TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Beyon3D השלימה גיוס הון ראשוני של כ- 41 מיליון שקל


המערכת הרובוטית שפיתחה החברה לייצור מוצרי בטון. צילום שי גרינברג
המהפכה הטכנולוגית בענף הבנייה מגיעה לבורסה בת"א. חברת Beyon3D, שהוקמה ב-2011, פיתחה מערכת רובוטית פורצת דרך המשלבת רכיבי חומרה, תוכנה וחומרים ייעודיים לייצור המוני של מוצרי בטון לענף הבנייה והתשתיות
רן ברמן, מנכ"ל Beyon3D: "היום החברה עשתה צעד משמעותי למימוש חזונה לשינוי ענף הבניה והדרך שבה בונים. בשנים הקרובות תוביל החברה טרנספורמציה של תהליכי ייצור מסורתיים באמצעות ייצור רובוטי פורץ דרך"



הבוקר דיווחה החברה כי השלימה בהצלחה גיוס הון ראשוני מהציבור (IPO) ובימים הקרובים יחלו מניות החברה להיסחר בבורסה בת"א. במסגרת ההנפקה שבוצעה במתכונת של הצעה לא אחידה, גייסה החברה סכום של כ-41 מיליון שקל בתמורה לני"ע של החברה בשווי של כ- 252 מיליון שקל (אחרי הכסף) ונטלו בה חלק גופים מוסדיים מובילים בשוק ההון הישראלי.

חברת ברק קפיטל חיתום, בשיתוף עם אקטיב חיתום, הובילה את ההנפקה שהתאפיינה בביקושי יתר וליוו אותה גם עוה"ד אלעד רשטיק, עמרי אורן ורז לנדאו ממשרד עו"ד איתן מהולל שדות וכן רו"ח טל נאור מ- Pwc.

רן ברמן, מנכ"ל Beyon3D, מסר בתגובה, "אנו מודים על האמון שקבלנו משוק ההון בהנפקת החברה. היום עשתה החברה צעד משמעותי למימוש חזונה לשינוי ענף הבניה והדרך שבה בונים. בשנים הקרובות תוביל החברה טרנספורמציה של תהליכי ייצור מסורתיים באמצעות מעבר לייצור רובוטי פורץ דרך".

הטכנולוגיה של Beyon3D מאפשרת ייצור תעשייתי מבוקר ומדויק של מגוון רחב של מוצרי בטון בזמני ייצור קצרים, במשאבי כוח אדם מצומצמים, בשטח יצור קטן באופן משמעותי בהשוואה לחלופות הקיימות כיום ובעלויות ייצור נמוכות באופן ניכר ממוצרים מקבילים בייצור המסורתי.

המודל העסקי של החברה מבוסס על הקמת חברות ומיזמים משותפים עם שחקנים מובילים בתעשייה העולמית לבניית והפעלה משותפת של מתקני ייצור ברחבי העולם. בשנת 2019 חתמה החברה על הסכם שותפות אסטרטגית להקמת 26 מפעלי ייצור עם חברת סימנט, שבבעלות מספנות ישראל. המפעל הראשון בארץ נמצא בשלבי הקמה מתקדמים וצפוי להתחיל לפעול במתחם נמל חיפה ברבעון הרביעי של 2021, לאחריו צפויים לקום עוד 25 מפעלים נוספים ברחבי העולם במהלך 8 השנים הקרובות.

בין בעלי המניות העיקריים של החברה נמנים רן ברמן המייסד והמנכ"ל, אלון מנדלסון סמנכ"ל הפיתוח העסקי, אחיו גיל מנדלסון ודניאל איוושה המכהן כיו"ר החברה.

בין הגופים שהשקיעו עד כה ב-Beyon3D: משפחת צ'אנג בעלים של הקונגלומרט Chow Tai Fook מהונג קונג, אמדיאן השקעות מקבוצת הנדל"ן Althafen שבגרמניה, קבוצת האחים נקש, מבעלי חברת אמפא, מלונות סטאי והרברט סמואל, משפחת פוגל מקבוצת מספנות ישראל, משפחת איוושה מבעלי פארק פלאזה מלונות, אירופה ומשפחת סהר, העוסקת ביהלומים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il