TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אינטל מקימה בחיפה את המגה קמפוס ההיברידי הראשון בישראל לפיתוח שבבי העתיד

הבניין החדש יוקם בצמוד לבנייני החברה הקיימים בחיפה וייצור מגה-קמפוס ישראלי ראשון מסוגו, בעבור 6,000 עובדים ועובדות בתחום החומרה והתוכנה. ענקית הטכנולוגיה מגייסת 1000 עובדים ועובדות חדשים ב-2021. פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל העולמית, יגיע בשבוע הבא לישראל

אינטל מודיעה על בניית הקמפוס ההיברידי הראשון מסוגו בישראל שיבנה בחיפה, בהשקעה של מעל ל-200 מיליון דולר. פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל העולמית, יגיע בשבוע הבא לישראל לביקור שבמסגרתו יכריז על הקמתו של הקמפוס החדשני, שיותאם לשינויים שחלים בעולם העבודה בעידן הפוסט קורונה ולצורכי העבודה החדשים והעתידיים.
הבניין החדש יוקם בצמוד לבנייני החברה הקיימים בחיפה וייצור מגה-קמפוס ישראלי ראשון מסוגו, בעבור 6,000 עובדים ועובדות בתחום החומרה והתוכנה ובפיתוח שבבי העתיד.
הבניין יחלוש על שטח של עשרות אלפי מטרים רבועים ויאכלס אלפי עובדים ועובדים, שיזכו לחווית עבודה היברידית. המודל החדש יאפשר לעובדים ולעובדות גמישות בשילוב עבודה מהבית עם עבודה מהקמפוס בסביבת עבודה השמה דגש על שיתוף ויצירתיות. העובדים והעובדות יעבדו במודל עבודה היברידי המשלב בית ועבודה.



הבניין החדש, שבנייתו תחל בימים אלו וצפויה להסתיים בשנת 2023, יטמיע לראשונה מודל של חווית עבודה היברדית הכוללת בין היתר, "שכונות" שיכללו שטחים לעבודה פרטנית, חללי עבודה משותפים חדשניים ומודולריים הניתנים לשינוי לפי הצורך המאפשרים פגישות פרונטליות בשילוב משתתפים בווידאו, מסעדות פופ-אפ, ובתי קפה בסגנוןworkafe .
הקמפוס, שצמוד לחוף הים החיפאי, יכלול אלפי מ"ר של שטחי ספורט ואזורי טבע ירוקים שימוקמו סביב הבניין, בתוכו וגם על הגג המשקיף לנוף המרהיב של קו החוף. הקמפוס החדש יכלול מרכז מבקרים שיהיה פתוח לציבור, כמו גם אודיטוריום שישלב בו את צרכי הקהילה. הבניין ימשיך את המגמה של בניה ירוקה ובת-קיימא (LEED Platinum), לצד חווית משתמש חכמה לחלוטין הכוללת ממשק ישיר בין העובד לבין הבניין חכם והמשוכלל.
פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל העולמית, יגיע בשבוע הבא לביקור בישראל במסגרתו יכריז על הקמתו של המרכז לצד הכרזות נוספות.
קרין אייבשיץ סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל: "אני גאה שאינטל העולמית ממשיכה להשקיע ולבנות את העתיד במרכז הפיתוח בישראל. הקמפוס החדש יוביל אותנו קדימה לסביבה גמישה שמאפשרת בחירה ושילוב אופטימלי בין העבודה מהקמפוס ומחוצה לו. איזה כיף יהיה לפתח את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בסביבה כזו!"
גיוס ענק של אינטל ישראל
לצד ההכרזה על הרחבת פעילות הפיתוח של החברה, אינטל מודיעה כי היא מגייסת ותגייס כ-1,000 עובדים ועובדות חדשים בשלושת רבעונים הראשונים של השנה לכלל מרכזי הפיתוח שלה בישראל, לטובת תמיכה והוצאה אל הפועל של פרויקטים מרכזיים שקיבלה מהמטה העולמי. אינטל תגייס מהנדסי ומהנדסות חומרה, שיהוו את ליבת הגיוס הנוכחית, ומהנדסי ומהנדסות תוכנה ו-AI, מתחומי הנדסת חשמל, תוכנה ומדעי מחשב, בעבור מנעד רחב של תפקידים, החל מסטודנטים ועד למהנדסים מנוסים ובעלי תארים מתקדמים.
הקבוצות העיקריות שמגייסות בימים אלה עובדים ועובדות הן קבוצות הפיתוח לעולמות המחשוב, דאטה והקלאוד.
כמענה לביקוש האדיר למהנדסים ומהנדסות איכותיים בהייטק הישראלי אינטל מתעתדת להיות גורם מוביל בהקמת יוזמה לאומית רב מגזרית חדשה. היוזמה תפעל להגדלת היקף כח אדם מיומן ורלוונטי בתחומי המדעים והטכנולוגיה.
אינטל היא המעסיקה הגדולה ביותר בישראל עם 14,000 עובדים ועובדות: 7,000 עובדי פיתוח בכל מרכזי הפיתוח של ישראל, 4,900 עובדי ייצור ו-2,100 עובדי מובילאיי, מוביט והבאנה לאבס. כמו כן אינטל מעסיקה כ-54,000 עובדים ועובדות נוספים בתעסוקה עקיפה. לחברה 3 מרכזי פיתוח מרכזיים השוכנים בחיפה, פתח תקווה וירושלים, ומפעל ייצור שבבים מתקדם בקריית גת.


תעודת זהות: מגה קמפוס ההיברידי של אינטל לפיתוח שבבי העתיד
אכלוס: 2023
סביבת העבודה תאפשר יצירתיות ושיתופי פעולה תוך שילוב מתחמי קולבורציה חדשניים
שטח: 70 אלף מ"ר: 40 אלף מ"ר עילי ו-30 אלף מ"ר שטח תחתי
תאריך השלמת הפרויקט: 2023
שירותים לעובדים ועובדות: מסעדות ובתי קפה שיהיו פרוסים ברחבי הקמפוס.
מה יכלול: מרכז חדשנות, אודיטוריום, מתחמי שיתוף חדישים, מעבדות מתקדמות, מרכז מבקרים וטכנולוגיות בניין חכם.
מרכז בריאות וספורט (חדרי כושר, יוגה, ספא) בגג המבנה עם נוף מרהיב לים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il