TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

רכישה אסטרטגית לטלרד נטוורקס


מוטי אלמליח - קרדיט צילום נועם גולדשטיין
החברה התקשרה בהסכם לרכישת פעילות חברת WaveIP העוסקת בתחום הפתרונות האלחוטיים בפס רחב
תמורת הרכישה מסתכמת ב-3 מיליון דולר, לצד תשלומים נוספים מבוססי עמידה ביעדים
הרכישה הינה בהתאם לחזון של טלרד להמשיך ולהוביל בחזית המוצרים והשירותים למפעילי טלקום ו- ISP בעולם

מוטי אלמליח, מנכ"ל טלרד: "הרכישה הינה חלק ממהלך אסטרטגי להגדלת פוטנציאל הצמיחה של טלרד נטוורקס לאור הסינרגיה עם מוצרי ה BWA של החברה המנגישים אינטרנט לאיזורים כפריים ומרוחקים בעולם, באמצעות חיבור אתרי הסלולר ואספקת שירותי אפליקציות וידיאו ודאטה לעסקים וללקוחות פרטיים. רכישה זו מצרפת לחברה פלטפורמה טכנולוגית חדשנית המרחיבה את פורפוליו המוצרים הקיימים עבור מפעילי ISP וטלקום בעולם באמצעות המוצרים והפתרונות האלחוטיים המובילים של חברת WaveIP. כחלק מרכישה זו אנו צופים מכירות חדשות לספקי תשתיות תקשורת ואינטרנט קיימים ופוטנציאליים בעולם. יכולות הפיתוח המיוחדות של החברה הנרכשת יאפשרו לטלרד לפתח את הדורות הבאים של הטכנולוגיה בתחום ה-Fix Wireless, Wifi 6 ,LTE 5G ועוד, למפעילי תקשורת בעולם.
אנו ממשיכים לבחון כל העת רכישות אסטרטגיות, כחלק מתוכנית הצמיחה של החברה שיאפשרו להרחיב את סל המוצרים והשירותים ללקוחותינו וזאת בהתאם לחזון שנקבע בדירקטוריון החברה להרחבת הפעילות וההובלה הטכנולוגית בכל מגזרי הפעילות של החברה בארץ ובעולם".

אלי אביבי, מנכ"ל WaveIP: "אני גאה להצטרף לקבוצת טלרד, מובילה עולמית בתחומי התקשורת, ולשלב את הפתרונות המובילים של WaveIP בתוך חברת טלרד במהלך שיהווה סינרגיה חזקה לפתרונות תקשורת מובילים ולמוצרי הדור הבא. רכישה זו משלבת את נקודות החוזק הטכנולוגיות שלנו עם נקודות החוזק של טלרד ותהווה מנוף אדיר ללקוחות הנוכחיים ולקהל לקוחות פוטנציאלי רב".

חברת טלרד, מעדכנת כי התקשרה בהסכם לרכישת פעילות חברת WaveIP, חברה ישראלית מובילה טכנולוגית בתחום פתרונות אלחוטיים בפס רחב, תמורת 3 מיליון דולר. מאז הקמתה לפני כשני עשורים נחשבת WaveIP, תחת ניהולו של אלי אביבי, למובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה, המאפשרת קישוריות פס רחב לאזורים בהם תשתיות התקשורת הקווית אינן עונות על צרכי הלקוחות. מוצרי החברה משרתים מאות ספקי תקשורת וספקיות אינטרנט ברחבי העולם. מוצרי החברה כוללים מנגנוני דחיית הפרעות ייחודיים, קיבולת גבוהה וחסינות לרעש המאפשרים אמינות גבוהה.

בהתאם להסכם, טלרד תשלם סך של 1.5 מיליון דולר נוספים, אשר ישולמו בארבעה תשלומים שנתיים לאחר השלמת העסקה, בכפוף לתנאים מסחריים מצטברים שהוסכמו בין הצדדים. וכן תשלם כ-1.5 מיליון דולר נוספים בכפוף להשלמת פיתוח מוצרי הדור הבא - WiFi 6. בנוסף, ההסכם כולל גם תשלומים שנתיים מצד טלרד בכפוף ליעדי מכירות. את טלרד ייצגו ממשרד עורכי הדין מיתר, רונן בצלאל, קרן שדה ואורון בן חיים ואת WaveIP ייצגו ממשרד עורכי הדין אפרתי גלילי, אריאל בן חור.

בחודש מרץ, דווחה טלרד את תוצאותיה הכספיות לשנת 2020, והציגה גידול של כ-18.6% בהכנסות בשנת 2020 לכ-181.1 מיליון דולר, ושיפור חד בשורה התחתונה עם רווח נקי השנתי של כ-8.6 מיליון דולר ו-EBITDA בשנת 2020 של כ-20.8 מיליון דולר.
חברת טלרד וחברות הבנות - מגלקום, אואזיס, מרמנת, גאודע והחברות בדרו"א פועלת כיום בשלושה מגזרי פעילות עיקריים - בתחום מוצרים, פתרונות ושירותים למפעילי תקשורת בכ-100 מדינות בעולם, בתחום של תשתיות תקשורת ו-IT ובתחום מיקור תהליך עסקי וניהול פרויקטים. טלרד מעסיקה בקבוצה כיום יותר מ-1,500 עובדים בישראל בארה"ב, באמריקה הדרומית וברחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il