה גייסה החברה 64 מיליון דולר משורה של משקיעים מובילים בעולם, בינהן: מהקרנות IBEX, Updata, גפן קפיטל, Brighton Park Capital, ו-CEIIF.

״מדובר באבן דרך משמעותית עבור גלאסבוקס, ועדות ממשית למחויבות שלנו להמשך צמיחה״, אמר ירון מורגנשטרן, מנכ״ל החברה "הגיעה העת שגם הציבור הישראלי יהנה מפירות ההצלחה של ההייטק הישראלי ואנו מקווים כי נסלול את הדרך לחברות טכנולוגיות נוספות שיעברו בדרך לניו יורק,בבורסה בתל אביב".
מורגנשטרן מוסיף כי ״דלויט צופים עלייה של 200% בהוצאות של ארגונים על אנליטיקה בשיווק עד סוף השנה. הנפקת החברה מחזקת את מעמדנו כשחקנית מובילה בתחום, ומספקת לנו את המשאבים הנדרשים כדי להמשיך בחדשנות שלנו ובדרך שלנו להפוך לפלטפורמה כוללת לניהול דיגיטלי של לקוחות. אני גאה מאוד בכל אחד ואחת מהעובדים והעובדות ונרגש מההזדמנות שעומדת בפתחנו״.

נכון ל-31 למרץ 2021, לחברה הכנסות שנתיות חוזרות (ARR) העומדות על למעלה מ-35 מיליון דולר, המשקפות גידול שנתי ממוצע ב-ARR של 135%, בכל אחת מה-5 השנים האחרונות. לחברה מעל 350 לקוחות הפרוסים על מעל 20 מדינות וארבע יבשות. הכנסות החברה בשנת 2020 עמדו על 22 מיליון דולר, לצד הכנסות פרופורמה של 31 מיליון דולר. להערכת החברה, Glassbox הינה בין שלוש החברות המובילות (במונחי ARR) באזורי פעילותה הגאוגרפיים, שמוכרות בעיקר לשוק הEnterprise-.
הטכנולוגיה שפיתחה גלאסבוקס מאפשרת לארגונים לנתח את נתוני הגלישה של המשתמשים באתרים ובאפליקציות שלהם, לזהות מגמות ודפוסים של שימוש – וכך לשפר ולייעל את השירות שהם מספקים. המערכת של החברה פועלת הן במובייל והן בדסקטופ ולמעשה מלווה את ״מסע הלקוח״ מקצה לקצה.
לחברה חזון ברור בעתיד האנליטיקה בדיגיטל והטכנולוגיה שלה טומנת בחובה יכולות מורכבות המאפשרות תמיכה בצמיחה מואצת בשווקים מגוונים. בין השאר באמצעות יכולות איסוף וניתוח הדאטה שפיתחה החברה, כמו גם תחזיות מבוססות בינה מלאכותית.

בשנה הקרובה, גלאסבוקס מתכוונת להמשיך בפיתוח התשתית הטכנולוגית שלה כדי לספק ערך נוסף לבסיס הלקוחות הרחב שלה, להמשיך בפעילות רכישה של חברות ויעדים מתאימים ולהרחיב את הפעילות העסקית באזורים גאוגרפיים חדשים, כמו גם גיוס עובדים נוספים למרכז הפיתוח בישראל.

בריאן אברהמס, יו"ר מועצת המנהלים של גלאסבוקס אומר כי "״מגפת הקורונה האיצה באופן חסר תקדים את עולם המסחר המקוון, וכתוצאה מכך, מותגים וארגונים שואפים לא רק לדעת מה קורה בפלטפורמות הדיגיטליות שלהם, אלא גם להבין איך ולמה מתקבלות החלטות על ידי הלקוחות שלהם. לגלאסבוקס הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר ואנחנו מקווים להפוך אותה למובילה עולמית בתחומה" .

גלאסבוקס הוקמה ב-2010 על ידי ירון גואטה סמנכ״ל טכנולוגיות, יואב שרייבר סמנכ״ל תפעול וחנן בלומשטיין סמנכ״ל לקוחות. ב-2015 הצטרף ירון מורגנשטרן, המשמש כמנכ״ל החברה. מאז הצטרפותו החלה החברה את הצמיחה הגלובאלית שלה, לאחר שעברה מיתוג מחדש. גלאסבוקס רכשה במהלך השנה שעברה את אחת ממתחרותיה, SessionCam האנגלית, וכך הרחיבה את יכולתה להגיע למגוון לקוחות רחב יותר. כיום, החברה תומכת ביותר מטריליון ״מסעות לקוח״ בדסקטופ ובמובייל מדי שנה, עבור למעלה מ-350 לקוחות. החברה מפגינה דומיננטיות בזירות הביטוח והפיננסים עם לקוחות ענק כמו SoFi ,Wireless TrackFone, כאשר בנוסף גם שבעה ארבעה מעשרת הבנקים הגדולים בארה״בבעולם נמנים על לקוחותיה של גלאסבוקס. החברה בולטת גם בתחומים נוספים עם חברות כמו Asics, Samsonite ו-Air Canada. גלאסבוקס מונה כיום כ-260 עובדים במשרדיה השונים בעולם, מתוכם מעל 100 מועסקים בישראל.

יעד החברה הינו להגיע ל-ARR של כ-100 מיליון דולר בתוך 2-4 שנים, וזאת על בסיס הנחות צמיחה אורגניות המבוססות, בין היתר, על צבר המכירות (Pipeline) של החברה, שיעורי סגירת העסקאות (Conversion rate) ההיסטוריים של החברה וצפי החברה לגידול בצבר המכירות כתוצאה מיצירת הזדמנויות עסקיות חדשות בעתיד.
חזון החברה הינו למצב את מעמדה כמובילה גלובלית בתחום פתרונות לאנליזה של הלקוחות המשתמשים בערוצים דיגיטליים. בעוד שהיום החברה מתמקדת בניהול חווית המשתמש של הלקוחות בערוצים הדיגיטליים, החברה נעה לכיוון ניהול אספקטים שונים של הלקוחות בערוצים הדיגיטליים – גם ייעול מתן התמיכה ללקוחות, זיהוי ניסיונות fraud ומניעתם, תיעוד העסקאות לצורכי ציות וצרכים משפטיים, ועוד.

גלאסבוקס יוצגה על ידי עורכי הדין ניר דאש, אפרת צור וקרן נכטיגל ממשרד הרצוג פוקס נאמן, וכן על ידי רואי החשבון מאיה בן שמואל ויעל ג׳רסי ממשרד קסלמן וקסלמן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il