TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת הביטוח הראל ממשיכה את המהפכה הדיגיטלית ובחרה בשירותי הענן של אמזון ווב סרוויס AWS


טל כהן סמכל טכנולוגיות בהראל, צילום: רוני פרל
חברת הביטוח הראל בחרה בשירותי הענן של אמזון ווב סרוויס AWS על מנת להוביל טרנספורמציה דיגיטלית, לשפר את האבטחה ולספק שירותים דיגיטליים חדשים
חברת הביטוח הראל בחרה בשירותי הענן של חברת אמזון ווב סרוויס Amazon Web Services (AWS) על מנת להניע את הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה. הראל תעביר יישומים ועומסי עבודה קריטיים לאמזון ווב סרוויס (AWS) מה שיאפשר להראל לשפר את היעילות התפעולית, לחדש מהר יותר וליצור שירותי ביטוח דיגיטלי מותאמים אישית יותר, על ידי הפעלת רוב היישומים הדיגיטליים שלה ואבטחת המידע בענן המוביל בעולם, הראל יכולה להציע סביבת עבודה בטוחה יותר, בעלת ביצועים גבוהים יותר עבור סוכניה, עובדיה ולקוחותיה.

המעבר לאמזון ווב סרוויס AWS מאפשר להראל ביטוח לשפר את חוויית המשתמש הן עבור הסוכנים והן עבור הלקוחות במגוון שירותי ביטוח דיגיטלי. הראל ביטוח תשתמש ב- Amazon Cloud Front בכדי לספק יישומיים דיגיטליים למיליוני משתמשים ברחבי ישראל, שירות זה מאפשר להראל ביטוח לשפר את אבטחת המידע ואת חוויית הלקוח, כמו כן להאיץ את הביצועים של יישומי מפתח בשיעור של מעל 75%. הראל היא חברת הביטוח הראשונה בישראל המעניקה ללקוחות חוויה דיגיטלית ייחודית ומשופרת ואמזון ווב סרוויס AWS תספק עבורה את התשתית לכך. בין השירותים הללו נכלל סילוק מיידי של תביעות בריאותיות ותביעות רכב, המצמצם את הצורך בהתערבות ידנית בהגשת התביעה. הראל תציעה בין היתר גם פורטל רופאים, אשר יאפשר בדיקה מהירה של הזכאות, ולהגיש ולהסדיר תביעות בשם המטופלים, ובכך בעצם להקל על ההליך בהגשת תביעות כאלה מהלקוח.

הבחירה של הראל, בשירותי הענן של אמזון ווב סרוויס AWS היא כחלק ממהפכת הטרנספורמציה הדיגיטלית שהראל עוברת בשנים האחרונות למען שיפור חווית הלקוח. בהתאם הראל הטמיעה באמצעות אמזון תהליכי אינטגרציה ופריסה רציפה (CI/CD) לרבות פריסת השירותים הדיגיטליים שלה באמצעות ארכיטקטורת מיקרו-שירותים, על בסיס שירות Elastic Kubernetes Service (EKS) של אמזון ווב סרוויס AWS. השימוש ב EKS ובשירותים מנוהלים אחרים של אמזון ווב סרוויס AWS מאפשר להראל ביטוח לבנות במהירות שירותים דיגיטליים ויישומי לקוחות חדשים, למקד את מאמציה במה שחשוב לסוכנים ולמבוטחים ולהגיב מהר יותר לצרכים שלהם.

אייל אפרת, מנכ"ל הראל המשמר מחשבים,הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "חברת הראל פועלת רבות במעבר לשימוש בטכנולוגיות הענן בכדי לשפר ,ליעל ולקצר תהליכי עבודה וזמני תגובה ללקוחות וסוכנים. במסגרת זו העבירה הראל יישומים לענן של אמזון ווב סרוויס (AWS)".


טל כהן, סמנכ"ל טכנולוגיות דיגיטל בהראל המשמר מחשבים, הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים : "המטרה העיקרית של הראל היא לשמור ולחזק את מעמדה כחברת הביטוח הגדולה והמובילה בישראל. בהתאם בחרנו לעבוד עם אמזון ווב סרוויס (AWS) למען השגת יעודנו. בשוק כה תחרותי, אנו רותמים את מלוא יכולות הענן של אמזון ווב סרוויס (AWS) כדי להעביר את סביבת העבודה שלנו לענן, זאת במטרה להמשיך ולשפר את חוויית המשתמש של הלקוחות, הסוכנים והעובדים שלנו, לרבות מתן מענה לצרכים המתפתחים ללא הרף, תוך הבטחת יציבות, אמינות, אג'יליות וקלות השימוש, זאת במקביל לשמירה על הרמות הגבוהות ביותר של עמידה בדרישות אבטחה ופרטיות".

"הענן מחולל שינוי בענף הביטוח, בזמן שארגונים מחפשים אחר דרכים חדשות להעצים את חוויות הלקוח ולנהל את כלל פעולות הארגון שלהם בצורה יעילה ואפקטיבית יותר", אמר הראל יפהר, מנהל Amazon Web Services בישראל. "הראל ביטוח הבינה את היתרונות של הענן ומאמצת טכנולוגיות חדשניות ומובילות למען לקוחותיה. המומחיות שלנו בשוק הביטוח מבוססת על שיתוף פעולה רב-שנים עם חברות גלובליות, וביחד עם היצע שירותי הענן הרחב שלנו, היא תעמיד לרשות הראל את הידע הנדרש לביצוע הטרנספורמציה. אנו מצפים בשמחה למסע הזה עם הראל ביטוח לעבר עתיד יישומי הביטוח".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il