TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חב' הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות: תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2021 ועדכון עסקי‎

הכנסות החברה ממכירות נוגד החמצון ®Astaferm ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו בכ- 82 אלף דולר, גידול של כ- 20.6% בהשוואה להכנסות בסך כ- 68 אלף דולר ברבעון הקודם
חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ (נקפר(TASE:NXFR/, המפתחת את ProteVin™, ועוסקת בפיתוח, יצור ושיווק של רכיבי תזונה חדשניים, פונקציונאליים וטבעוניים מבוססי שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO) למגוון שימושים לשוק המזון, תחליפי מזון ותוספי התזונה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2021.

החברה מתקדמת בתוכניתה האסטרטגית למסחור מוצר הדגל ProteVin™ תחליף החלבון הטבעוני שפיתחה, ונערכת לקראת השלמת אבן הדרך הראשונה לשנת 2021, פיילוט ייצור בקנה מידה תעשייתי מלא, שיאפשר לחברה להתקדם להשגת שתי אבני הדרך הנוספות, התקשרות עם קבלן משנה בחוזה ייצור וכן ייצור ביקושים בשוק והתקשרות עם לקוח ראשון עד סוף השנה


הכנסות החברה ממכירות נוגד החמצון ®Astaferm ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו בכ- 82 אלף דולר, גידול של כ- 20.6% בהשוואה להכנסות בסך כ- 68 אלף דולר ברבעון הקודם, וגידול של כ- 200%, בהשוואה למכירות ראשונות של המוצר ברבעון השלישי של 2020, בסך כ- 27 אלף דולר


החברה צופה צמיחה בהכנסות ®Astaferm ושיפור ברווחיות הגולמית במהלך המחצית השנייה של השנה

סך המזומנים ושווי מזומנים ופיקדונות נכון ל- 31 במרץ 2021 הסתכם בכ- 9.4 מיליון דולר

בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, מסר: "אנו מסכמים רבעון ראשון בו החברה הינה חברה ציבורית, עם צמיחה בהכנסות ®Astaferm, נוגד החמצון החדשני שלנו, אשר הושק לראשונה בארה"ב במהלך המחצית השנייה של שנת 2020. אנו מצויים בדיאלוגים הן עם שחקני פרימיום נוספים בשוק תוספי התזונה, פרט לשיתוף הפעולה הקיים עם Purity Products ו- Carlson Labs, והן עם שחקנים שמשיקים תוספי תזונה ברשתות קמעונאיות גדולות בארה"ב. בנוסף, במסגרת תוכניתנו האסטרטגית, אנו פועלים להרחבת השימושים ב- ®Astaferm לאינדיקציות נוספות כגון חיזוק המערכת החיסונית ולצורות מתן נוספות מבוקשות בתעשייה, הכוללות בנוסף לסוכריות גומי (Gummies), גם אבקה מסיסת מים ושמן, בתמחור תחרותי. אנו מעריכים כי מהלכים אלה, וכן שיפור טכנולוגי וייעול תהליכי יצור שהטמענו, יבואו לידי ביטוי במהלך המחצית השנייה של השנה הן בצמיחה והן בשיפור הרווחיות הגולמית."

"המיקוד המרכזי שלנו הוא במוצר הדגל ™ProteVin, תחליף החלבון הטבעוני שפיתחנו בעל ערך תזונתי הדומה לחלבון מן החי וטעם ניטראלי ללא טעמי לוואי המאפיינים חלבון מהצומח. ProteVin™, מתאים לשילוב כמקור חלבון איכותי לשווקים הצומחים של תחליפי בשר, חלב, פורמולות אבקתיות לשוקי התינוקות, ה- Well Being ולשוק הספורטאים. אנו מתקדמים בתוכניתנו ונערכים לקראת השלמת אבן הדרך הראשונה שהצבנו לעצמנו לשנת 2021, פיילוט ייצור בקנה מידה תעשייתי מלא של החלבון, שיאפשר לנו להתקדם להשגת שתי אבני הדרך הנוספות, התקשרות עם קבלן משנה בחוזה ייצור וכן ייצור ביקושים בשוק והתקשרות עם לקוח ראשון עד סוף השנה."


תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2021:

הכנסות החברה ברבעון הראשון לשנת 2021 הסתכמו בכ- 82 אלף דולר, גידול של כ- 20.6% בהשוואה להכנסות בסך כ- 68 אלף דולר ברבעון הרביעי לשנת 2020, וגידול של כ- 200%, בהשוואה להכנסות ראשונות בסך כ- 27 אלף דולר שרשמה החברה ברבעון השלישי של שנת 2020. הכנסות אלה נובעות מתחילת מכירות ראשונות של ®Astaferm בספטמבר 2020. הכנסות החברה בשנת 2020 הסתכמו בסך של כ- 95 אלף דולר.

ProteVin™ - מוצר הדגל של החברה, מתוכנן למסחור בארה"ב בשנת 2022. שלושת יעדיה המרכזיים של החברה לשנת 2021 הינם: (1) פיילוט ייצור בקנה מידה תעשייתי מלא לפיו יאופיין הציוד הנדרש לייצור המסחרי; (2) התקשרות בהסכם ייצור עם קבלן משנה; (3) יצירת ביקושים ראשונים מהשוק והתקשרות עם לקוח ראשון עד סוף השנה.

®Astaferm - נוגד חמצון חדשני מבוסס אסטקסנטין משמרים ללא הנדסה גנטית. בהתאם לתוכנית האסטרטגית של החברה, בכוונתה לבצע במהלך שנת 2021 השקות נוספות של המוצר בארה"ב.

השקת ®Astaferm בארה"ב החלה בעיצומו של משבר הקורונה, אשר בעקבותיו הופסקו טיסות, בוטלו תערוכות המזון הבינלאומיות הגדולות בתעשייה והוקפאו פגישות פרונטאליות עם לקוחות והשקות של מוצרים חדשים. על אף זאת, החברה המשיכה לבצע פעילויות פיתוח עסקי בערוצים וירטואליים אשר הובילו להשקת ®Astaferm על ידי שחקני תוספי מזון מובילים בארה"ב. נכון למועד פרסום הדוח, ניכרים סימנים ראשונים של חזרה לשגרה בארה"ב, והחברה מעריכה כי ככל שהמגמה תימשך בחודשים הקרובים, היא תשוב לפעילות שיווק ומכירות שגרתית, לרבות השתתפות בתערוכות והאצה של פעילות השיווק והמכירות שלה מול לקוחות פוטנציאליים.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון לשנת 2021 הסתכם בסך של כ- 7 אלפי דולר (שיעור רווח גולמי של כ- 9%). זאת, בהשוואה לרווח גולמי של כ- 13 אלף דולר (שיעור רווח גולמי של כ- 19%) ברבעון הרביעי של 2020, ולרווח גולמי בסך כ- 6 אלפי דולר (שיעור רווח גולמי של כ- 22%) ברבעון השלישי של 2020. הירידה ברווח וברווחיות הגולמית נובעת ממכירות מלאי שיוצר בשנת 2020 באצוות קטנות ובטכנולוגיה קודמת. להערכת החברה, על בסיס שיפורים טכנולוגיים וייעול תהליכי ייצור שהוטמעו, הרווחיות הגולמית צפויה להשתפר במהלך המחצית השנייה של שנת 2021.

הוצאות מחקר ופיתוח ברבעון הראשון לשנת 2021 הסתכמו לסך של כ- 727 אלף דולר, בהשוואה לסך של כ- 713 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד, וכ- 653 אלף דולר ברבעון הקודם.

הוצאות מכירה ושיווק ברבעון הראשון לשנת 2021, הסתכמו בסך של כ- 83 אלף דולר, בהשוואה לסך של כ- 90 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד, וכ- 101 אלף דולר ברבעון הקודם.

