TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתאל החזקות: הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו בכ- 839 מיליון שקל


חברת פתאל נכסים
פתאל החזקות פרסמה את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2020
מערכת טלנירי | 30/6/20, 09:14
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
פתאל החזקות: הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו בכ- 839 מיליון שקל; הרווח התפעולי (EBITDAR) הסתכם בכ – 165 מיליון שקל

נכון לסוף חודש מרץ בקופתה מזומנים שווי מזומנים וניירות ערך בהיקף של כ- 1.045 מיליארד שקל

החברה מגדילה נזילות: מנהלת מו"מ למכירת 3 מלונות באירופה ששווים בספרים כ- 524 מיליון שקל

בחודש יולי תבצע החברה הנפקת זכויות בהיקף של כ- 100 מיליון שקל במסגרתה ישקיע דוד פתאל 57 מיליון שקל.

עד סוף חודש יולי צפויה החברה לפתוח 146 בתי מלון מתוך 183 בתי המלון הפעילים של החברה וצבר ההזמנות בישראל לחודשים יוני – אוגוסט הגיע ל 50% בהשוואה לתקופה המקבילה ב- 2019

שחר עקה, דירקטור וסמנכ"ל הכספים בחברה "התפשטות נגיף הקורונה בעולם השפיע מהותית על דוחות הרבעון הראשון של החברה שגם כך נחשב לרבעון חלש בתחום התיירות. היות ולהערכת החברה צפויה ירידה גם ברבעונים השני והשלישי כתוצאה ישירה של נגיף הקורונה, פעלנו ואנו פועלים רבות על מנת לצמצם את ההוצאות ולהגדיל את נזילות החברה לרבות, משא ומתן למכירת 3 בתי מלון באירופה במתווה של מכירה והשכרה (sale and lease back ) הפחתה של כ- 45 מיליון שקל בדמי השכירות ודחיית תשלומים של כ- 33 מיליון שקל, הלוואות בערבות מדינה בספרד, הולנד, גרמניה, אנגליה וישראל בהיקף של מעל 400 מיליון שקל, מימון מחדש לנכסי החברה הבלתי משועבדים או נכסים עם TLV נמוך יחסית ודחיית תשלומים לבנקים בהיקף של כ- 120 מיליון שקל.
במקביל, מקדמת החברה בימים אלה הנפקת זכויות שתזרים לקופת החברה עוד כ- 100 מיליון שקל, כאשר 57 מיליון שקל מהם יושקעו על ידי דוד פתאל. להערכת החברה, קופת המזומנים בהיקף של כ- 1.045 מיליארד שקל והפעולות הנוספות שננקטו לצמצום ההוצאות, יאפשרו לה לעמוד בכל מחויבויותיה בשנה הקרובה. הרשת ערה להתאוששות התפשטות הנגיף במדינות בהן היא פועלת ועל פי פאנל המומחים של ארגון התיירות העולמי של האו"ם UNWTO ,, הביקוש המקומי לתיירות צפוי להתאושש מהר יותר מהביקוש הבינלאומי וכבר ברבעון האחרון של 2020 יופיעו סימנים של התאוששות שימשיכו בעיקר בשנת 2021 .

במקביל ועל סמך צבר הכנסות החברה מסתמנת התאוששות בעיקר בישראל ובחודש יוני –אוגוסט 2020 צבר ההזמנות בישראל הגיע לכ - 50% מסך ההזמנות בתקופה המקבילה אשתקד, 22% מסך ההזמנות באירופה וכ- 20% בבריטניה. יצויין, כי אנו רואים בימים אלה התעוררות נוספת בהזמנות ברחבי אירופה , אך אנו נזהרים בעת הזו מהנחות אופטימיות. חשוב להזכיר שטרום התפרצות משבר הקורונה החברה הציגה תוצאות תפעוליות מצוינות וצמיחה משמעותית בפעילותה ואני סמוך ובטוח שלאחר המשבר החברה תדע לנצל את כל ההזדמנויות שתהיינה בתחום פעילותה ותחזור לרווחיות גבוהה.

פתאל החזקות, שהינה רשת בתי המלון הגדולה בישראל, הכוללת 221 בתי מלון בארץ ובחו"ל , פרסמה את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2020 בצל ההתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה החל מחודש מרץ 2020.

הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה הסתכמו בכ- 839.3 מיליון שקל בהשוואה לכ- 1.02 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי לפני שכירות, פחת והוצאות אחרות (EBITDAR) ברבעון הראשון הסתכם בכ- 165 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 259 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

החברה מסיימת את הרבעון הראשון בהפסד נקי המיוחס לבעלי המניות של כ- 307 מיליון שקל , בהשוואה להפסד של כ-88 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019. ההפסד הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון הראשון לאחר נטרול השפעת התקן IFRS 16 מסתכם לכ- 230 מיליון ₪ לעומת הפסד של 52 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

הונה העצמי של הקבוצה הסתכם ב- 31 למרץ 2020 בכ-2.7 מיליארד שקל.
רכושה הקבוע של החברה הסתכם בכ- 5.9 מיליארד שקל ובקופתה מזומנים שווי מזומנים וניירות ערך בהיקף של כ- 1.045 מיליארד שקל.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ- 79 מיליון שקל בנוסף, נכון למועד פרסום הדוחות, לחברה נכסים בלתי משועבדים בהיקף של כ-652 מיליון שקל.

השבוע דווחה החברה, כי חברת הבת ,פתאל אירופה, נמצאת במשא ומתן למכירת 3 בתי מלון באירופה במתווה שלsale and lease back ששווים בספרי החברה כ- 136 מיליון אירו (כ- 524 מיליון שקל) ועליהם יתרת מימון בהיקף של כ- 58.5 מיליון אירו. 2 מבתי המלון נמצאים בגרמניה Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz, Leonardo Hotel Munich והשלישי בהולנד Leonardo Royal Den Haag.

עוד מדווחת החברה, כי להערכתה הכנסות החברה וה – EBITDA צפויים לרדת באופן מהותי ברבעון השני והשלישי של השנה כתוצאה ישירה ובלעדית מסגירת מרבית מלונות הקבוצה ברבעון השני ועצירת פעילותה העסקית עקב משבר הקורונה.

רשת מלונות פתאל, בבעלות משפחת פתאל (63.65%), הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים. הרשת מונה כיום,
כ- 43,000 חדרים ב- 221 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) ב- 19 מדינות הרשת פועלת תחת המותגים LEONARDO, U , HERODS , NYX, JURYS ו-.APOLLO הרשת שהינה רשת המלונות הגדולה בישראל, מנוהלת על ידי אביה מזרחי מגן ומונה 48 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) הפרוסים בכל ערי ישראל ובעיקר בערי התיירות.

פעילות הרשת באירופה כוללת 173 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה). המלונות ממוקמים במדינות: גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד), אירלנד, ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, פורטוגל, הונגריה ואוסטריה. ריכוז המלונות הגדול ביותר של הרשת נמצא בגרמניה, בה מחזיקה הרשת, 71 בתי מלון, בריטניה (כולל אירלנד) נחשבת לריכוז מלונות הרשת השני בגודלו באירופה, בה מחזיקה הרשת 52 בתי מלון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il