TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

שותפות המו"פ HIVE 2040 פרסמה טיוטת תשקיף לקראת הנפקת מניות ראשונה בבורסה בתל-אביב


יוחנן דנינו
השותפות, שהוקמה ע"י קבוצת אבנון, בשיתוף גופים פיננסיים ואסטרטגיים מובילים, תשקיע בחברות מתחומי ה-Smart Economy, Cyber ו Public Safety-שמסלולן לאקזיט הינו בטווח הנראה לעין
בוועדת ההשקעות של השותפות חברים, בין היתר, תמיר פרדו (לשעבר ראש המוסד) ויוסי וייס (לשעבר מנכ"ל התעשיה האווירית); יו"ר השותפות הוא יוחנן דנינו (לשעבר מפכ"ל המשטרה)

קבוצת אופורטו, קרן השקעות הקשורה לאבישי אברהמי מייסד וויקס, הצטרפה כשותפה בחברת הניהול עם נציג בוועדת ההשקעות

שותפות המחקר והפיתוח HIVE 2040 פרסמה טיוטת תשקיף להנפקת מניות ראשונה (IPO) בבורסה בתל-אביב. השותפות שהוקמה על ידי קבוצת אבנון, בשיתוף פעולה עם גופים פיננסיים ואסטרטגיים מהמובילים בישראל, תשקיע בחברות טכנולוגיה חדשניות הפועלות בתחומי ה- Smart Economy, Cyber ו Public Safety-בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה וצוות מנוסה שמסלולן לאקזיט הינו בטווח הנראה לעין.

השוק בו פועלת החברה- שוק הערים החכמות, שוק הסייבר ושוק ביטחון הציבור- מוערך בשווי כולל של כטריליון וחצי דולר. תחומים אלה צפויים לצמיחה חזקה בשנים הקרובות בכ-16% בממוצע. השותפות תתמקד בהשקעות שיעניקו לה שיעורי החזקה משמעותיים, המאפשרים להביא לידי ביטוי את כישורי הניהול של השותפות בחברות. יודגש, כי פעילות השותפות תהיה בתחום האזרחי (non-military).

לחברת הניהול של השותפות שמובילה קבוצת אבנון, הצטרפה לאחרונה קבוצת אופורטו דלתא, קבוצת השקעות הקשורה למייסד ומנכ"ל חברת וויקס, אבישי אברהמי. יצוין כי לאחר השקעתה של קבוצת אופורטו, מסתכמת סך ההשקעה של השותפים ב- HIVE 2040 בלמעלה מ-10 מיליון ₪, הסכום הנדרש ע"פ תקנות השותפויות כדי ש-HIVE 2040 תוכל לגייס מעתה ואילך כספים מהציבור ללא הגבלה.

הנהלת קרן HIVE 2040 תורכב מיוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה לשעבר ויו"ר מגדל לשעבר, שיכהן כיו"ר. כמנכ"ל השותפות ישמש אבי כוכבא, בעבר מנהל החדשנות בבנק הפועלים, שנחשב למי שיזם והוביל את פיתוח אפליקציית התשלומים ביט. כמו כן שימש כוכבא כמפקד יחידת המחשוב הצה"לית ממר"מ. חברי ועדת ההשקעות יכללו את: תומר אבנון, מייסד ונשיא קבוצת אבנון ובוקי כרמלי, בעברו ראש רשות הסייבר הלאומית. אליהם מצטרפים שני הנציגים החדשים בוועדת ההשקעות מטעם אבנון, תמיר פרדו, ראש המוסד לשעבר ויוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר. כמו כן, במסגרת ההסכם עם קבוצת אבנון, ימונה נציג מטעמה של קבוצת אופורטו בוועדת ההשקעות של השותפות.

השותפות צפויה להוות זרוע השקעות הון הסיכון של קבוצת אבנון, ולמעשה היא תשקיע בחלק מהתחומים בהם יש לקבוצה ניסיון עתיר שנים. קבוצת אבנון נוסדה ב-1989 ונפרשת כיום גלובלית על פני למעלה מ-70 מדינות ומונה 14 חברות בת. הניסיון רב-השנים שנצבר בקבוצת אבנון, לצד רשת הקשרים העסקית הענפה של הקבוצה, מהווים מנוף לפיתוח וקידום פרויקטים המו"פ שיוחזקו ע"י השותפות. לקבוצת אבנון 7 משרדים ברחבי העולם ומצבת עובדים של כ-280 עובדים.

נכון למועד פרסום התשקיף, השותפות חתמה על הסכמי השקעה מחייבים (בכפוף להשלמת ההנפקה) ב-3 חברות מטרה:

ויסייטס פתרונות. חברה העוסקת בפיתוח טכנולוגיה לניתוח אוטונומי של תכני וידיאו חיים, המוזרמים בזמן אמת, לזיהוי אירועים חריגים. סכום ההשקעה הוא כ-3.5 מיליון שקל.

ננולוק סיקיוריטי. חברה העוסקת בפיתוח טכנולוגיה להגנה על רכיבי קצה מחוברים החשופים הן למתקפות סייבר דרך הרשת והן בגישה פיזית. סכום ההשקעה הוא כ-3 מיליון דולר.

איי אקס – דאן. חברה העוסקת בפיתוח טכנולוגיה המספקת פתרונות ניטור מידע וזיהוי מוקדם של כשלים או איומי אבטחה בחיישנים ובקרים הפועלים באמצעות IoT. סכום ההשקעה הוא כ-2.8 מיליון דולר.

מסמך זה מסכם את עיקרי טיוטת התשקיף של החברה, לצורך הנגשת תמצית המידע הרלבנטי, כפי שאושר על ידי החברה. מסמך זה אינו מהווה תחליף לעיון בטיוטה המלאה, כפי שפורסמה רשמית על ידי החברה באתר רשות ני"ע ו/או באתר הבורסה ו/או באתר החברה, והכולל מידע נוסף, לרבות אזהרות משפטיות. אין לראות במסמך זה המלצה ו/או ייעוץ לרכישת ני"ע, ביצוע השקעות או עסקאות כלשהן בני"ע.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il