TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מכירות שיא לאקסטל ברבעון הראשון של 2021


אקסטל לימיטד
מכירות בהיקף של 123 מיליון דולר לעומת כ-17 מיליון דולר אשתקד
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-60 מיליון דולר
באפריל גייסה החברה כ-64 מיליון שקל באג"ח מסדרה ג'
הגידול בהיקף המכירות ברבעון ובחודשים שלאחריו מאפשר לחברה להקטין את הלוואות הבניה
גארי ברנט מנכ"ל החברה אומר כי ההצלחה בהיקף המכירות הינה עדות לחוזק שוק הנדל"ן בניו יורק כמו גם הבעת אמון באיכות הבניה והמוצר של הקבוצה. בצל החזרה לשגרה בארה"ב ופתיחתה מחדש של העיר ניו יורק אנחנו מזהים עניין הולך וגובר של קונים פוטנציאליים בהזדמנות בשוק הנדל"ן בעיר ניו יורק וסביבותיה. החברה ערוכה היטב פיננסית ומגדילה את תזרים המזומנים שלה והיא תשלם בסוף השנה את החצי השני של אגרות החוב מסדרה ב'.
אקסטל לימיטד מדווחת כי הרבעון הראשון של השנה התאפיין בגידול משמעותי בקצב המכירות בכל הפרויקטים היזמיים של הקבוצה, מגמה שנמשכת גם נכון למועד פרסום הדוחות.
במהלך תקופת הדוח ונכון למועד פרסומו, עבודות הבנייה בפרוייקטים של החברה הידועים כ-Central Park Tower, Brooklyn Point ו- Lofts at Pier Village (הממוקם בניו ג'רזי) התנהל כסדרה ובהתאם להנחיות גורמי הממשל הרלוונטיות. בתוך כך יצוין כי נכסים כאמור הושלמו מבחינה מהותית והחברה מעריכה כי תעמוד במועדי מסירת יחידות הדיור בנכסים. יצוין כי כל פרוייקטי הנדל"ן היזמי של החברה הושלמו או הושלמו באופן מהותי ומומנו במלואם ולא נדרש מימון נוסף לשם השלמתם.
הסכמי מימון מחדש
התקשרות ב-Term Sheet לא מחייב למימון מחדש (הלוואת מלאי) ב- Brooklyn Point- לאור עליה בהיקף המכירות בפרויקט החברה הידוע בשם Brooklyn Point, התקשרה חברה מאוחדת של החברה המחזיקה בנכס החברה הידוע בשם Brooklyn Point במזכר הבנות (Term Sheet) לא מחייב, עם תאגיד בנקאי, למימון מחדש (הלוואת מלאי) של החוב הקיים הרובץ על הנכס (חוב בכיר והלוואת Mezzanine) בסך כולל של כ-327 מיליון דולר. החברה צופה כי כתוצאה מהמימון מחדש כאמור, ינבעו לה מזומנים בסך של כ-50 מיליון דולר לשימושיה.
אפשרות להארכת הלוואת הבניה בפרויקט החברה הידוע בשם CPT - מועד פירעונה הצפוי של הלוואת הבניה (Construction Loan), הרובצת על הנכס CPT, הינו ביום 31 בדצמבר 2021 ולחברה אופציה (הסכמית) להאריכה בכפוף לכמה תנאים ובכלל זאת, פירעון של 300 מיליון דולר מסכום הלוואת הבניה. נכון למועד הדוחות לחברה מספיק הסכמי מכירה של דירות בפרויקט CPT (חוזים חתומים וחוזים לקראת חתימה), על מנת לעמוד בתנאים בקשר עם הארכת הלוואת הבניה.
עליה בשיעורי התפוסה בנכסים המניבים
נכסי החברה המניב למגורים פעלו כסדרם במהלך תקופת הדוח ובסמוך למועד פרסומו, למעט הגבלות מסוימות החלות על שימוש באזורים משותפים. בתוך כך יצוין כי במהלך חודש מאי 2021, שיעורי התפוסה בנכסי המגורים (נכס החברה הידוע בשם 555 TEN ונכס החברה הידוע בשם הנכס ברחוב 14) רשמו עלייה (ועומדים על כ-89% וכ-97% (לעומת שיעורי תפוסה של כ- 76% ו- 91% במהלך שלושת הרבעון הרביעי לשנת 2020). כמו כן, המלונות W-Hotel בניו יורק וב-Boston Intercontinental במדינת מסצ'וסטס (המסווג כנכס פיננסי בדוחותיה הכספיים של החברה), פעלו כסדרם, לאחר שזו הופסקה למספר חודשים החל מחודש מרץ 2020 על רקע משבר הקורונה ובהתאם להנחיות הממשל במדינות בהן פועלת החברה.
אודות אקסטל:

אקסטל הינה אחת מיזמיות הנדל"ן המובילות במנהטן ופעילה בעיקר ב:
ייזום ופיתוח של נדל"ן למכירה בניו יורק – פיתוח ובניה של נדל"ן המיועד בעיקר למגורים ו/או למסחר ו/או למלונאות - תחום הנדל"ן היזמי.
נדל"ן להשקעה בניו יורק – רכישה, החזקה והשבחה של נכסי נדל"ן לרבות קרקעות המיועדות לבניה למטרת השכרה וכן רכישה, הפעלה של נדל"ן מניב - תחום הנדל"ן להשקעה.
מחזיקה באמצעות חברה כלולה (60%) בנכס הידוע בשם מלון Intercontinental Boston בבוסטון, המסווג בדוחותיה הכספיים של החברה הכלולה כנכס פיננסי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il