TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת הנדל"ן דורסל המתמחה בייזום ורכישה של נכסים מניבים מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2021


גבי בוגנים מנכל דורסל
מציגה צמיחה ברווח הנקי של כ- 6.3 מיליון ₪ המהווה גידול של 31% ברווח הנקי בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד
דורסל מדווחת על השקעה ראשונה בחו"ל, עם חתימה על הסכם לרכישת בניין משרדים בלונדון, בסמוך לשדה התעופה היתרו בהיקף כספי הנאמד בכ-88 מיליון ₪ ועל כניסה לתחום ההתחדשות העירונית בישראל.

חברת הנדל"ן דורסל המתמחה בייזום ורכישה של נכסים מניבים מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2021, החברה מציגה גידול של 31% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.
הרווח הנקי של החברה ברבעון עמד על 6.3 מיליון ₪ בהשוואה ל 4.8 מיליון ₪ לתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות החברה מדמי שכירות הסתכמו לסך של 14.3 מיליון ₪, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.
ה NOI (הכנסות משכירות, בניכוי עלויות תפעול הנכסים) הסתכם ב 11.6 מיליון ₪, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.
התזרים מהפעילות השוטפת, הסתכם ב 7.4 מיליון ₪, סכום המייצג גידול של כ- 2 מיליון ₪ ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
מר אייל בוגנים משנה למנכ"ל החברה ציין כי,
"אנחנו שמחים על התוצאות ברבעון הראשון של שנת 2021 השיפור ברווחיות הוא כתוצאה מקיטון משמעותי בהוצאות המימון, נטו, כתוצאה ממעבר לרווח בתיק נירות הערך של החברה בהשוואה להפסד בתיק נירות הערך בתקופה המקבילה אשתקד.

כפי שהערכנו עברנו את משבר הקורונה בצורה טובה , איכותם ואיתנותם של לקוחות החברה, באה לידי ביטוי בתוצאותיה הכספיות של החברה, החברה חידשה במהלך החודשים האחרונים הסכמי שכירות עם לקוחות גדולים.
כמו כן חתמנו על הסכם לרכישת בניין משרדים בלונדון סמוך לשדה התעופה היתרו שיהווה השקעה ראשונה מחוץ לישראל, אירועי השבועות האחרונים מדגישים את החשיבות של מהלך זה לטובת פיזור הסיכון.
בנוסף, כפי שדיווחנו, אנחנו נמצאים בתהליכי בדיקה של עסקאות בתחום ההתחדשות העירונית בשיתוף עם גורמים הפעילים בתחום זה, פעילויות חדשות אלו, מבוצעות במקביל לתחזוקה ופיתוח הנכסים הקיימים ושימור הלקוחות כולל אחוזי התפוסה הגבוהים בנכסים.
אנו גאים בתוצאות החברה ונמשיך לפעול במלוא המרץ להגדלת רווחיותה של החברה לטובת בעלי מניותיה".

אודות חברת דורסל
חברת דורסל, הוקמה בשנת 1995 על ידי גבי בוגנים המשמש כמנכ"ל החברה. החברה מתמחה בייזום, רכישה, פיתוח תכנון ובניה של נדל"ן מניב בישראל. לחברה בנייני משרדים בחיפה, בפארק המדע ביוקנעם, ברעננה, נתניה, פתח תקווה, אזור, אזור תעשיה צפוני לוד, יבנה, אזור ואשדוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il