TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ארגו השלימה הנפקה ראשונה לציבור: גייסה כ-216 מיליון שקל לפי שווי של כ-1.27 מיליארד שקל


ארגו
החברה נהנתה מביקושי יתר בהיקף של כ-564 מיליון שקל - פי 2.6 מהיקף ההנפקה; בעלי המניות הקיימים, ביניהם קרן הגידור ספרה, רכשו מניות בהנפקה בכ-35 מיליון שקל (כ-18% מהיקף הגיוס)
על פי השווי בהנפקה, החברה צפויה להיכנס למדד תל אביב 125 במסלול המהיר

ארגו, העוסקת ברכישה, ניהול והשבחה של מבני מגורים במגזר "מגורי האיכות" (מבנים לשימור במרכזי ערים) בגרמניה, השלימה הנפקה ראשונה לציבור. החברה גייסה כ-216 מיליון שקל לפי שווי של כ-1.27 מיליארד שקל, ונהנתה מביקושי יתר בהיקף של כ-564 מיליון שקל - פי 2.6 מהיקף ההנפקה. בעלי המניות הקיימים, ביניהם קרן הגידור ספרה, רכשו מניות בהנפקה בהיקף של כ-35 מיליון שקל (כ-18% מהיקף הגיוס).

ארגו מכרה כ-3.1 מיליון מניות, המהוות כ-20% ממניות החברה, לפי מחיר של כ-70 שקל למניה. המסחר במניה צפוי להתחיל בשבוע הבא לאחר חג השבועות.

בין בעלי המניות של החברה טרם ההנפקה ניתן למנות את הפניקס (19.4%), כלל ביטוח (19.4%%), קרן הגידור ספרה (8.5%), וארקין אחזקות (6.6%) [שיעורי האחזקה המצויינים הינם לאחר ההנפקה].

הנהלת החברה הכוללת את גל טננבאום ואופיר רחמים מחזיקה לאחר ההנפקה בכ-11.5% מהון החברה, והינה בעלת ניסיון של מעל ל-17 שנה בתחום הנדל"ן בגרמניה (לשעבר המנכ"לים המשותפים של בראק אן.וי. ממועד הקמתה ב-2005 ועד 2018).

יוסי דורי, מנכ"ל כנף ומנהל חטיבת ההשקעות בכלל ביטוח ופיננסים מסר: "אנחנו שמחים ומברכים על השותפות עם ארגו וצוות היזמים. כלל השקיעה בארגו בכמה הזדמנויות בשנים האחרונות מתוך מטרה להגדיל חשיפה לנדל"ן למגורים באזורים אטרקטיביים באירופה, ואמונה גדולה בצוות שמוביל את החברה. כלל ממשיכה לפעול למציאת הזדמנויות ושותפויות מסוג אלו, אין ספק שההנפקה המוצלחת מניבה תשואה אטרקטיבית לחוסכים שלנו."


חגי שרייבר, משנה למנכ"ל ומנהל ההשקעות הראשי בהפניקס חברה לביטוח מסר: "ארגו היא דוגמא נוספת לשיתוף פעולה של הפניקס עם יזמים מהמעלה הראשונה שלקחו מזומן והפכו אותו בזמן קצר לחברה צומחת וריווחית. אני רוצה להודות לגל ואופיר על העבודה הקשה, המיקצועיות והשקיפות המלאה. ההנפקה היא רק ציון דרך אחד המעיד על בשלות במסע המשותף".

ארגו החלה את פעילותה ב- 2018 ועוסקת ברכישה, השכרה, ניהול והשבחה של מבני מגורים בערים לייפציג, דרזדן ומגדבורג ובפיתוח והסבה של שטחי משרדים בברלין. ערים אלה נהנות ממגמות כלכליות ודמוגרפיות חיוביות ארוכות טווח וכנגזרת מכך, מעודפי ביקוש מבניים ומגמת עליית מחירים יציבה. שוק הנדל"ן למגורים בגרמניה, בעיקר בערים הגדולות, נהנה מביקושים ערים ארוכי טווח תודות למגמת אורבניזציה חזקה - גידול אוכלוסין בערים הגדולות כתוצאה ממעבר אל המרכזים העסקיים והתרבותיים בעיקר של צעירים בעקבות מקומות תעסוקה וכתוצאה מהגירה אל גרמניה בעיקר של מהגרי עבודה מדרום וממזרח אירופה.

ערי הפעילות בהן פועלת ארגו מתאפיינות בצמיחה כלכלית ודמוגרפית גבוהה וארוכת טווח ומדורגות גבוה מאוד במחקרי השוק השונים. לייפציג אחת מעשר הערים הצומחות באירופה (ומדורגת ראשונה בגרמניה) עם גידול אוכלוסיה צפוי של 10.5% בעשר השנים הקרובות ודרזדן מדורגת בין 25 הערים הצומחות באירופה (הרביעית בגרמניה) עם גידול אוכלוסיה צפוי של 7.7% בעשר השנים הקרובות.

לאורך שנות פעילותה מציגה החברה צמיחת שכ"ד מנכסים זהים בטווח של 7%-9%, כאשר נתונים אלה גבוהים משמעותית ביחס לחברות מגורים בדאקס בשל העובדה, כי בנכסי החברה קיים פער של 46% בין שכ"ד למ"ר בהשכרות החדשות בהשוואה לשכ"ד "בחוזים ישנים". בנוסף, החברה אינה מחזיקה במבני דיור סוציאלי ונכסי החברה הינם באזורים אורבניים, מרכזיים ואטרקטיביים. אסטרטגיית הרכישות של החברה מבוססת על רכישת נכסים בודדים במספר רב של עסקאות קטנות. החברה פיתחה מומחיות רבה באיתור נכסים עם פוטנציאל השבחה משמעותי. כל המבנים של החברה אינם כפופים למגבלות שכ"ד ספציפיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il