TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

שיח מדווחת על זינוק של 43% בהכנסות


שיח שריד
שהסתכמו ב-11 מיליון ש"ח לעומת ההכנסות ברבעון המקביל אשתקד
הרווח המתואם צמח ב-33% והסתכם בכ-3.5 מיליון ש"ח, לעומת רווח מתואם של 2.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד;
לאחר תאריך המאזן חתמה שיח על הסכם מסגרת לייצוא של 2 טון קנאביס רפואי לאוסטרליה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים;
החברה מיישמת שיטות ותהליכי גידול ועיבוד להבטחת סטנדרט איכות חדש במוצריה, שיהיה מהגבוהים בעולם;
השיקה 3 מוצרים בקטגוריית T20 והחלה במכירת המוצרים ברשת Be, לראשונה באופן ישיר
יו"ר שיח מדיקל גרופ, ניר זיכלינסקי: "שיח הינה הראשונה מהחברות בענף הקנאביס הפועלת על מנת לאמץ מדיניות השקעה אחראית בתפיסת ה – ESG וזאת בהתאם לערכי החברה לשמירה על איכות הסביבה, קיימות, וממשל תאגידי"
מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "שיח מבצעת מהלך אסטרטגי בתחום איכות המוצרים שיבסס את מעמדה המוביל של החברה בשוק המקומי ויפתח בפנינו שווקי יעד נוספים והזדמנויות עסקיות רבות"
גבעת חן, 27 במאי 2021, שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם ויצואנית הקנאביס הרפואי הראשונה בישראל, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021 המשקפות צמיחה של 43.5% בהכנסות ל-11 מיליון שקל וגידול של 33% ברווח הנקי המתואם ל-3.5 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
במסגרת אסטרטגיית שיח לחיזוק מובילות החברה בשוק הישראלי ולהרחבת כניסתה לשווקי יצוא מרכזיים, החברה נמצאת בעיצומו של תהליך להבטחת סטנדרט איכות חדש במוצריה, שיהיה מהגבוהים בעולם. לצורך כך, החברה החלה ביישום שיטות ותהליכים במערך הגידול והעיבוד של הקנאביס המתבססים על טרימינג ידני וצפויים להימשך לאורך החודשים הקרובים. בהמשך למאמץ זה ולתוצריו האיכותיים, החברה השיקה שלושה מוצרים במיתוג חדש בקטגוריית מוצרי T20 המבוקשת ביותר בשוק הישראלי. השקת מוצר "קוש-דן", לצד המיתוג החדש של מוצרי תפרחות "תכלת" ו"בלאק", המבוססים כולם על זנים פרי פיתוח החברה, וכן השקתם הקרובה השנה של שתי סדרות שמנים חדשות, מציבים את שיח בעמדת מובילות. כחלק מהיערכות זו, שיח מוכרת את מוצריה בכלל בתי המרקחת בישראל המורשים במכירת קנאביס (כ-150) וכן החלה הרבעון במכירת המוצרים לרשת Be, לראשונה באופן ישיר.
במקביל, החברה מחזקת את פעילותה בשווקי היעד בחו"ל, בדגש על הסכם מסגרת לייצוא משמעותי של 2 טון קנאביס רפואי לאוסטרליה ממוצרי "קוש-דן", "תכלת", "בלאק" ועוד. הסכם זה נחתם לאחר מספר משלוחים מוצלחים ללקוח האוסטרלי ושיח קיבלה בימים אלו היתרי יצוא נוספים בהיקף של 380 ק"ג אשר עתידים להישלח בחודשים הקרובים לאוסטרליה. עוד בתחום הייצוא, במהלך הרבעון הושלם משלוח מסחרי ראשון לקפריסין של שמני הקנאביס המבוססים על חומרי גלם של החברה תחת המיזם המשותף עם פנאקסיה. שמנים אלו החלו להימכר ברבעון בצורה מסחרית גם ללקוחות הקצה בגרמניה.

