TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ברנמילר אנרג'י מגייסת כ-23 מיליון שקל בהנפקת מניות ואופציות לרני צים ומור בית השקעות


ברנמילר אנרגי
רני צים ישקיע בברנמילר כ-18 מיליון ש"ח ומור ישקיע כ-5 מיליון ש"ח ויקבל אופציות להשקעה של כ-4.5 מיליון ש"ח נוספים
מערכת טלנירי | 7/6/20, 17:41
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

חברת האנרגיה ברנמילר אנרג'י מדווחת היום, כי השלימה מהלך של גיוס הון משמעותי בסכום כולל של כ-23 מיליון שקל, כן הנפקת אופציות שיאפשרו לה לגייס כ-4.5 מיליון שקל בעתיד. הסכום יגויס מהיזם רני צים, בעל השליטה בחברת רני צים מרכזי קניות הציבורית, ומבית ההשקעות מור. את הגיוס הובילו אפסילון ופועלים IBI.


 


על פי הסכמי ההשקעה שנחתמו בין הצדדים, ישקיע רני צים (לרבות חברה פרטית מטעמו) סך של כ-18 מיליון שקל לפי מחיר של 4.3 ש"ח למניה, ולאחר השלמת ההנפקה יחזיק רני צים בכ-18% ממניות ברנמילר (בדילול מלא). בית ההשקעות מור ישקיע כ-5 מיליון שקל לפי 6 ש"ח למניה ויחזיק בכ-3.6% (בדילול מלא). בהתאם להסכם ההשקעה, מור בית השקעות יקבל 500 אלף אופציות במחיר מימוש של 9 שקל למניה, כאשר מימוש האופציות יביא את אחזקת מור לכ-5.8% מהון ברנמילר, בדילול מלא. כל זאת, לצד אחזקות בעל השליטה בחברה, המייסד והמנכ"ל, אבי ברנמילר שיעמדו על כ-42.4%, בדילול מלא.


 


גיוס ההון יחזק את הונה של ברנמילר, הנמצאת כיום בתנופת פיתוח עסקי, ושבבעלותה מספר פרויקטים בשלבים מתקדמים באיטליה, ארה"ב ברזיל ובישראל.


 


בחודש פברואר האחרון דיווחה ברנמילר על הסכם עקרונות מותלה, על פיו חברת רני צים מרכזי קניות הציבורית תעמיד לחברה הלוואות המירות למניית ברנמילר וחברת בת. לאחר חתימת הסכם העקרונות, פרצה מגיפת הקורונה, ובעקבותיה דיווחו הצדדים מספר פעמים על דחיית מועד השלמת העיסקה. בעקבות השינוי בשווקים בשל הקורונה, דנו הצדדים גם בשינויים משמעותיים אפשריים במתווה העיסקה, ולבסוף הוחלט, לאור שינויים אלה, שלא להתקשר בהסכם מחייב וחלף העסקה הקודמת הוצעה עסקה במתכונת של השקעה במניות בדרך של הנפקה. לאור השינוי במתווה העסקה ובנסיבות, ועדת הביקורת ודירקטוריון רני צים מרכזי קניות בחרו שלא להתקשר בהסכם השקעה כאמור. במקביל, רני צים, שבאופן אישי היה מעורב במגעים מול ברנמילר, החליט לבצע את ההשקעה באופן אישי כאמור.


 


ניר ברנמילר, משנה למנכ"ל ברנמילר אנרג'י, מסר: "אנו שמחים על השלמת ההשקעה במניות החברה על ידי שני גורמים משמעותיים. רני צים הינו יזם בעל רקורד מוכח, ואנו משוכנעים שהוא יוכל לתרום לחברתנו מניסיונו היזמי והניהולי הרב. בית ההשקעות מור הינו אחד מהגופים המשמעותיים והבולטים בשוק ההון הישראלי, ואנו מאמינים כי הפיכתו לבעל מניות משמעותי בחברה מבטאת את אמון שוק ההון באסטרטגיית החברה בטווח הארוך. תמורת הגיוס תשמש את החברה להאצת הצמיחה והרחבת הפעילות בשוקי המטרה בארץ ובחו"ל".


 


רני צים, בעל השליטה ומנכ"ל 'רני צים מרכזי קניות', מסר: "לאחר מספר חודשים בהם התוודעתי מקרוב לחברת ברנמילר, לפעילותה  ולצוות המנהלים העומד בראשה, החלטתי לבצע השקעה בחברה. אני רואה פוטנציאל אדיר בשוק האנרגיה החליפית בכלל, ובתחום בו פועלת ברנמילר בפרט, ואסייע לחברה כדי להתקדם ליעדיה העסקיים בשנים הבאות. בחרתי לבצע את ההשקעה באופן אישי מאחר והגיע מועד הפקיעה של ההסכם העקרונות שנחתם בין חברת צים הציבורית לבין ברנמילר, ובעיתוי זה החליטו ועדת הביקורת ודירקטוריון חברת רני צים מרכזי קניות הציבורית, לאור השינוי במתווה העסקה ולאור השינוי שחל בשווקים כתוצאה מאירוע הקורונה, כי על החברה להתמקד במגזרי הליבה שלה, ובראשם ייזום והפעלה של מרכזי קניות ונכסים מניבים בפריפריה ובמגזר הערבי, ולא לבצע השקעות פיננסיות גדולות או להתפרס לעת עתה על פני תחומי פעילות חדשים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il