TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קואנטס מגישה בקשה לשדרג את הרישום לנאסד"ק


קואנטס מגישה בקשה לשדרג את הרישום מOTCQB לרישום את המניות הרגילות שלה בשוק ההון של נאסד"ק. OTCQB: CUEN
מערכת טלנירי | 27/5/20, 00:52
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
מיאמי, פלורידה, 26 במאי 2020, (ACCESSWIRE) :

OTCQB: CUEN, ספקית פינטק מובילה של פתרונות בנקאות ותשלומים סלולריים שמיועדים לשרת את הקהילה ההיספנית וקהילת הלטינו, הגישה את הבקשה הרשמית שלה לרשום את המניות הרגילות שלה בשוק ההון של נאסד"ק.

"להפוך לחברה שרשומה בנאסד"ק יהיה ציון דרך חשוב עבור קואנטס שמתבסס על התנופה שלנו מההשקה לאחרונה של כרטיס GPR והאפליקציה הסלולרית של קואנטס", אמר מייקל דה פראדו, מייסד שותף ונשיא. "אנחנו מצפים שהמעבר לנאסד"ק ישמש להעלאת הנראות של קואנטס ויגביר את נזילות המסחר על ידי הרחבת האטרקטיביות שלנו לבסיס בעלי מניות גדול יותר כשנבצע את התוכנית העסקית שלנו וניצור לבעלי המניות שלנו ערך בטווח הארוך".

"אחרי כמעט ארבע שנים בזירה הציבורית, ההנהלה מאוד גאה להגיע לציון הדרך החשוב הזה ובכל הענווה והגאווה, ברצוננו להודות לכולם על התמיכה, האמונה, הסבלנות והמסירות שלהם שאפשרו להנהלה להגיע לציון הדרך הזה", אמר אריק מיימון, מנהל שותף ומנכ"ל. "עוד הרבה דברים יקרו בתהליך הזה ואנחנו צופים שכל בעלי המניות יהיו מאוד גאים בקואנטס בשבועות באים".

שירותי האפליקציה הסלולרית של קואנטס והמסטרקארד בתשלום מראש מספקים פתרון פיננסי מקיף ליותר מ-20 מיליון האנשים בקהילה ההיספנית והלטינו בארה"ב שלא מקבלים מספיק שירותי בנקאות או בכלל לא, מספקים גישה למערכת הפיננסית האמריקנית לאנשים שלא יכולים או מעדיפים שלא לפנות למוסד בנקאי מסורתי ומאפשרים יותר פונקציונליות מאשר מציע בנק מסורתי.

המסטרקארד בתשלום מראש של קואנטס, כרטיס GPR (נטען רב תכליתי) קנייני, מספק חשבון עם ביטוח של FDIC עם פונקציות בנקאות, גישה לכספומט, הפקדה ישירה, טעינת מזומנים, העברות כספים "שליחה" או "בקשה" חינם מהאפליקציה של קואנטס לאפליקציה של קואנטס, ואפשרויות של בנקאות סלולרית, בין יתר הפונקציות החשובות של האפליקציה של קואנטס - כגון רכישת גיפט קארדים בהנחה, כולל Amazon Cash, Sony Playstation, Microsoft Xbox, Burger King וכדומה ואפשרות לסרוק ולעלות כרטיסי רב-קו (זמין בלוס אנג'לס, קונטיקט, מישיגן וצפוי בקרוב בעיר ניו יורק). השדרוגים הקרובים של האפליקציה יכללו גם העברות חוצות גבולות בינ"ל ושירותים אחרים כגון תשלום חשבונות בינ"ל שבו מחזיקי חשבון באפליקציה של קואנטס בארה"ב שמשתמשים באפליקציה הסלולרית של קואנטס יוכלו לשלם ישירות חשבונות חשמל, מים ואחרים עבור קרובים במדינות אחרות כמו מכסיקו.

האפליקציה הסלולרית של קואנטס, שזמינה עכשיו להורדה ב-Apple App Store ו-Google Play Store, מאפשרת לצרכנים להפעיל בקלות את המסטרקארד קואנטס בתשלום מראש שלהם, לבדוק את יתרת החשבון ולבצע פעולות פיננסיות. קואנטס גם משיקה העברות חינם כרטיס לכרטיס מכרטיס קואנטס אחד לכרטיסי קואנטס אחרים, ולדעתנו זאת תהיה פונקציה מאוד שימושית ותחרותית.

אודות קואנטס

Cuentas, Inc. (OTCQB: CUEN) היא ספקית שירותי בנקאות ומסחר אלקטרוניים עם טכנולוגיה קניינית שמיועדת לספק פתרונות לאוכלוסייה ההיספנית והלטינו שלא מקבלת מספיק שירותי בנקאות או בכלל לא. השירותים שלה כוללים, בין היתר, בנקאות סלולרית, בנקאות מקוונת, חיוב משולם מראש, ACH והפקדות בסלולר, העברת מזומנים, העברת כספים עמית לעמית, ומתן גישה לחשבונות בנק ללקוחות שקודם לכן לא יכלו לקבל חשבונות בנק. כרטיס GPR (נטען רב תכליתי) הקנייני של קואנטס מספק למחזיקים ארנק דיגיטלי, הנחות בקניות אצל קמעונאים פיזיים ומקוונים חשובים, הטבות, ויכולת לקנות תוכן דיגיטלי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://cuentas.com.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il