TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת Commit מבצעת פרויקט העברת דטה סנטר ביינות ביתן המוערך במאות אלפי שקלים


דימה טאטור, מנהל ומומחה הסייבר של Commit. צילום: יח"צ
חברת Commit, חברת שירותי טכנולוגיה עולמית עם משרדים בניו יורק, ישראל ואירופה, משלימה פרויקט העברת דטה סנטר ברשת הקמעונאות המובילה יינות ביתן. במהלך הפרויקט הועברו מאות שרתים מהדטה סנטר הפרטי לדטה סנטר של חברת סלקום, ללא פגיעה בפעילות השוטפת ובזמינות הסניפים (Zero Down-Time). הפרויקט, שארך כארבעה חודשים והסתיים לאחרונה, נאמד במאות אלפי שקלים
הפרויקט ישרת את 166 סניפי הרשת, ומאות אלפי המשתמשים, הכוללים את עובדי הרשת ואת כלל לקוחות יינות ביתן. עשרות מומחי חברת Commit נבחרו על ידי רשת יינות ביתן, על מנת לבנות פתרון אופטימלי ומותאם במיוחד לצרכים המיוחדים של רשת קמעונאית ולעמוד בעומסים בפעילות האון ליין שנוצרו בעקבות הקורונה.

חברת Commit אפשרה מעבר של הדטה סנטר ללא פגיעה בפעילות השוטפת על ידי יצירת דטה סנטר נוסף במקום החדש, תוך יצירת Geo-Clustering לתקופת המעבר. במהלכו, חוברו מאות הסניפים ואתרי החברה לעבודה מקבילה מול שני הדטה סנטר כך שנוצרה קלסטזרציה של שני דטה סנטרים.

יורי ארוס, מנהל תחום תשתיות מערכות מידע של יינות ביתן אמר כי: "ביינות ביתן קיימת חשיבות עליונה להמשיך לפעול בזמינות מלאה לטובת לקוחותנו, מבלי לפגוע בשטף ההכנסות, במקביל לביצוע פרויקט טכנולוגי נרחב מעין זה. בחרנו ב- Commit בשל הניסיון הרב של החברה בבנייה והעברה של דטה סנטרים, ובשל יכולתה לספק מענה לאתגרי הפרויקט. ניסיון וידע אלו סיפקו לנו את היכולת לעמוד בלוחות הזמנים ובתקציב של הפרויקט ולהמשיך לשרת את לקוחותנו באופן שוטף".

דימה טאטור, מנהל תחום אבטחת מידע ומומחה הסייבר של Commit אמר כי: "רשת יינות ביתן דוגלת במצוינות טכנולוגית, הן בסניפי הרשת והן בפעילות און-ליין, על מנת לספק ללקוחותיה חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר. פרויקט העברת הדטה סנטר בזמינות מלאה כלל תכנון מקיף וביצוע בשלבים מובנים, שאפשר ליינות ביתן להמשיך לספק שירות ללא הפרעה במהלך הפרויקט כולו. אנו שמחים על בחירתה בנו ומשוכנעים כי הפרויקט יאפשר לה להמשיך ולייעל את פעילותה".

אודות Commit
Commit היא חברת שירותי טכנולוגיה עולמית עם משרדים בניו יורק, ישראל ואירופה. החברה הוקמה בשנת 2005 ומונה כ -500 מומחי חדשנות רב תחומית המשרתים מגוון רחב של חברות החל מסטארטאפים קטנים ועד חברות מוצר וארגונים גדולים במספר מגזרים עסקיים.
Commit מתמחה בטכנולוגיות ויישומים מתקדמים עם מתודולוגיות ייעודיות בתחום התוכנה SaaS IoT, Data, Cloud, Cyber ועוד. החברה מציעה פתרונות טכנולוגיים חדשניים מקצה לקצה על ידי פיתוח תוכנות מותאמות אישית ופלטפורמות IoT עבור לקוחות המעוניינים לבנות את המוצר הבא שלהם.

החברה פועלת כמרכז חדשנות (Innovation Center) וכזרוע הפיתוח והמצוינות עבור לקוחותיה, ומסייעת בהפיכת חזון הטכנולוגיה של לקוחותיה למוצרים איכותיים, תוך הפחתת עלויות ושיפור זמן הייצור לשוק.

מאז הקמתה ב- 2005, Commit הובילה קרוב ל- 1,200 פרויקטי מחשוב ופיתוח עבור יותר מ- 1,000 ארגונים בישראל ובעולם, והיתה שותפה גאה בקידום הטכנולוגיות החדשניות ביותר שראו אור בשנים האחרונות, עבור חברות כמו Maytronics, Sapiens, Unitronics, Watergen ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il