TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קמעונאית האונליין קוויק פותחת את 2021 עם המשך גידול בהכנסות


אבירם גנות מנכל קוויק. צילום-רפי דלויה
ההכנסות ברבעון הראשון של 2021 צמחו לכ-44.7 מיליון שקל, גידול של כ-96% לעומת הרבעון המקביל ב-2020 וגידול של כ-11% לעומת הרבעון הרביעי של 2020
החברה מציגה רווחיות גולמית חיובית זה רבעון שני ברציפות

בחודש החולף התקשרה קוויק בהסכם שיתוף פעולה ייחודי עם חברת הדרן - המקנה לה דריסת רגל משמעותית במגזר החרדי

אבירם גנות, מנכ"ל קוויק סופר אונליין: "אנחנו מסכמים את הרבעון הראשון של 2021 עם המשך מגמת הצמיחה המהירה בהכנסות, על אף שהרבעון היה רווי אתגרים בכל הקשור בהתמודדות החברה עם משבר הקורונה, ותוך שאנחנו מציגים רבעון שני ברציפות של רווחיות גולמית חיובית. במהלך הרבעון המשכנו להרחיב את פעילות החברה ואנחנו ממשיכים לפעול באינטנסיביות להרחבה נוספת והעמקה של הפעילות, הן ברמה הגיאוגרפית והן מבחינת מגוון השירותים אותם אנחנו מספקים ללקוחות.

פעילות האיסוף העצמי ללא צורך לצאת מהרכב ממשיכה להוכיח עצמה כמנוע צמיחה משמעותי, לצד פעילות המשלוחים המהירים ובהתאם מספר הלקוחות ממשיך לטפס. בנוסף, בחודש הקודם חתמנו על הסכם שיתוף פעולה ייחודי ומשמעותי מאד עם מפעילת המכשירים הכשרים הדרן השולטת על כשני שלישים מן המכשירים במגזר החרדי, ואנו מעריכים שהסכם זה עשוי להגדיל באופן מהותי את בסיס הלקוחות שלנו במגזר זה שהוא מגזר עם כוח קניה משמעותי.
אנו ממוקדים כיום בהגדלת ההכנסות לצד שיפור הרווחיות ומאמינים שהפעולות בהן אנו נוקטים לחיזוק הצמיחה, יחד עם הפחתת עלויות שאנו מבצעים ובמקביל ההקלה הצפויה בהוצאות הקשורות במשבר הקורונה, כל אלו ישאו פרי בהמשך השנה ויחזקו את מעמדה של קוויק בביסוס כמותג מוביל בתחומו בישראל".

קמעונאית האונליין קוויק סופר אונליין דיווחה על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2021, המלמדות על המשך צמיחה בהכנסות ושמירה על רווחיות גולמית.

עיקרי התוצאות ברבעון הראשון של שנת 2021:

ההכנסות של קוויק ברבעון הראשון של שנת 2021 צמחו בכ-96% לכ-44.7 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-22.8 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020 וגידול של 11% בהשוואה לרבעון הקודם (הרבעון הרביעי של 2020 במהלכו נרשמו הכנסות של כ-40.2 מיליון שקל). הגידול בהכנסות נובע מגידול בפעילות החברה, הן בגידול המכירות בחנויות זהות והן מפתיחת חנויות חדשות.

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-0.13 מיליון שקל, בהשוואה להפסד גולמי של 1.9 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020. המעבר לרווח גולמי נובע מהגידול בהכנסות, כאמור, ומהתייעלות תפעולית ושיפור בתנאים מסחריים ועל אף גידול בעלויות שבחלקו קשור להתמודדות החברה עם אירוע הקורונה, בין היתר גיוס כוח אדם נוסף בשל כניסת עובדים לבידודים מעת לעת ועוד.
יש לציין, כי כי להבדיל מחברות קמעונאיות אחרות, הרווח הגולמי של קוויק כולל בתוכו בין היתר גם את העלויות התפעוליות של ליקוט ושילוח, בנוסף לעלויות רכש המוצרים.

ההוצאות התפעוליות – הוצאות מכירה, שיווק, הנהלה וכלליות, בתוספת הוצאות המחקר והפיתוח, הסתכמו ברבעון הראשון של 2021 לכ-8.8 מיליון שקל, לעומת כ-8.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020, ולעומת כ-9.7 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2020. החברה הקטינה ברבעון הראשון של 2021 את הוצאות הפרסום וקידום המכירות שלה לעומת הרבעון המקביל ב- 2020, ומאידך גדלו הוצאות השכר בעיקר כתוצאה מגידול בהוצאות בגין תשלומים מבוססי מניות והוצאות מענקים, וכן גדלו הוצאות על שירותים מקצועיים הקשורים לשירותי ביקורת ומשפטיות.