הוצאות הנהלה וכלליות ברבעון הראשון לשנת 2021, הסתכמו בסך של כ- 287 אלף דולר, בהשוואה לכ- 173 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד, וכ- 151 אלף דולר ברבעון הקודם. הגידול בהוצאות הנהלה וכלליות בהשוואה לאשתקד נבע בעיקרו מהוצאות הקשורות עם הפיכתה של החברה לחברה ציבורית בינואר 2021.

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון לשנת 2021, הסתכם בסך של כ- 1.1 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי בסך כ- 976 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד, וכ- 750 אלף דולר ברבעון הקודם.

ההפסד לתקופה ברבעון הראשון לשנת 2021, הסתכם בסך של כ- 2.1 מיליון דולר, בהשוואה להפסד בסך של כ- 562 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד, וכ- 1.3 מיליון דולר ברבעון הקודם. ההפסד הושפע בעיקרו מהוצאות מימון, נטו בסך כ- 1.1 מיליון דולר אשר נבעו בעיקרן משיערוך הלוואה המירה, בקיזוז הכנסות מימון בגין שיערוך האופציה של Lallemand, תאגיד הענק הבינלאומי בתחום השמרים, במסגרת ההסכם עימו.

תזרים המזומנים נטו ששימש לפעילות שוטפת ברבעון הראשון לשנת 2021 הסתכם בסך של כ- 956 אלף דולר, בהשוואה לתזרים מזומנים נטו ששימש לפעילות שוטפת בסך כ- 822 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

סך המזומנים ושווי מזומנים נכון ל- 31 במרץ 2021 הסתכם בכ- 9.4 מיליון דולר, בהשוואה למזומנים ושווי מזומנים בסך של כ- 716 אלף דולר נכון ל- 31 בדצמבר 2020. בינואר 2021, השלימה החברה הנפקה ראשונה לציבור (IPO) של מניות וכתבי אופציה סחירים בבורסה לני"ע בת"א, תמורת כ- 30.5 מיליון ש"ח. בנוסף, גייסה החברה כ- 4.7 מיליון ש"ח מבעלי מניות קיימים, בתנאים זהים לתנאי ההנפקה. סה"כ, הסתכם היקף הגיוס בסך של כ- 11 מיליון דולר (כ- 35.2 מיליון ש"ח ברוטו, וכ- 10 מיליון דולר, כ- 31.7 מיליון ש"ח נטו).


אודות נקסטפרם טכנולוגיות

נקסטפרם טכנולוגיות, הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (נקפר(TASE:NXFR/ היא חברת פוד-טק העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של תחליפי חלבון ורכיבי תזונה חדשניים, פונקציונאליים וטבעוניים מבוססי שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO) למגוון שימושים לשוק המזון, תוספי התזונה ולשוק הצומח של תחליפי חלבון מן החי.

מוצר הדגל שמפתחת נקסטפרם הואProteVin™ , תחליף חלבון טבעוני, מבוסס שמרים, שהינו בעל ערך תזונתי הדומה לחלבון מהחי וטעם ניטרלי ללא טעמי לוואי המאפיינים חלבון צמחי. ProteVin™ מיועד למגוון הקטגוריות בשוק תחליפי החלבון הנאמד בכ- 13 מיליארד דולר עם צמיחה שנתית של כ- 10%, כולל שוק תחליפי בשר, תחליפי חלב ופורמולות אבקתיות לשוק התינוקות, לשוק ה- Well Being ולשוק הספורטאים. החברה נערכת למסחורו בארה"ב בשנת 2022.

מוצר נוסף בשלבי מכירות הינו ®Astaferm, נוגד חמצון חדשני מבוסס אסטקסנטין משמרים שנמכר בארה"ב מסוף 2020, בשיתוף פעולה עם מותגים ותיקים ומובילים בשוק תוספי המזון בארה"ב.

לחברה מוצרים נוספים אשר מוסחרו ל- Lallemand תאגיד הענק הבינלאומי בתחום השמרים.

לפרטים נוספים באתר החברה: www.nextferm.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il