TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מהדרין מפרסמת את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2021


מהדרין
הכנסות מהדרין הסתכמו ב-411.1 מיליון שקל. גידול של 24% ברווח התפעולי שהסתכם ב-51.7 מיליון שקל. זינוק של 69% ברווח הנקי לכ-47.6 מיליון שקל
כחלק מאסטרטגיית מהדרין להרחבת הפעילות הבינלאומית, הודיעה לאחרונה על הקמת חברה במרוקו לגידול אבוקדו

חברת מהדרין, תאגיד העיבוד החקלאי ויצואנית הפרי הגדולה בישראל, מפרסמת את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2021.
אסטרטגיה עסקית חדשה
בשנת 2020 החברה ערכה בחינה מחודשת של תוכניתה האסטרטגית בהתאם להתפתחויות בשווקים לכל אורך שרשרת הערך בהם פועלת החברה. בהתאם לאסטרטגיה העסקית המעודכנת, בכוונת מהדרין למצות את כל הכמות של פרי ישראלי שהיא יכולה למכור, תוך הגדלת פעילותה הבינלאומית בפרי ממקורות אחרים. הגדלת הפעילות צפויה להיעשות הן בסחר של פרי והן כמגדל בחו"ל. בכוונת החברה יהיה לשים דגש על הגדלת הכמויות מאזור חצי הכדור הדרומי על מנת להרחיב את חלונות הזמן בהם היא משווקת ללקוחותיה. מהדרין תוכל בדרך זו לשרת יותר לקוחות, בהיקפים גדולים יותר, וברמת שירות גבוהה יותר ותהיה ערוכה לגידולים הצפויים להגיע מהמקורות החקלאיים החדשים שלה.
כחלק מהאסטרטגיה העסקית, מהדרין חתמה על הסכם להקמת חברה משותפת בשליטתה לגידול אבוקדו במרוקו שיאפשר להגדיל את פעילותה הבינלאומית של מהדרין, להגדיל את כמויות הפרי, הנחשב לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה, ולהרחיב את אספקת הפרי ללקוחותיה הגדולים באירופה.

ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2021 הסתכמו בכ-411.1 מיליון שקל – קיטון של 11% בהשוואה להכנסות של 463.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות נובעת מירידה ביבולים של החקלאות הישראלית שהשפעתה על החברה הינה בהיקף של כ- 16 אלפי טון, אשר קוזזה בעליית מחירים ממוצעת של כ-9%.
שיפור ניכר ברווח וברווחיות
שיפור של 21% ברווח הגולמי של מהדרין ברבעון הראשון לשנת 2021 לכ-57.8 מיליון שקל (14% מההכנסות) לעומת רווח גולמי של 47.8 מיליון שקל (10.3% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. השיפור החד ברווח הגולמי ובשיעור הרווחיות הגולמית נובע מעליית מחירי המכירה, קיטון בהוצאות הקבועות, שיפור בשערי מט"ח (בעיקר האירו והליש"ט) בתחום החקלאות וכן מירידה בהוצאות הקבועות התחום הקירור.
ה-EBITDA ברבעון הראשון בשנת 2021 הסתכם ב-64.5 מיליון שקל – גידול של 14% בהשוואה ל-EBITDA של כ-56.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי זינק ב- 69% ברבעון הראשון והסתכם לסך של כ- 47.4 מיליון שקל, אודות לשיפור ברווח הגולמי ובשיעור הרווחיות הגולמית ולקיטון בהוצאות המימון.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון צמח לכ- 87.4 מיליון שקל.
סך ההון של החברה, נכון לסוף הרבעון הראשון לשנת 2021, הסתכם לכ-604.8 מיליון שקל.

אודות מהדרין:
מהדרין הינה יצואנית הפרי הגדולה בישראל. החברה פועלת בתחום החקלאות, המהווה את עיקר פעילותה וכולל עיבוד פרדסים ומטעי פרי ואחזקתם, וכן בתחום בתי הקירור, בו היא מספקת שירותי אחזון בצינון של פירות, ירקות, מוצרי חלב ומוצרים בהקפאה. לחברה שני תחומי פעילות נוספים: תחום נכסים מניבים, בו היא מחזיקה שטחים ומבנים לצורך השכרתם ללקוחות שונים בשטח של כ-44,500 מ"ר, רובו המכריע לשימוש הקבוצה; וכן תחום המים, בו הקבוצה מספקת לפרדסים שבבעלותה וללקוחות חיצוניים מים להשקיה שנשאבים מבארות החברה וממקורות מים חיצוניים. בעלי המניות הגדולים בחברה הם דסק"ש (44.48%) ובנימין ברון (20%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il