ההפסד התפעולי של קוויק ברבעון הראשון של 2021 הסתכם בכ-8.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-10.1 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020 וכ- 9.5 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2020.

ההפסד הנקי של החברה ברבעון הראשון של 2021 הסתכם בכ-8.7 מיליון שקל, לעומת כ-10.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020 וכ-9.5 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2020.

נכון לסוף הרבעון הראשון של 2021 לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-98 מיליון שקל וסה"כ הון עצמי של כ-95 מיליון שקל. יצויין, כי בחודש מרץ 2021 השלימה החברה גיוס של כ-88 מיליון שקל בהנפקת מניות ראשונה לציבור.

אירועים בולטים לאחר תקופת הדו"ח:
ביום 19 באפריל 2021 התקשרה החברה בהסכם לשיתוף פעולה ייחודי, לתקופה של 3 שנים, עם "'לומדעת טכנולוגיות יזמות ומסחר בע"מ' ("הדרן") אשר עוסקת, בין היתר, בפיתוח ושיווק מערכות הגנה וסינון למכשירים חכמים כשרים, ומפעילה מערכות תוכן דיגיטלי לכלל המגזר החרדי. למיטב ידיעת החברה הדרן מחזיקה בנתח שוק של כ-2/3 משוק הסמארטפון הכשרים בציבור החרדי בישראל. המגזר החרדי מהווה כח קניה משמעותי ולהערכת החברה ההסכם האמור עשוי להגדיל בצורה ניכרת את מספר לקוחותיה מקרב המגזר האמור.

ביום 27 במאי 2021 אישר דירקטוריון החברה הסכם פעילות עם סופר פארם להרכשת לקוחות חדשים, לפי הצדדים יתקשרו בעסקת cashback שתקנה הנחה של 5 ₪ על כל רכישה של 100 ₪ ברשת הצולבת. ההטבה תוענק רק ללקוחות שיבצעו רכישה בכרטיס lifestyle.

קמעונאית האונליין קוויק, בניהולו של אבירם גנות, עוסקת בשיווק קמעונאי אונליין של מזון. החברה הוקמה בשנת 2017 והנה כיום השחקן השלישי בגודלו בתחום קמעונאות המזון באונליין בישראל, עם עשרות אלפי הזמנות בחודש. קוויק פועלת במודל ייחודי וראשון מסוגו של קמעונאות באונליין, ללא צורך בהשקעה בנכסים פיזיים או אחזקה של מלאי כאשר עובדת עם קמעונאים איכותיים קיימים הפזורים ברחבי הארץ, והנה חלק ממגמה עולמית של חברות שמשנות את הקטגוריה שבה הן פועלות (מכונות Last Mile Retailers). בין היתרונות המרכזיים של קוויק: אספקה מהירה מהיום להיום ובתוך 4 שעות, ממשק משתמש אינטואיטיבי וידידותי, שירות איסוף מתקדם, תוכנית נאמנות ללקוח ומחירים תחרותיים. לקוחות קוויק מבצעים את תהליך הרכישה באמצעות אתר האינטרנט המתקדם של החברה, המציע עבור מבצע ההזמנה את מגוון המוצרים הרחב הקיים בסניף הקרוב ביותר שאיתו יש לקוויק שיתוף פעולה. צוות הסניף מבצע כבר באותו היום תהליך מסודר של הכנת ההזמנה ללקוח והיא נארזת לצורך איסוף עצמי או משלוח, על פי בחירת הלקוח. כך ניתן לבצע הזמנה ומשלוח מהיום להיום ולקבל את הסחורה טרייה. נכון למועד הדו"ח החברה מספקת שירותים ביותר מ-270 ישובים ברחבי הארץ באמצעות פעילות ב-30 נקודות אספקה מבאר שבע ועד ראש פינה, מתוכן 26 נקודות מספקות שירות של איסוף עצמי מבלי לצאת מהרכב. בעלי המניות המרכזיים בקוויק הם סופר-פארם, החברה המרכזית למשקאות קלים וקבוצת יוניון (יבואנית טויוטה והזכיינית של רשת H&M בישראל).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il