TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אאורה ממשיכה את מגמת השיפור בפעילות ובתוצאות הכספיות


יעקב אטרקצ'י מנכל ומבעלי אאורה. צלם: ראובן קפוצ''ינסקי
רווח גולמי של 31 מיליון שקל ברבעון הראשון - 15.5% מהמכירות
החברה דיווחה על רווח נקי של 12 מיליון שקל; מדווחת על זינוק בפרמטרים התפעוליים וברווחיות ברבעון הנוכחי, המצטרף למגמה ברבעונים האחרונים ולקראת רבעון חזק נוסף הצפוי לאור עסקת מבנה שנחתמה ברבעון השני
חברת אאורה ישראל שבשליטת יעקב אטרקצ'י מדווחת על התוצאות הכספיות של הרבעון הראשון של שנת 2021, מהן עולה כי החברה ממשיכה את המגמה של הרבעונים האחרונים של שיפור משמעותי בפרמטרים הפיננסיים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי של החברה הסתכם בסוף הרבעון הראשון ב-12 מיליון שקל, לעומת כ-17 אלף שקל בלבד ברבעון הראשון ב-2020. החברה דיווחה על מעבר לרווחיות כבר החל מהרבעון השלישי של 2021 והוא צפוי לעלות גם בשנה זו, בין היתר על רקע עסקת "מבנה" שתקבל ביטוי כבר ברבעון השני ב-2021.
כזכור, באמצע חודש מאי אאורה דיווחה על עסקת ענק בסך 750 מיליון שקל – במסגרת שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת "מבנה" מכרה החברה 290 יחידות דיור, כ-4,000 מ"ר שטחים מסחריים ואת מעונות הסטודנטים בקריית אונו, והיא צפויה לרשום רווח גולמי מהותי בדוחות הכספיים לרבעון השני של שנת 2021 על רקע התקשרות זו.
אאורה סיימה את הרבעון הראשון עם רווח גולמי של 31 מיליון שקל (15.5% מהמכירות) לעומת כ-26 מיליון שקל (12% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של 20%. הרווח התפעולי הסתכם בכ-25 מיליון שקל, לעומת כ-12 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-112%. ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב-201 מיליון שקל.
במהלך תקופת הדוח ולאחריו המשיכה החברה לשמור על קצב ביצוע אינטנסיבי באתרי החברה וכן לעמוד בקצב המכירות שתוכנן. סה"כ בתקופת הדוח ולאחריו מכרה החברה כ-308 יח"ד (יחד עם עסקת מבנה). מתוך הפרויקטים בשיווק של החברה נמכרו עד כה כ-1,786 יח"ד מתוך סך של 2,647 יח"ד למכירה. עיקר יתרת המלאי של החברה הינה בשלושה פרויקטים אותם החברה עתידה למסור בשנים 2023-2024. בכוונת החברה לפתוח במהלך השנה 7 פרויקטים חדשים לשיווק אשר יוסיפו למלאי החברה 964 יח"ד חדשות למכירה.
בסעיף הוצאות המימון נטו חל קיטון של כ-23% בין הוצאות המימון ברבעון הנוכחי לעומת אשתקד וזאת לאור קיטון בהיקף החוב של החברה ושיפור בפרמטרים של היקף החוב וגידול ההון העצמי בפעילות החברה. שיעור ההון ל-CAP, נטו של החברה הסתכם ברבעון הראשון לכ-28.2% לעומת 23% ברבעון המקביל אשתקד.
ההון העצמי של החברה עלה בשנה האחרונה ב-97 מיליון שקל והסתכם ב-381 מיליון שקל בהשוואה ל-284 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. נכון לסוף הרבעון לחברה מזומנים, שווי מזומנים ופקדונות מוגבלים לשימוש בסך 232.6 מיליון שקל. אאורה מציגה איתנות פיננסית ונסחרת בשווי של 826 מיליון שקל בבורסה בת"א.
החברה צפויה לרשום רווח גולמי בפרויקטים בביצוע שטרם הוכר בהיקף של כ-529 מיליון שקל, כמו כן היא צפויה להתחיל השנה בביצוע של פרויקטים חדשים שיוסיפו עוד כ-350 מיליון שקל לרווח הגולמי בשנים הבאות. לחברה עתודות קרקע של כ-20,000 יח"ד הממצבות אותה כאחת מהחברות הגדולות והמובילות במשק בתחום הנדל"ן למגורים.
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה: "בשנה הקרובה נציג רווחיות משמעותית, רציפה ויציבה עם תזרים חזק הצפוי בשנים הקרובות. לעסקת 'מבנה' תהיה תרומה משמעותית לתוצאות הרבעון השני ולכל השנה. מאחר ובנינו את אאורה כאחת החברות הגדולות והמשמעותיות בתחום הנדל"ן למגורים אין לנו ספק שנוכל לייצר ערך רב תוך האצת קצב השיווק ומכירת אלפי יח"ד בהיקף כולל של מיליארדי שקלים ורווחיות גולמית של מאות מיליוני ש'. אנו מעריכים שככל ותמשך העלייה במחירי הדיור, תהיה בכך תרומה נוספת לרווחיות הגולמית.
"המיקוד בהתחדשות עירונית ייצר לחברה פרויקטים רבים שנמצאים משלב התכנון, הביצוע, השיווק ועד אכלוס סופי. לכן, אל מול היצע נמוך מאוד של קרקעות זמינות לבניה בשוק, שמוביל בין היתר לעליית מחירים בשוק, לאאורה יש צבר פרויקטים אדיר וצומח, במיוחד באזורי הביקוש, המותאם בדיוק לביקושים הקשיחים שהשוק הישראלי חווה ויחווה בשנים הקרובות".
אודות אאורה:
אאורה הינה חברה מובילה בייזום בניה למגורים בישראל בעלת התמחות בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות.
החברה יוזמת, מתכננת ומקימה בישראל, לרבות יחד עם אחרים, 46 פרויקטים למגורים הכוללים מעל 20,470 יח"ד למגורים (חלקה האפקטיבי של החברה הוא למעלה מ-11,700 יח"ד).
החברה זכתה כחברה המובילה בארץ בשנים 2019-2016 במדד להתחדשות עירונית אשר נערך בשיתוף עיתון גלובס, אתר מדל"ן וחברת דנס אנד ברדסטריט. בנוסף זכתה החברה בשנת 2018 בדירוג החברתי להתחדשות עירונית של חברת סיטי סקוור בשיתוף עם דה - מרקר כחברה המובילה בארץ בתחום ההתחדשות העירונית בפרויקטים של פינוי ובינוי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il