TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הבורסה לניירות ערך מדווחת על תוצאות הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2021


הבורסה לני"ע
הרווח הנקי לרבעון הראשון 2021 הסתכם ב- 9.7 מיליון שקלים, לעומת 10.2 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד
הכנסות הבורסה לרבעון הראשון 2021 הסתכמו בכ- 78.4 מיליון שקלים, קיטון של 3% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל 2020, אשר נבע בעיקרו מירידה במחזורי המסחר.

ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ- 24.6 מיליון שקלים ברבעון הראשון 2021, לעומת 28.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד הנובע מקיטון משירותים, בעיקר הכנסות ממסחר וסליקה.

הרבעון הראשון של 2021 כלל 33 הנפקות חדשות, מרביתן ממגזר ההייטק, הרבעון הגבוה ביותר במספר ההנפקות מאז שנת 1993.

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, אמר היום: "העלייה ברמת הוודאות הכלכלית וחזרתו ההדרגתית המבורכת של המשק לשגרה ברבעון הראשון בעקבות מבצע החיסונים, הביאו לגידול במספר ההנפקות של חברות חדשות בדגש על מגזר ההיי טק, במחזורי מסחר גבוהים ובעליות שערים בולטות במדדים המובילים. אנו שמחים מאוד על כך שהבורסה משקפת היום בצורה נכונה וטובה יותר מבעבר את הכלכלה הישראלית. נמשיך לעשות הכל על מנת שחברות ישראליות נוספות, בדגש על חברות טכנולוגיה גדולות, יצטרפו לבורסה בתל אביב ושנראה משקיעים רבים יותר מקרב הציבור הישראלי שיוכלו להיות חלק מהצלחת הכלכלה הישראלית באמצעות הבורסה בתל אביב."
תל אביב, 24 במאי, 2021 - הבורסה לניירות ערך בתל-אביב (ת"א: ברסה) מדווחת היום על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של השנה שהסתיים ביום 31.3.2021:
להלן עיקרי התוצאות:
ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכמו לסך של כ- 78.4 מיליון שקלים לעומת הכנסות ברבעון המקביל אשתקד בסך של כ- 81.2 מיליון שקלים, קיטון בשיעור של כ- 3%. הקיטון נובע בעיקר מהכנסות מסחר וסליקה שרשמו קיטון של 14% לסכום של 34.1 מיליון שקלים. עיקר הקיטון בהכנסות אלו נבע מירידה במחזורי המסחר במניות, באג"ח תאגידיות ובסליקת קרנות נאמנות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אשר היו גבוהים יחסית, בעיקר בשל התפרצות נגיף הקורונה והתנודתיות שבאה בעקבותיה בשווקים הפיננסיים.
הירידה בהכנסות הנובעת מקיטון במחזורי המסחר, קוזזה חלקית מהעלייה בהכנסות. עליה של 10% נרשמה בדמי רישום ואגרות לסכום של 16.4 מיליון שקלים, שנבעה מריבוי תשקיפים. גידול של 9% נרשם בהכנסות הפצת מידע ושירותי קישוריות שהסתכמו בסך של כ- 15.1 מיליון שקל.

ההוצאות ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכמו לסך של כ- 65.7 מיליון שקלים לעומת עלויות בסך של כ- 63.6 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, גידול בשיעור של כ-3%. הגידול בעלויות נובע בעיקר מהוצאות בגין הטבות לעובדים כתוצאה מעדכוני שכר ומגידול בהוצאות פחת בגין פרויקטים שהופעלו בין התקופות.
הכנסות מימון, נטו ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכמו לסך של כ- 0.1 מיליון שקלים לעומת הוצאות מימון, נטו ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכמו בסך של כ- 4.4 מיליון שקלים. המעבר להכנסות מימון ברבעון נובע מתשואה חיובית בשיעור של כ- 0.02% על השקעות החברה באיגרות חוב של ממשלת ישראל המנוהלות בתיקי ניירות ערך סחירים, לעומת תשואה שלילית בשיעור של כ- 2.1% ברבעון המקביל אשתקד, לאור השלכותיה של התפרצות נגיף הקורונה על המסחר בבורסה וירידה במחירי ניירות הערך.
הרווח ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם לסך של כ- 9.7 מיליון שקלים לעומת סך של כ- 10.2 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, קיטון בשיעור של כ- 6%. הקיטון ברווח נבע מקיטון בהכנסות משירותים, בעיקר בהכנסות ממסחר וסליקה ומגידול בהוצאות שקוזזו בחלקם ממעבר להכנסות מימון כמפורט לעיל.
ה- EBITDAהמתואם ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם לסך של כ- 24.6 מיליון שקלים לעומת סך של כ- 28.9 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, קיטון בשיעור של כ- 15%, הנובע מקיטון בהכנסות משירותים, בעיקר ממסחר וסליקה ומגידול בעלויות, בעיקר עלויות הטבות לעובדים.
הרווח המתואם ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם לסך של כ- 9.9 מיליון שקלים לעומת סך של כ- 10.6 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, קיטון בשיעור של כ- 7%, הנובע בעיקר מקיטון בהכנסות משירותים, בעיקר ממסחר וסליקה, מגידול בעלויות, בעיקר עלויות הטבות לעובדים והוצאות פחת שקוזזו ברובם ממעבר להכנסות מימון.
בבורסה מציינים כי הצלחת מבצע החיסונים לצד יציאה של המשק מהמשבר וירידה בשיעור האבטלה, השתקפה היטב בבורסה. נתוני הרבעון מצביעים על גידול במספר ההנפקות של חברות חדשות בדגש על מגזר ההיי טק, במחזורי מסחר גבוהים ובעליות שערים בולטות במדדים המובילים. קצב גידול ההנפקות התגבר במהלך הרבעון הראשון עם 33 IPO's, שגייסו כ- 3.1 מיליארד שקל. מרבית המנפיקות היו ממגזר ההייטק, וסך ההנפקות הראשוניות היה גדול מכל ההנפקות שהיו בשנת 2020 והינו הרבעון הגבוה ביותר במספר ההנפקות מאז שנת 1993. מאז סוף הרבעון הראשון ועד היום הצטרפו לבורסה 9 חברות חדשות וסה"כ מתחילת שנת 2020 הצטרפו לבורסה 73 חברות חדשות. נכון למועד הדיווח מספר החברות שמניותיהן רשומות למסחר בבורסה הסתכם ל- 490.

בנוסף, יצוין כי בחודש אפריל האחרון התקשרה הבורסה עם איחוד האמירויות להשכרת קומה בבניין הבורסה ברחוב אחוזת בית, אשר ישמש כשגרירות, וצפוי להתחיל לפעול בשבועות הקרובים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il