TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Wix רוכשת את Rise.ai הישראלית‎


Wix.com
מרחיבה את פלטפורמת המסחר המקוון: רכישת החברה תספק לבעלי חנויות אונליין שנבנו באמצעות Wix כלים נוספים לחיזוק הקשר עם לקוחותיהם ותסייע להם לבנות עימם מערכות יחסים ארוכות טווח
ניו יורק, 5 במאי 2021. Wix, המובילה בפלטפורמת בניית אתרים וכלים לניהול העסק אונליין, הודיעה היום על רכישת חברת Rise.ai הישראלית, שמספקת שוברי מתנה ופתרונות ליצירת מערכת יחסים מתמשכת בין בעלי חנויות אונליין ללקוחותיהם.

הרכישה נועדה לחזק את היכולות הקיימות בפלטפורמת ה-eCommerce של Wix ולספק פתרון מלא לבעלי עסקים מקוונים ביצירת קשר חוזר עם לקוחותיהם. זאת, באמצעות כלים כמו שוברי מתנה וכרטיסי שי, מועדוני לקוחות ותוכניות תגמול, שיסייעו לבעלי העסקים להגדיל את ההכנסות מלקוחות ולעודד רכישות חוזרות. עובדי Rise.ai ישתלבו בWix- ויצטרפו לקבוצת ה-eCommerce של החברה.

פלטפורמת ה-eCommerce של Wix מאפשרת לבעלי עסקים מכל הסוגים, כולל חנויות מקוונות, נותני שירותים, מסעדות, חברות אירועים ורבים אחרים לבנות, לנהל ולהצמיח את העסק שלהם, ולמכור מוצרים באופן מקוון או פיזי. באמצעות Wix, בעלי עסקים יכולים למכור בכמה ערוצי מכירה, ביניהם בחנויות אונליין, באמצעות המובייל, דרך שירותי מדיה חברתית, בשווקים מקוונים (Online Marketplaces) ובנקודות מכירה בחנויות. כמו כן, היא מאפשרת ניהול ומעקב אחר מלאים והזמנות, גביית תשלומים, וכלים לשיווק המותג.

במהלך שנת 2020 סלקו משתמשי Wix יותר מ-5.4 מיליארד דולר בעסקאות מקוונות שנעשו באמצעות הפלטפורמה שלה - גידול של 126% בהשוואה לשנת 2019. כלל בעלי העסקים שמשתמשים ב-Wix eCommerce נהנו מגידול של 140% בשנה במכירות בשנת 2020, בהשוואה לשנת 2019

אריק פרץ, מנהלWix eCommerce : "אנחנו נרגשים לקבל אלינו את צוות Rise.ai, שמביא עמו מומחיות ויכולות חדשות לצוות. הכלים הנוספים שנספק לבעלי עסקים יסייעו להם להגדיל את הכנסותיהם מלקוחות לאורך זמן, ולהעצים את הרווחיות והיעילות של העסק שלהם. הפתרון של Rise.ai נחשב לטוב ביותר בשוק, והאינטגרציה עם המוצר שלהם תספק למשתמשי Wix כלים נוחים ליצירת קשר עם לקוחותיהם, ובסופו של דבר להגברת הנאמנות לעסק ולגידול בהכנסות".

יאיר מירון, מייסד ומנכ"לRise.ai : "יצירת קשר אפקטיבית ושימור לקוחות נמצאים בראש סדר העדיפויות של עסקים ברחבי העולם, מאחר ועלויות הרכישה של משתמשים חדשים ממשיכות לעלות. מאז הקמת החברה, סיפקנו לעשרות אלפי מותגים פתרונות לגידול בנאמנות לקוחות ולהידוק הקשר עמם, וכך סייענו להם לצמוח. אנחנו שמחים להצטרף ל-Wix כדי להביא את Rise.ai למאות אלפי חנויות מקוונות ברחבי העולם, ולעזור להן להצליח".

הפתרון של Rise.ai עונה על אחת מבין הבקשות החוזרות של בעלי עסקים המשתמשים ב-Wix eCommerce. הוא יהיה זמין לכל בעלי העסקים שמשתמשים ב-Wix, בכל המדינות והמטבעות הנתמכים כיום בפלטפורמה.

אודות Wix
Wix הינה פלטפורמה גלובלית מובילה לבניית אתרים ולניהול העסק אונליין, עם יותר מ-200 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. Wix נוסדה על התפיסה כי רשת האינטרנט צריכה להיות נגישה לכל כדי לפתח, ליצור ולשתף תוכן. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, מאפשרת Wix למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. מטה חברת Wix ממוקם בתל אביב ולחברה סניפים נוספים בבאר שבע, חיפה, ברלין, סן פרנסיסקו, ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס, דנוור, סידר רפידס, פיניקס, אוסטין, סאו פאולו, ונקובר, וילנה, לבוב, קייב, ניפרו, דבלין, טוקיו, סינגפור ולונדון. החברה מעסיקה יותר מ-5,000 עובדים בעולם, מתוכם כ-2,700 בסניפיה בישראל.

אודות :Rise.ai
Rise.ai הוקמה בשנת 2015 ומספקת טכנולוגיה לעסקים לבניית תוכניות נאמנות ושוברי מתנה וזיכויים עבור המותגים. מוצרי החברה מאפשרים לעסקים לנהל את מערכת היחסים עם הלקוחות באמצעות כלים כמו כרטיסי שי, כרטיסי מועדון, תוכניות תגמולים והפניות. החברה זוכה לאמונם של מותגים, סוכנויות מסחר אלקטרוני ושל פלטפורמות ה-D2C (היישר לצרכן) הגדולות בעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il