תוצאות כספיות
ההכנסות ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו בכ-11.0 מיליון ש"ח, זינוק של כ-43% בהשוואה להכנסות של כ-7.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מצמיחה בפעילות העסקית ומכירות במסגרת האסדרה החדשה לצד השקת מוצרים חדשים ועסקאות לייצוא קנאביס מישראל.
הרווח הגולמי לפני השפעת שינויים בשווי הוגן של נכס ביולוגי הסתכם בכ-4.5 מיליון ש"ח (41% מההכנסות) קיטון של כ-14.7% ביחס לרווח גולמי לפני השפעת שינויים בשווי הוגן של נכס ביולוגי של 5.3 מיליון ש"ח (69% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח הגולמי ובשיעור הרווחיות ביחס לרבעון הראשון של 2020 נובע בין היתר מתמהיל מוצרים המבוססים על גידול עצמי, רכישה וייבוא וכן משינויים בפרוטוקול הגידול והעיבוד לצורך כוונת החברה להוביל את תחום מוצרי האיכות בשוק המקומי.
הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2021 עמד על 3.3 מיליון ש"ח, זינוק של 84.8% בהשוואה לרווח של 1.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הנקי הושפע בין היתר מהכנסות מימון בהיקף של 2.7 מיליון ש"ח הנובעות בעיקר משינוי שווי הוגן של נכסים פיננסיים.
הרווח המתואם ברבעון הראשון של 2021 (רווח בנטרול השפעת שינויים בשווי הוגן של נכס ביולוגי ותשלום מבוסס מניות) צמח ב-33% והסתכם בכ-3.5 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-2.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
יתרות המזומנים ושווי המזומנים של החברה ליום ה-31.3.2021 עומדות על כ-22 מיליון ש"ח.
יו"ר שיח מדיקל גרופ, ניר זיכלינסקי אמר: "שיח הינה הראשונה מהחברות בענף הקנאביס הפועלת על מנת לאמץ מדיניות השקעה אחראית בתפיסת ה-ESG וזאת בהתאם לערכי החברה לשמירה על איכות הסביבה, קיימות, וממשל תאגידי. אנו מעריכים כי מהלך זה יסייע לנו להיסחר בעתיד גם במסגרת מדדים רלוונטיים שיתגמלו חברות הפועלות בהתאם למדיניות ESG. לצד זאת אנו פועלים לחיזוק הנוכחות שלנו בשווקים גלובליים עם הסכם מסגרת לייצוא של 2 טון לאוסטרליה ויצוא לקפריסין וגרמניה. שיח תמשיך לפעול על מנת להגדיל את היקפי הייצוא ולהרחיב את מספר הלקוחות הגלובליים בשווקים השונים".
מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד אמר: "שיח מבצעת מהלך אסטרטגי בתחום איכות המוצרים שיבסס את מעמדה המוביל של החברה בשוק המקומי ויפתח בפנינו שווקי יעד נוספים והזדמנויות עסקיות רבות לשיתופי פעולה והרחבת הפעילות. מהלך זה, אשר ראשיתו בפעולות בהן נקטנו לראשונה הרבעון, מלווה בתהליכים פנימיים שאנו מבצעים במערכי הגידול והעיבוד שלנו וכן במהלכים מסחריים במערכי המכירות וההפצה. אנו מעריכים כי עיקר תרומת פעולות אלו תבוא לידי ביטוי במהלך המחצית השנייה של 2021, ותסייע לנו בשמירה על צמיחה דו ספרתית ב-2021 והמשך גידול ברווחיות. בנוסף, שיח מחזקת בהתמדה את פעילותה בשווקים הבינלאומיים ונהנתה הרבעון מאירועים משמעותיים גם בקרב פעילות החברות הבנות, אשר משתקפים בתוצאות החברה".

אודות שיח מדיקל גרופ
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-65%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל המובילה את השוק הבינלאומי בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח גנטי של צמח הקנאביס. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי. סדרת 'ניצן', מותג הבית של שיח מדיקל גרופ מובילה את השוק הישראלי באיכות וביעילות ולאחרונה שיח כבר ביצעה מספר משלוחי ייצוא מישראל למדינות ברחבי העולם.
כמו כן פועלת שיח להרחבת נוכחותה הגלובלית באמצעות חברות בנות במספר מדינות בעולם בהן יוון והולנד. לשיח תשתית רחבה באירופה הכוללת הקמת חוות גידול וכן מפעל ביוון. זאת לצד מספר שיתופי פעולה עם חברות מובילות בצפון אמריקה למכירת מוצרי החברה ושימוש בידע הגנטי של קבוצת שיח מדיקל גרופ לביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il